Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Op tijd naar bed dus
[..]
Dat kan gewoon beiden hoorHet zou vermoeiend worden als je met iedereen met wie je over seks praat het ook moet doen
Ga schrijven dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, gaat wel. Beetje moe en een beetje veel woorden in mijn hoofd.
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit geweten
Ik wil hem wel een keer zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje overdreven.
ah op die fietsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ik nog een hotel had hebben we daar een meet gehouden met veel whisky en heb ik een rokje van Barretje aangehad. Daarom heeft Mart die UI gemaakt
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat probeer ik al de hele week, maar toch wil het niet lukken
Ik zeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer zien
Stiekem deed je het expresquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hehe, oh ja, ik was vergeten dat jij daarop reageert
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een heel goed of een heel slecht tekenDus je moet of met iemand praten om je hoofd leeg te krijgen of je moet juist even alleen zijn zodat je niet de hele nacht wakker bent
Het is veel te gezellig in de KSC hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Komt goedquote:
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad eens met iemand moet praten. Maar dat is niet de reden dat ik niet op tijd slaap..
Ja klopt. Maar dat is niet de redenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is veel te gezellig in de KSC he.
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah maar je hebt in ieder geval wel door hoe of watDat scheelt dan.
Dat kloptquote:
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is niet de reden
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goedquote:
Dat mocht je willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, sorry dat ik in je dromen ben geïnfiltreerd en je daardoor wakker houd dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |