Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet Twittertweepen? Moe word ik er van
Ja maar die van jou bewoogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Kan met ieder plaatje he[ afbeelding ]
De postvervuilingquote:
Ik heb het getwittert naar @tvohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
We komen uit het ei van John, dus hier moeten ze beginnen met het goeie voorbeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
Nou en? Als Amerika elke kandidaat afschiet, doen ze dat dan hier ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gefipo is zo jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niveau zo verstoor
quote:
Nee, had je de vraag al gesteld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Is niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Dan heb je twee rondes met snacks nodigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou weleens een Voice US willen zien MET alle reclames tussendoor, voor de gein, kijken hoe dat is.
Wat een strot hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval even tot de uithaal luisteren straks ajb
Er zijn talloze buitenlandse reacties daaronder die op 'Jesus Christ Superstar' hadden gezocht die vragen wie deze man is die deze rol zo enorm goed zingt. Hallo palingzangert
Was 't maar waar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou en? Als Amerika elke kandidaat afschiet, doen ze dat dan hier ook
Dan wordt je waarschijnlijk knettergekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou weleens een Voice US willen zien MET alle reclames tussendoor, voor de gein, kijken hoe dat is.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt je waarschijnlijk knettergek
Ducktape nodig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin in te storten, de beuk erin, nog een half uur
Ik vond het best meevallen, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan wordt je waarschijnlijk knettergek
Ik ook, ik hou niet van die riedeltjes in de hoogte en het Kinderen voor Kinderen geluid.quote:
Doorstomen, niet hangen, neus omhoog en BLAZEN.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Echt he?quote:
Geen Gypsies?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
HALLOOOOOOOOOOO ZIJN ER WE NOG??????????????quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Ik wil niet in slaap vallen, ik wil niet in slaap vallen...
Ik blaas hem door, Ceequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorstomen, niet hangen, neus omhoog en BLAZEN.
Dat is het al de hele avond. Wat een nummerkeuzes zegquote:
Ik denk niet dat ze vanavond komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Komt Floortje nog, of is het van 2 coaches vanavond en zit Floortje daar niet bij?
Live is hij ook erg goed, ooh echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Die gast kan me een partij zingen...
En nu neemt Herman van Veen een nummer op met de 3Js.
Ben ik zó benieuwd naar
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
En ik hoop dat die aandachtshoer aan de zijlijn zichzelf nu terugziet en dr ogen uit de kop schaamt
Floortje zit bij Roel. Dus misschien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Komt Floortje nog, of is het van 2 coaches vanavond en zit Floortje daar niet bij?
Huh huh huh?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOO ZIJN ER WE NOG??????????????
quote:
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Floortje zit bij Roel. Dus misschien.
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Live is hij ook erg goed, ooh echt?
Herman van Veen heeft ook al zo'n prachtige stem, wat een held is dat
In de ring?quote:
Ik denk volgende weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
Ja wakker toch?quote:
Herman is het idool van Dulles, al zijn hele leven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Live is hij ook erg goed, ooh echt?
Herman van Veen heeft ook al zo'n prachtige stem, wat een held is dat
ZO klein gezongenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeld
Ben aantal jaar geleden naar een theatervoorstelling van hem geweest, was echt erg leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Herman van Veen niet uitstaan, ik weet niet wat het is met die man, maar ik vind het vreselijk. Dat nummer Toveren bijvoorbeeld
Dat zou inslaan als een bomquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop zo dat Eyelar wordt weggestuurd als ik in de zaal zit
D'r pa ook, daarom is ie er nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wordt Eeyore ook helemaal schijtziek van d'r moeder.
nee die vindt het zelf ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Volgens mij wordt Eeyore ook helemaal schijtziek van d'r moeder.
Oh dit wist ik allemaal niet joh! Wat leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Herman is het idool van Dulles, al zijn hele leven.
En nu heeft ie het voor elkaar dat ze samen gaan zingen
Wist je dat de 3Js het nummer Watermensen ooit voor Herman hebben geschreven?
Hij heeft het nooit gekregen en toen hebben ze het zelf maar opgenomen
Tijd geleden werd dat liedje een stukje gebruikt voor een tvprogramma. Dat was wel irritant ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis dat soort dingen gelukkig.quote:
Ga je daar naar toe? Doe Maar is tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat gebeurt woensdag bij Symphonica in Rosso![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |