vlaanderen got talentquote:
weekend is nog maar net een paar uur begonnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Miniem het volgende:
Saai weekend is saai. Dan maar kijken of ik wat anders leuks ga doen de zondag.
Het is inderdaad gewoon zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou dat is gewoonEn hier ken ik de meeste mensen (ook persoonlijk) dus heeft KSC mijn voorkeur
Wat is Waldwei?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ai http://waldnet.nl/wn/foto(...)op_W%C3%A2ldwei.html
Oh, ik haal wat door elkaar.. Ik dacht dat je the Voice van Vlaanderen bedoeldequote:
Ik zie je nooitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon zo![]()
ik zit op dit moment ook alleen maar hier
Frieslandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is Waldwei?Is dat Groningen ofzo?
Ah okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Friesland![]()
een weg tussen Garyp en Nijega.
ben hier heel soms,alleen hier in de zin van vandaagquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, ik haal wat door elkaar.. Ik dacht dat je the Voice van Vlaanderen bedoelde
quote:
Heb je Nijn nou al eens kunnen schaken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ben hier heel soms,alleen hier in de zin van vandaag
wat ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je Nijn nou al eens kunnen schaken?
Ah niet dusquote:
Daar kan je prima wat mee doen hoorquote:
hoe bedoel je schaken ?quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kan je prima wat mee doen hoor
Ik ben twaalf, wat is ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoe bedoel je schaken ?
Behoefte aan een workshop? Binnen 24 uur heb je genoeg geleerd om een jaar mee vooruit te kunnenquote:
zuchtquote:
Een workshop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Behoefte aan een workshop? Binnen 24 uur heb je genoeg geleerd om een jaar mee vooruit te kunnen
had je beter van mij verwacht?quote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
had je beter van mij verwacht?
Ja, dat is een actieve cursus waarbij je zelf ook aan de slag moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |