Mooi,ja wel goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou? Nog steeds in R49?
Ik kan nu een enorme taalnazi uit gaan hangen, maar daar heb ik geen zin inquote:
Neequote:
Waar dan? ABO?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi,ja wel goed![]()
heel soms
quote:
Daar ben ik vaker te vinden jaquote:
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik kan nu een enorme taalnazi uit gaan hangen, maar daar heb ik geen zin in
Omdat ik daar even geen zin in hebquote:
GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggen
Dat keek ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk vlaanderen got talent
Is gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar ben ik vaker te vinden ja
Is inderdaad gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is gezelligIk ben er alleen achter gekomen dat ik het niet trek om meer dan 1 SC bij te houden
Ik kan er niet tegen als ik de helft niet mee krijgquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is inderdaad gezellig,waarom trek je dar niet ?
quote:
Dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik de helft niet mee krijgDus naast werk en privé meer dan 1 SC is gewoon niet te doen voor mij
dat is toch voor het eerst dat het op tv komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat keek ik eerst ook altijd![]()
En premiejagers.
Wat GF zegt: GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had de neiging ook maar toen bedacht ik me dat Beavis and Butthead hetzelfde zouden zeggen
quote:
Nou dat is gewoonquote:
Wat komt voor het eerst op tv?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch voor het eerst dat het op tv komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |