Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Op tijd naar bed dus
[..]
Dat kan gewoon beiden hoorHet zou vermoeiend worden als je met iedereen met wie je over seks praat het ook moet doen
Ga schrijven dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, gaat wel. Beetje moe en een beetje veel woorden in mijn hoofd.
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit geweten
Ik wil hem wel een keer zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje overdreven.
ah op die fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaakt
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukken
Ik zeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer zien
Stiekem deed je het expresquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hehe, oh ja, ik was vergeten dat jij daarop reageert
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenDus je moet of met iemand praten om je hoofd leeg te krijgen of je moet juist even alleen zijn zodat je niet de hele nacht wakker bent
Het is veel te gezellig in de KSC hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Komt goedquote:
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Ja klopt. Maar dat is niet de redenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is veel te gezellig in de KSC he.
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watDat scheelt dan.
Dat kloptquote:
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is niet de reden
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goedquote:
Dat mocht je willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd dan.
True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goed
Halloquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt mijn ding niet leuk genoeg?.
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?
Wat moet ik nu denken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijken.
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!quote:
Ik vlucht nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
* Bos81 zet snel Jenny Arean en Frans Halsema opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
Ik ben het er niet mee eens idd, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed praat hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had het dus over de individuele sportprestaties. En doping is meer een probleem in de hoogste amateurklasses waar het echte (zwarte) geld omgaat. Maar ben je het er nou helemaal niet mee eens dat de wielersport meer verziekt is dan andere sporten? Mag hoor, maar dan hebben we ons punt gemaakt
Vind je het gek na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor afwijzing. En terecht dus!
Als ie maar opschiet ik moet nodig schijtenquote:
Op welke opmerking doel je nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vind je het gek na zo'n opmerking?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ie maar opschiet ik moet nodig schijten
Ik heb alleen ervaring met zwemmen en de rest komt inderdaad van tweede hand, dus ik kan er weinig tegenin brengen. het is inderdaad een mooie sport maar de commercie heeft denk ik de rot erin gebracht. Let's agree to disagree, ik trakteer op een biertjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens idd, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed praat hoor.
Wat me enorm stoort is dat de publieke opinie in een richting geduwd wordt terwijl ander sporten veel verrotter zijn.
De wielersport is de enige sport waar er keihard geprobeerd wordt de doping de kop in te drukken
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met zwemmen en de rest komt inderdaad van tweede hand, dus ik kan er weinig tegenin brengen. het is inderdaad een mooie sport maar de commercie heeft denk ik de rot erin gebracht. Let's agree to disagree, ik trakteer op een biertje
[..]
ben ik ook niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou nooit meer naar die Chinees gaan
bokbierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
Ik heb mijn 3e bokbiertje voor vanavond verdiend.
Migratie naar ubuntu 12.04 voltooid @ vrijwilligerswerk.
owwwww dat mis ik, bokbierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
hallo groenquote:
quote:
Wat is er dan mis met mijn map met verhalen, waaruit ik had willen voordragen om je wakker te houden?quote:
De Leeuw bok van dit jaar is best goedquote:
quote:
Bokbier:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
Heyquote:
Kijk, dat zeg je er net niet bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met mijn map met verhalen, waaruit ik had willen voordragen om je wakker te houden?.
quote:
Leeuw Bier, heb ik goede herinneringen aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
De Leeuw bok van dit jaar is best goed.
Ik voorzie een ernstige bokbieravond hier, binnenkort...
ja, de gemeentebok van dit jaar smaakt ook puick.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
owwwww dat mis ik, bokbier
[ afbeelding ]
ja jij kwam net binnenquote:
mijn laptop is doodquote:
Mooi tochquote:
Whut?quote:
Aan niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk is. Waar dacht jij dan aan?.
Ik ook. Hebben ze hier @ mn vrijwilligerswerk op tapquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leeuw Bier, heb ik goede herinneringen aan
Ik zal nog eens vragen of je mee gaat om een borrel te doen in 010quote:
quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
Zo maar eens gaan, morgen apies kijken....en NEE Mini, daar heb ik geen spiegel voor nodig want zo lelijk ben ik niet
nee, jij bent kjoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef xBubbles het volgende:
Zo maar eens gaan, morgen apies kijken....en NEE Mini, daar heb ik geen spiegel voor nodig want zo lelijk ben ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |