True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoax. Sommige dingen zijn zoals ze zijn en komen niet goed
Halloquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt mijn ding niet leuk genoeg?.
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vindt mijn ding niet leuk genoeg?.
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jouw ding is in dromen leuk genoeg?
Wat moet ik nu denken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor Sammers duidelijk niet dus. Zal ik er toch een keer heen moeten rijden, zodat ze droom en werkelijkheid met elkaar kan vergelijken.
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!quote:
Ik vlucht nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
* Bos81 zet snel Jenny Arean en Frans Halsema opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor denken is het te laat. Vlucht nu het nog kan!
Ik ben het er niet mee eens idd, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed praat hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had het dus over de individuele sportprestaties. En doping is meer een probleem in de hoogste amateurklasses waar het echte (zwarte) geld omgaat. Maar ben je het er nou helemaal niet mee eens dat de wielersport meer verziekt is dan andere sporten? Mag hoor, maar dan hebben we ons punt gemaakt
Vind je het gek na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang voor afwijzing. En terecht dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |