Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, dat is een actieve cursus waarbij je zelf ook aan de slag moet
Moet je maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef crv het volgende:
pfoe taai leesvoer http://inrng.com/2012/10/usada-armstrong-report/
Dan is het goedquote:
Nou ik heb voor dit weekend nog plek dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen
Dan kunnen ze elke sport wel afschaffenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je maar zin in hebbenMaar het is wel een triest gebeuren allemaal, dat hele wielrennen kunnen ze wel afschaffen.
En wat ben je van plan dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou ik heb voor dit weekend nog plek dus dat komt goed uit
Want in elke sport gebruikt de top doping? Nee, in elke sport heb je randgevallen. Maar de mate waarin het bij wielrennen gebeurt (wat alles te maken heeft met de meerdaagse rondes) kom je volgens mij nergens tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kunnen ze elke sport wel afschaffen
Les 1: Niet vragen en de controle opgevenquote:
En moet ik perse bij jou die lessen volgen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Les 1: Niet vragen en de controle opgeven![]()
Les 2: Zie les 1
Goede cursusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Les 1: Niet vragen en de controle opgeven![]()
Les 2: Zie les 1
Ja als je liever les krijgt van een vrouw kan dat ook hier hoor, maar ik ging inderdaad uit van bij mijquote:
Alsof ik die cursus zomaar bij iedereen wil volgen.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja als je liever les krijgt van een vrouw kan dat ook hier hoor, maar ik ging inderdaad uit van bij mij
Als jij een beetje je best zou doen was het niet meer nodigquote:
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jij een beetje je best zou doen was het niet meer nodig
Nou fijn, mag ik het weer opknappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekend
Jij niet alleen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb helaas andere verplichtingen dit weekend
In Elke sport vindt er oneerlijke concurentieplaats. de enigew factor die bepaallt om hoeveel die oneerlijkheid gaat is geld. de Voetballerij is veel verder verrot dan het wielrennen enkel willen hier de sportbonden niet meewerken om het probleem op te lossen omdat ze er zelf te diep inzittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Want in elke sport gebruikt de top doping? Nee, in elke sport heb je randgevallen. Maar de mate waarin het bij wielrennen gebeurt (wat alles te maken heeft met de meerdaagse rondes) kom je volgens mij nergens tegen
Vluchtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend ?
voor wie ?quote:
Winkelen, feestje, bioscoop/uit etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend ?
schoonmoederquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou fijn, mag ik het weer opknappen![]()
Zorg je wel dat ze op tijd is dan?
ah tof welke film ? of weet je dat nog nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Winkelen, feestje, bioscoop/uit eten
succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |