Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet Twittertweepen? Moe word ik er van
Ja maar die van jou bewoogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Kan met ieder plaatje he[ afbeelding ]
De postvervuilingquote:
Ik heb het getwittert naar @tvohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
We komen uit het ei van John, dus hier moeten ze beginnen met het goeie voorbeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar naar wie twittertweepen we dat? Ze doen het overigens ook bij The Voice US.
Nou en? Als Amerika elke kandidaat afschiet, doen ze dat dan hier ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gefipo is zo jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niveau zo verstoor
quote:
Nee, had je de vraag al gesteld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Is niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
Had ik al antwoord gekregen of Floortje al geweest was?
Dan heb je twee rondes met snacks nodigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou weleens een Voice US willen zien MET alle reclames tussendoor, voor de gein, kijken hoe dat is.
Wat een strot hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval even tot de uithaal luisteren straks ajb
Er zijn talloze buitenlandse reacties daaronder die op 'Jesus Christ Superstar' hadden gezocht die vragen wie deze man is die deze rol zo enorm goed zingt. Hallo palingzangert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |