Charly was/is ook van musicals. Volgens mij heeft hij niet aan een talentenjacht meegedaan buiten The Voice.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij van Idols en van musicals?
Was Charly ook van een talentenjacht?
Ja dat wil ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
neu, zo'n dood zou ik voor tekenen. Niets lijden, gewoon boem, opeens gone. Beste ooit.
Ja, Marco is ook van de diskriminasiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat spontaan ook, dit duel, 2 donkere
Wat maakt dat uit. Daarnet stonden er 2 blonde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat spontaan ook, dit duel, 2 donkere
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Cee
Vanaf 1.00 ongeveer Dulles. WTF. Wat goed.
Ja dat is ook net zo flauw, en daarvoor 2 brunettesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Daarnet stonden er 2 blonde.
What's new?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Aad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Omri is m'n favoriet, op de tweede plek heb ik die boer met dat geruite blousje
Johannes ofzo, of iets in die richtingquote:
Hhjaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Johannes ofzo, of iets in die richting
Bij reclame over chocopops heb je ook alleen bruine mensen. Dat staat gewoon leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook net zo flauw, en daarvoor 2 brunettes
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]Veel te veel mensen weten veel te weinig van de vocale kwaliteiten van Dulles. Ze kunnen niet voorbij het ongewassen haar en de Volendamsheid kijken.
ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
Alsof ie de onderbroek van z'n oma om z'n kop heeft gewikkeld.
ja dat zou ik echt leuk hebben gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tom Jones is tof! Dus dat nummer dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |