dank jequote:
Dat je zonder een flinke zak geld niet meer mee kan draaien in de top als voetbalclub ben ik het mee eens, maar dat doet niets af aan de prestaties van de spelers. In het wielrennen draait het meer om het individu en is het gebleken dat het vrij normaal is om de grenzen van het toelaatbare op te zoeken of eroverheen te gaan. Wat dat betreft lijkt wielrennen steeds meer op bodybuildingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
In Elke sport vindt er oneerlijke concurentieplaats. de enigew factor die bepaallt om hoeveel die oneerlijkheid gaat is geld. de Voetballerij is veel verder verrot dan het wielrennen enkel willen hier de sportbonden niet meewerken om het probleem op te lossen omdat ze er zelf te diep inzitten
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ah tof welke film ? of weet je dat nog niet?
[..]
succes
quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]In het echt val ik wel mee hoor
Het voordeel is dat je altijd weg kan als je het toch niet leuk blijkt te vindenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je altijd weg kan als je het toch niet leuk blijkt te vinden
Is het af en toe echt zo moeilijk?quote:
Van horen uit de voetbalwereld zelf: Er wordt nergens zoveel doping gebruikt als in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat je zonder een flinke zak geld niet meer mee kan draaien in de top als voetbalclub ben ik het mee eens, maar dat doet niets af aan de prestaties van de spelers. In het wielrennen draait het meer om het individu en is het gebleken dat het vrij normaal is om de grenzen van het toelaatbare op te zoeken of eroverheen te gaan. Wat dat betreft lijkt wielrennen steeds meer op bodybuilding
Tedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moeten we nog even kijken. Heb je een aanrader?
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is het af en toe echt zo moeilijk?Als je me in het echt zou zien dan zou je altijd weg kunnen lopen wanneer je het niet gezellig vindt. Duidelijker?
Hoiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef DaMart het volgende:
Over seks hoor je toch niet te praten? Dat moet je gewoon doen!
Heb ik wel eens gehoord.
Ik had het dus over de individuele sportprestaties. En doping is meer een probleem in de hoogste amateurklasses waar het echte (zwarte) geld omgaat. Maar ben je het er nou helemaal niet mee eens dat de wielersport meer verziekt is dan andere sporten? Mag hoor, maar dan hebben we ons punt gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
Van horen uit de voetbalwereld zelf: Er wordt nergens zoveel doping gebruikt als in de voetbalwereld.
Daarbij krijg je ook nog het fenomeen okken/verkochte wedstrijden waar het niet meer om miljoenen maar miljarden gaat
Een glas whisky met een rokje. Naar aanleiding van een meetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kapitein wat stelt je UI nou ook al weer voor ?
Ik vond hem een beetje overdreven.quote:
Dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Een glas whisky met een rokje. Naar aanleiding van een meet
quote:
Dat kan gewoon beiden hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef DaMart het volgende:
Over seks hoor je toch niet te praten? Dat moet je gewoon doen!
Heb ik wel eens gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |