Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Is toch een van de leukere dingen in het levenquote:
Dat kan, ja. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is toch een van de leukere dingen in het leven
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen
Dat gaat prima samen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
Over seks moet je niet praten, dat moet je doen
Als het niet zo is gaat er iets fout hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat prima samen hoorJe hoeft namelijk niet met iedereen seks te hebben
[..]
Als het niet zo is gaat er iets fout hoor
gouden bruiloft zelfsquote:
Wat gebeurde er toen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gouden bruiloft zelfs![]()
tot mijn zwager binnen kwam wel
quote:
Nicolas?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gouden bruiloft zelfs![]()
tot mijn zwager binnen kwam wel
was het niet meer gezellig.quote:
Seks hoeft niet per definitie leuk te zijn. Dat ligt ook aan de persoon waar je het mee doet hequote:
huhquote:
je hebt toch geen sex met iemand die je niet leuk vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Seks hoeft niet per definitie leuk te zijn. Dat ligt ook aan de persoon waar je het mee doet he
Was daar een speciale reden voor?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was het niet meer gezellig.
jemig wat een anticlimaxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was het niet meer gezellig.
Ik niet, nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt toch geen sex met iemand die je niet leuk vind
ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Seks hoeft niet per definitie leuk te zijn. Dat ligt ook aan de persoon waar je het mee doet he
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ja oke maar daar ben je dan heel snel achter. Dat ligt niet aan seks maar aan de persoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Laat maarquote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
preciesquote:
Nou danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja oke maar daar ben je dan heel snel achter. Dat ligt niet aan seks maar aan de persoon
[..]
Laat maar
[..]
Dat dacht ik ookEn dan kan seks nog wel slecht zijn maar dan ben je er na één keer ook wel klaar mee
quote:
Dan blijft seks toch leukquote:
een hint dat jij naar bed moetquote:
met je teddybeerquote:
dan neem je een washandjequote:
Discussie over seks is nooit geslotenquote:
Onze discussie is geslotenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Discussie over seks is nooit geslotenDaarvoor zijn er veel te veel verschillende wensen en mogelijkheden
quote:
moet ik je om 4 uur wakker bellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Morgen zo vroeg mogelijk hier weg
dat is beter dan je benenquote:
Jezus... ik blijf het bijzonder vindenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik je om 4 uur wakker bellen
gelukkig hoef ik er morgen niet zo vroeg uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jezus... ik blijf het bijzonder vinden
wat denk jezelfquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wat, jij doet zo bijdehand Mini, krijg je het ook terug
dan pakt zijn moeder niet opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon bellen als ie aan het douchen is.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wat, jij doet zo bijdehand Mini, krijg je het ook terug
quote:
Volgens mij ben je niet zo verlegen.quote:
quote:
Nee, dan sta ik te douchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik je om 4 uur wakker bellen
Ja, hij heeft geen teddybeer, dus dan kan het niet anders dat hij een wipkonijn heeft...ja, ooooooof een wipkip!quote:
Ben je boos?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan pakt zijn moeder niet op
Nee, goedmaakseks?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben je boos?
Pluk een roos
Zet 'm op je hoed
Dan ben je morgen weer goed
ik ben heel verlegen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet zo verlegen.
Kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben heel verlegen hoor![]()
vraag maar aan diegene die me al hebben ontmoet
Wie a zegt, moet ook b zeggen. Ik wachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben heel verlegen hoor![]()
vraag maar aan diegene die me al hebben ontmoet
bquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wie a zegt, moet ook b zeggen. Ik wacht
Waarom dacht ik dat er al zoiets zou komen..quote:
quote:
je hebt me doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat er al zoiets zou komen..
Volgens mij gaan wij samen nooit een leuke muziekavond hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Zat ff te genieten van VoH
FIjn duetje net
Broertjequote:
broertjequote:
Kapiteintjequote:
Hallo meneerquote:
VoHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Zat ff te genieten van VoH
FIjn duetje net
mijn smaak is zoooo breedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij gaan wij samen nooit een leuke muziekavond hebben
Prima hoor, met jou? Nog steeds in R49?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kapiteintjehoe gaat het ?
Dat zeg ik ook altijd. Maar wat live optredens betreft valt dat blijkbaar tegenquote:
Mooi,ja wel goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou? Nog steeds in R49?
Ik kan nu een enorme taalnazi uit gaan hangen, maar daar heb ik geen zin inquote:
Neequote:
Waar dan? ABO?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi,ja wel goed![]()
heel soms
quote:
Daar ben ik vaker te vinden jaquote:
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik kan nu een enorme taalnazi uit gaan hangen, maar daar heb ik geen zin in
Omdat ik daar even geen zin in hebquote:
GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggen
Dat keek ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk vlaanderen got talent
Is gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar ben ik vaker te vinden ja
Is inderdaad gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is gezelligIk ben er alleen achter gekomen dat ik het niet trek om meer dan 1 SC bij te houden
Ik kan er niet tegen als ik de helft niet mee krijgquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is inderdaad gezellig,waarom trek je dar niet ?
quote:
Dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik de helft niet mee krijgDus naast werk en privé meer dan 1 SC is gewoon niet te doen voor mij
dat is toch voor het eerst dat het op tv komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat keek ik eerst ook altijd![]()
En premiejagers.
Wat GF zegt: GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggen
quote:
Nou dat is gewoonquote:
Wat komt voor het eerst op tv?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch voor het eerst dat het op tv komt
vlaanderen got talentquote:
weekend is nog maar net een paar uur begonnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Miniem het volgende:
Saai weekend is saai. Dan maar kijken of ik wat anders leuks ga doen de zondag.
Het is inderdaad gewoon zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou dat is gewoonEn hier ken ik de meeste mensen (ook persoonlijk) dus heeft KSC mijn voorkeur
Wat is Waldwei?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ai http://waldnet.nl/wn/foto(...)op_W%C3%A2ldwei.html
Oh, ik haal wat door elkaar.. Ik dacht dat je the Voice van Vlaanderen bedoeldequote:
Ik zie je nooitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon zo![]()
ik zit op dit moment ook alleen maar hier
Frieslandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is Waldwei?Is dat Groningen ofzo?
Ah okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Friesland![]()
een weg tussen Garyp en Nijega.
ben hier heel soms,alleen hier in de zin van vandaagquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, ik haal wat door elkaar.. Ik dacht dat je the Voice van Vlaanderen bedoelde
quote:
Heb je Nijn nou al eens kunnen schaken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ben hier heel soms,alleen hier in de zin van vandaag
wat ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je Nijn nou al eens kunnen schaken?
Ah niet dusquote:
Daar kan je prima wat mee doen hoorquote:
hoe bedoel je schaken ?quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kan je prima wat mee doen hoor
Ik ben twaalf, wat is ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoe bedoel je schaken ?
Behoefte aan een workshop? Binnen 24 uur heb je genoeg geleerd om een jaar mee vooruit te kunnenquote:
zuchtquote:
Een workshop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Behoefte aan een workshop? Binnen 24 uur heb je genoeg geleerd om een jaar mee vooruit te kunnen
had je beter van mij verwacht?quote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
had je beter van mij verwacht?
Ja, dat is een actieve cursus waarbij je zelf ook aan de slag moetquote:
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, dat is een actieve cursus waarbij je zelf ook aan de slag moet
Moet je maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef crv het volgende:
pfoe taai leesvoer http://inrng.com/2012/10/usada-armstrong-report/
Dan is het goedquote:
Nou ik heb voor dit weekend nog plek dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen
Dan kunnen ze elke sport wel afschaffenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je maar zin in hebbenMaar het is wel een triest gebeuren allemaal, dat hele wielrennen kunnen ze wel afschaffen.
En wat ben je van plan dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou ik heb voor dit weekend nog plek dus dat komt goed uit
Want in elke sport gebruikt de top doping? Nee, in elke sport heb je randgevallen. Maar de mate waarin het bij wielrennen gebeurt (wat alles te maken heeft met de meerdaagse rondes) kom je volgens mij nergens tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kunnen ze elke sport wel afschaffen
Les 1: Niet vragen en de controle opgevenquote:
En moet ik perse bij jou die lessen volgen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Les 1: Niet vragen en de controle opgeven![]()
Les 2: Zie les 1
Goede cursusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Les 1: Niet vragen en de controle opgeven![]()
Les 2: Zie les 1
Ja als je liever les krijgt van een vrouw kan dat ook hier hoor, maar ik ging inderdaad uit van bij mijquote:
Alsof ik die cursus zomaar bij iedereen wil volgen.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja als je liever les krijgt van een vrouw kan dat ook hier hoor, maar ik ging inderdaad uit van bij mij
Als jij een beetje je best zou doen was het niet meer nodigquote:
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jij een beetje je best zou doen was het niet meer nodig
Nou fijn, mag ik het weer opknappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekend
Jij niet alleen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekend
In Elke sport vindt er oneerlijke concurentieplaats. de enigew factor die bepaallt om hoeveel die oneerlijkheid gaat is geld. de Voetballerij is veel verder verrot dan het wielrennen enkel willen hier de sportbonden niet meewerken om het probleem op te lossen omdat ze er zelf te diep inzittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Want in elke sport gebruikt de top doping? Nee, in elke sport heb je randgevallen. Maar de mate waarin het bij wielrennen gebeurt (wat alles te maken heeft met de meerdaagse rondes) kom je volgens mij nergens tegen
Vluchtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend ?
voor wie ?quote:
Winkelen, feestje, bioscoop/uit etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend ?
schoonmoederquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou fijn, mag ik het weer opknappen![]()
Zorg je wel dat ze op tijd is dan?
ah tof welke film ? of weet je dat nog nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Winkelen, feestje, bioscoop/uit eten
succesquote:
dank jequote:
Dat je zonder een flinke zak geld niet meer mee kan draaien in de top als voetbalclub ben ik het mee eens, maar dat doet niets af aan de prestaties van de spelers. In het wielrennen draait het meer om het individu en is het gebleken dat het vrij normaal is om de grenzen van het toelaatbare op te zoeken of eroverheen te gaan. Wat dat betreft lijkt wielrennen steeds meer op bodybuildingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
In Elke sport vindt er oneerlijke concurentieplaats. de enigew factor die bepaallt om hoeveel die oneerlijkheid gaat is geld. de Voetballerij is veel verder verrot dan het wielrennen enkel willen hier de sportbonden niet meewerken om het probleem op te lossen omdat ze er zelf te diep inzitten
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ah tof welke film ? of weet je dat nog niet?
[..]
succes
quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]In het echt val ik wel mee hoor
Het voordeel is dat je altijd weg kan als je het toch niet leuk blijkt te vindenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je altijd weg kan als je het toch niet leuk blijkt te vinden
Is het af en toe echt zo moeilijk?quote:
Van horen uit de voetbalwereld zelf: Er wordt nergens zoveel doping gebruikt als in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat je zonder een flinke zak geld niet meer mee kan draaien in de top als voetbalclub ben ik het mee eens, maar dat doet niets af aan de prestaties van de spelers. In het wielrennen draait het meer om het individu en is het gebleken dat het vrij normaal is om de grenzen van het toelaatbare op te zoeken of eroverheen te gaan. Wat dat betreft lijkt wielrennen steeds meer op bodybuilding
Tedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is het af en toe echt zo moeilijk?Als je me in het echt zou zien dan zou je altijd weg kunnen lopen wanneer je het niet gezellig vindt. Duidelijker?
Hoiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef DaMart het volgende:
Over seks hoor je toch niet te praten? Dat moet je gewoon doen!
Heb ik wel eens gehoord.
Ik had het dus over de individuele sportprestaties. En doping is meer een probleem in de hoogste amateurklasses waar het echte (zwarte) geld omgaat. Maar ben je het er nou helemaal niet mee eens dat de wielersport meer verziekt is dan andere sporten? Mag hoor, maar dan hebben we ons punt gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
Van horen uit de voetbalwereld zelf: Er wordt nergens zoveel doping gebruikt als in de voetbalwereld.
Daarbij krijg je ook nog het fenomeen okken/verkochte wedstrijden waar het niet meer om miljoenen maar miljarden gaat
Een glas whisky met een rokje. Naar aanleiding van een meetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kapitein wat stelt je UI nou ook al weer voor ?
Ik vond hem een beetje overdreven.quote:
Dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Een glas whisky met een rokje. Naar aanleiding van een meet
quote:
Dat kan gewoon beiden hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef DaMart het volgende:
Over seks hoor je toch niet te praten? Dat moet je gewoon doen!
Heb ik wel eens gehoord.
Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Op tijd naar bed dus
[..]
Dat kan gewoon beiden hoorHet zou vermoeiend worden als je met iedereen met wie je over seks praat het ook moet doen
Ga schrijven dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, gaat wel. Beetje moe en een beetje veel woorden in mijn hoofd.
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit geweten
Ik wil hem wel een keer zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje overdreven.
ah op die fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaakt
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukken
Ik zeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer zien
Stiekem deed je het expresquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hehe, oh ja, ik was vergeten dat jij daarop reageert
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenDus je moet of met iemand praten om je hoofd leeg te krijgen of je moet juist even alleen zijn zodat je niet de hele nacht wakker bent
Het is veel te gezellig in de KSC hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Komt goedquote:
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Ja klopt. Maar dat is niet de redenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is veel te gezellig in de KSC he.
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watDat scheelt dan.
Dat kloptquote:
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is niet de reden
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goedquote:
Dat mocht je willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd dan.
True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goed
Halloquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt mijn ding niet leuk genoeg?.
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?
Wat moet ik nu denken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijken.
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!quote:
Ik vlucht nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
* Bos81 zet snel Jenny Arean en Frans Halsema opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
Ik ben het er niet mee eens idd, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed praat hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had het dus over de individuele sportprestaties. En doping is meer een probleem in de hoogste amateurklasses waar het echte (zwarte) geld omgaat. Maar ben je het er nou helemaal niet mee eens dat de wielersport meer verziekt is dan andere sporten? Mag hoor, maar dan hebben we ons punt gemaakt
Vind je het gek na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor afwijzing. En terecht dus!
Als ie maar opschiet ik moet nodig schijtenquote:
Op welke opmerking doel je nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vind je het gek na zo'n opmerking?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ie maar opschiet ik moet nodig schijten
Ik heb alleen ervaring met zwemmen en de rest komt inderdaad van tweede hand, dus ik kan er weinig tegenin brengen. het is inderdaad een mooie sport maar de commercie heeft denk ik de rot erin gebracht. Let's agree to disagree, ik trakteer op een biertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens idd, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed praat hoor.
Wat me enorm stoort is dat de publieke opinie in een richting geduwd wordt terwijl ander sporten veel verrotter zijn.
De wielersport is de enige sport waar er keihard geprobeerd wordt de doping de kop in te drukken
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met zwemmen en de rest komt inderdaad van tweede hand, dus ik kan er weinig tegenin brengen. het is inderdaad een mooie sport maar de commercie heeft denk ik de rot erin gebracht. Let's agree to disagree, ik trakteer op een biertje
[..]
ben ik ook niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou nooit meer naar die Chinees gaan
bokbierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
Ik heb mijn 3e bokbiertje voor vanavond verdiend.
Migratie naar ubuntu 12.04 voltooid @ vrijwilligerswerk.
owwwww dat mis ik, bokbierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
hallo groenquote:
quote:
Wat is er dan mis met mijn map met verhalen, waaruit ik had willen voordragen om je wakker te houden?quote:
De Leeuw bok van dit jaar is best goedquote:
quote:
Bokbier:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
Heyquote:
Kijk, dat zeg je er net niet bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met mijn map met verhalen, waaruit ik had willen voordragen om je wakker te houden?.
quote:
Leeuw Bier, heb ik goede herinneringen aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
De Leeuw bok van dit jaar is best goed.
Ik voorzie een ernstige bokbieravond hier, binnenkort...
ja, de gemeentebok van dit jaar smaakt ook puick.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
owwwww dat mis ik, bokbier
[ afbeelding ]
ja jij kwam net binnenquote:
mijn laptop is doodquote:
Mooi tochquote:
Whut?quote:
Aan niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk is. Waar dacht jij dan aan?.
Ik ook. Hebben ze hier @ mn vrijwilligerswerk op tapquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leeuw Bier, heb ik goede herinneringen aan
Ik zal nog eens vragen of je mee gaat om een borrel te doen in 010quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
Zo maar eens gaan, morgen apies kijken....en NEE Mini, daar heb ik geen spiegel voor nodig want zo lelijk ben ik niet
nee, jij bent kjoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
Zo maar eens gaan, morgen apies kijken....en NEE Mini, daar heb ik geen spiegel voor nodig want zo lelijk ben ik niet
das kutquote:
Ga je morgen mini meetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
O, maar verandert deze toelichting nog iets aan de reactie op de uitnodiging die ik mezelf niet durf te sturen?quote:
wanneer heb je dat gevraagd en waarom gooi je dat niet op feestboek. Dan had ik het vast van Toek gehoordquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zal nog eens vragen of je mee gaat om een borrel te doen in 010
Jawelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Door het slotje posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |