Kun je meteen dan 70m2 bij mij doen/quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op twee muren na was alles al perfect geschilderd
Moet heel misschien nog een muurtje opnieuw behangen.
Die 40 m2 vloer is wel de grootste klus bij mij jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Van Dobben-kroketten blijven gewoon te koop in de supermarkt. Een fusie tussen de snackfabrikanten Ad van Geloven (Mora) en Royaan (Van Dobben) gaat niet door.
De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) gaf eerder al aan dat ze alleen toestemming voor de fusie wilde geven als het nieuwe bedrijf afstand zou doen van het bitterballen- en krokettenmerk Van Dobben in de supermarkt. De combinatie zou anders een te sterke marktpositie krijgen, aldus de NMa.
Maar daar is geen spraken meer van. De krokettenmakers maakten bekend dat ze de onderhandelingen over een fusie hebben afgebroken. Ze kunnen geen overeenstemming bereiken over de voorwaarden waaronder zij zouden verder gaan, laten ze weten.
Goed nieuws.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef borisz het volgende:
Klussen met NicohahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter van die kroketten btw. Van Dobben zijn de lekkerste! Mora
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zwart met goud, de jubileum editionquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Dat schiet tenminste op!
En what colour did he pick?
twitter:JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 17:40:39Opnames van #Holleeder bij 'Het spijt mij' zijn afgelast. Overal waar hij aanbelde met zijn bos bloemen bleken de mensen overleden.. #Holmoe reageer retweet
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Jij denk ik
Nou, het was een kwestie van tijd : http://www.noordhollandsd(...)KZ-stapt-op?lref=sll
http://www.dichtbij.nl//n(...)erwijk-stapt-op.aspx
Dramatisch, die financ. situatie. Ja dat is het wel
Die zijn de baas over de gehele gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?
Bij het RKZ wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?
En ik maar klagen over 2 systemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Jups.
Oh en we blijven voorlopig met 3 systemen werken.
EPD ziekenhuisbreed, Cardioportal speciaal voor Cardio én papieren statussen
![]()
Het is 2012, verdoriequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Jups.
![]()
Dus jij mag wel naar Steerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:13 schreef borisz het volgende:
Hoe meer systemen hoe beter![]()
Maarre. Housewarming. tot morgen
zorg wel dat je een goede scherpe zaag hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Paps en ik gaan morgen leggen, maar eerst 3 pakken laminaat omwisselen omdat er iemand mee heeft gevoetbalt lijkt het.
Lucky youquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Jups.
![]()
En checkt men de bedrijfsmail vanaf huisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Hier krijgen de collega's incl hun manager vanaf maandag een mail als ze te weinig uren geschreven hebben de vorige weekIk maak echt vrienden
Tja het is belachelijk allemaal maar het mot, ze willen het, en als je er geen zin in hebt dan zoek je maar wat andersquote:
Dat. En ik vind het geen knuffelcrimineel. Hij kan wel lachen, maar ik vind hem nog steeds een enge blik hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, dat was interessant.. Geen idee waarom men bedacht had dat het geen goed idee zou zijn deze aflevering van College Tour..
Slimme gast die op z'n Amsterdams een hele leuke jongen dan zijn, maar volgens mij hartstikke link isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat. En ik vind het geen knuffelcrimineel. Hij kan wel lachen, maar ik vind hem nog steeds een enge blik hebben.
Ah...ja...dat herken ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja het is belachelijk allemaal maar het mot, ze willen het, en als je er geen zin in hebt dan zoek je maar wat anders
Opvallend ook dat de studenten zo je- en jij-en..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slimme gast die op z'n Amsterdams een hele leuke jongen dan zijn, maar volgens mij hartstikke link isVond het vooral mooi omdat zo weer eens duidelijk wordt ook dat het lijntje tussen goed en fout wel heel dun is.. En afhankelijk van verschillende factoren.
Moest erg lachen dat een heel braaf met u begon maar dat vrij snel vergat toen hij ging her-formulerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Opvallend ook dat de studenten zo je- en jij-en..
Ouwe jongens - krentenbrood.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is.. komt misschien meer door de setting en de toon van de uitzendingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ouwe jongens - krentenbrood.
Stom hé !? Weinig professioneel in aanleg.
Tegen meneer Tutu jij/ jouwen ze toch ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is.. komt misschien meer door de setting en de toon van de uitzendingen.
moet je eens opletten als je bedrijven aan de lijn hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ging in het Engels, daar kennen ze geen Uquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen meneer Tutu jij/ jouwen ze toch ook niet
Vind ik nog wat anders dan een zaal vol rechten-studenten. Dat een bedrijf graag een 'band' met mij wil 'creëren' snap ik nog welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
moet je eens opletten als je bedrijven aan de lijn hebt.
kpn kan het ook heel goed in het bandje dat je krijgt te horen als je ze belt.
Volgens de kabelleveranciers (Ziggo/UPC) is dat idd minder goed jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Sarabi het volgende:
Wij kwamen er vandaag achter dat we geen kabel kunnen ontvangen in ons nieuwe huisje
Alleen ADSL en kennelijk is dat minder goed?
Wij krijgen nu ADSL voor internet en TV voor 55 per maand en verder weet ik het niet (vind het stiekem niet zo spannend maar vriendlief vond het wel erg jammer dat we geen kabel meer konden nemen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens de kabelleveranciers (Ziggo/UPC) is dat idd minder goed ja
Maar 't valt mee. Kabel heeft een veel hogere maximumsnelheid, maar voor dat maximale abonnement betaal je je blauw. Tevens hou je dan hogere internetsnelheid mocht je HD TV aan het kijken zijn.
Ik heb nu ADSL van Telfort, 30 Mb/s down en 3 Mb/s up, voor 20 EUR in de maand. Prima zo.Als ik een flatscreen bij elkaar heb gespaard, doe ik er wel een TV-abonnement erbij bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's best duurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij krijgen nu ADSL voor internet en TV voor 55 per maand en verder weet ik het niet (vind het stiekem niet zo spannend maar vriendlief vond het wel erg jammer dat we geen kabel meer konden nemen)
quote:Oja en verder heb ik weer eens ruzie![]()
[spoiler]-knip-[/spoiler]
Wat een achterlijk land is het toch.quote:
Oh ja, dat herinnert mij eraan om even een Glenkinchie in te schenken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor een slokje Dalwhinnie terwijl ik vrolijk een rapportje zit te bouwen met Pachelbel op de achtergrond![]()
Tijd geleden wel eigenlijk dat ik Dalwhinnie heb gedronken. Errug prettig
Wel mediabox en verder weet ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's best duurVriendlief heeft ook mediabox erbij + alle erotica zenders?
[..]waarom worden ze boos als je je ouders bedankt? En zij niet wilden/konden komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:23 schreef Sarabi het volgende:
Kunnen of willen ze niet helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze niet kunnen en wel willen kunnen ze wat jaloersige, verdrietige gevoelens hebben daarover?
Ze wonen verder weg natuurlijk dus elke dag gaat lastig maar ergens 1x helpen in 3 weken tijd moet toch wel lukken lijkt mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kunnen of willen ze niet helpen?
Als ze niet kunnen en wel willen kunnen ze wat jaloersige, verdrietige gevoelens hebben daarover?
True, maar moet je daarom boos op mij worden omdat ik mijn ouders bedank?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Dat is het denk ik..
Wij hebben ook niet echt geholpen met de verhuizing van zoon F.
Belangrijkste reden is vanwege gezondheid bij ons. Ik ben alleen maar blij dat ze uit andere bronnen wel konden putten.
We helpen ze wel heel veel op andere manieren trouwens.
/boodschap ; ik vind niet dat je verplicht bent te helpen bij een verhuizing omdat je familie/ouders bent.
Oh dat is fijn, want het is frustie als het niet werktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, kan weer alle websites bezoeken in het nieuwe huisje.Vast DNS tabellen die niet helemaal goed ingevuld waren nog ofzo.
Heb je ook nog extra kortingsbonnen voor morgen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt ook wel.
Pa drong alleen zo erg aan en was zo opgewonden over het eerste huissie van z'n zoon dat hij nu met opblaasbed en al in m'n nieuwe woonkamer ligt te ronken
Ik ga zo ook maar naar (oude) bedje toe
Morgen vloer leggen. En op basis van Zet's aanbevelingen toch die laminaatsnijder maar kopen. Heb Gammavoordeelpashouderskorting van 20% anyway morgen
Net zo min je als oppas moet spelen voor kleinkinderen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Bluezz het volgende:
/boodschap ; ik vind niet dat je verplicht bent te helpen bij een verhuizing omdat je familie/ouders bent.
Nah, mag maar 1 per persoon gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ook nog extra kortingsbonnen voor morgen?
Ik heb er nog een paar maar kan ze niet op tijd naar jou krijgen denk ik.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True, maar moet je daarom boos op mij worden omdat ik mijn ouders bedank?Ah er is wel meer aan de hand tussen jullie zie ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ouders die verwachten dat ze het recht hebben op hun kleinkinderen te mógen passenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo min je als oppas moet spelen voor kleinkinderen.
Daar zie je bij het Familiediner ook hele conflicten over. Kinderen die maar verwachten dat hun ouders op hun (klein)kinderen passen.
Johquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah er is wel meer aan de hand tussen jullie zie ik al
Kennelijk maar serieus ik ben gewoon blij met elke hulp die ik krijg, al is het van de buurman die ik net ken en dat mogen mensen weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah er is wel meer aan de hand tussen jullie zie ik al
Ook dat, ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Of ouders die verwachten dat ze op hun kleinkinderen mógen passen![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of ouders die verwachten dat ze het recht hebben op hun kleinkinderen te mógen passen![]()
Geweldig toch die vader van jequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt ook wel.
Pa drong alleen zo erg aan en was zo opgewonden over het eerste huissie van z'n zoon dat hij nu met opblaasbed en al in m'n nieuwe woonkamer ligt te ronken
Ik ga zo ook maar naar (oude) bedje toe
Morgen vloer leggen. En op basis van Zet's aanbevelingen toch die laminaatsnijder maar kopen. Heb Gammavoordeelpashouderskorting van 20% anyway morgen
Nee zeker niet verkeerd dat bedoel ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:42 schreef Sarabi het volgende:
Over kommetjes rijst gesproken.
B vind je het dan ook verkeerd dat ik dankbaar ben voor mijn ouders?
Okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee zeker niet verkeerd dat bedoel ik niet te zeggen
Het is ook prettig geheel opnieuw te beginnen. Mis je niks aan. Familie maakt niet gelukkig, weet ik nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Toch wel jammer Dude
1 zoon met fam is te overzien voor mij.
Rest is verder klaar of dood hier
Die ene dude die later op krukken in de 'moderne' zaal zat was wel blank hoor. Geen latino. Maar idd absoluut de uitzonderingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een achterlijk land is het toch.
En wat een klote-gevangenissen.
en ik heb geen 1 blanke gezien, de 2 iets wittere waren latino's.
Zoon van kennissen van mijn ouders zit in de VS in de gevangenis, voor zo'n 30 jaar of zo. Dus die komt vrij als zijn ouders al dood zijn en zijn kinderen volwassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Die ene dude die later op krukken in de 'moderne' zaal zat was wel blank hoor. Geen latino. Maar idd absoluut de uitzondering
Ik geloof niet dat het weer meezit. Maandag ga ik in ieder geval weer naar Duitsland. Die fiets hoeft zich niet te vervelen.quote:
Triest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoon van kennissen van mijn ouders zit in de VS in de gevangenis, voor zo'n 30 jaar of zo. Dus die komt vrij als zijn ouders al dood zijn en zijn kinderen volwassenHij was voor zijn werk in de VS, had 3 biertjes gehad in een kroeg en moest nog 10 min lopen naar zijn hotel. Wat doet hij? Hij pakt de auto...en rijdt de zoon van de sheriff dood. Had hij in het donker niet gezien. That's it. Bye leven
Leefde eerst in een soort gigantische sporthal vol bedden. En dan je schamele bezittingen aan je lijf vast tapen, anders wordt het 's nachts gejat. Hij geeft nu Engelse les in de gevangenis en het gaat redelijk met hem. Maar ja, dit is nu wel zijn leven.
Codeïne.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; ze denken misschien dat het een sneer naar hen toe is wat natuurlijk niet zo is. Stom van ze!
Wat helpt tegen keelpijn en heel veel hoesten naast hoestdrank? Dat vind ik nml echt vreselijk... Maar ik hoest achtet elkaar. Geen 10 sec niet
Ja, en ook proberen niet te hoesten. Hoe meer je gaat hoesten hoe erger het wordt, net als krabben bij jeuk.quote:
Systeem daar in de VS deugt in ieder geval voor geen meter. Een hoop gasten die daar zaten zijn in de maatschappij kansloos en anoniem, maar op de apenrots in het gevangeniswezen hebben ze door het recht van de sterkste ineens wel aanzien. Geloof niet dat dat de les is die je mensen zou willen leren.... Het aantal recidivisten daar zegt ook wel genoeg,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Vork het volgende:
Dat alsmaar langer straffen is ook echt geen oplossing. Na 10 jaar heeft zo iemand al echt z'n les wel geleerd en al aardig lang op de blaren moeten zitten. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat het ook maar iets opschiet als je na 30 jaar vrij komt, qua functioneren binnen de samenleving.
Helaas zijn er op dit moment ook mensen binnen Nederland, met iets teveel zeggenschap die ook heel erg zijn gefocust op strenger straffen, in plaats van dat iemand toch ook ooit nog weer terug de maatschappij in moet en je er op z'n minst alles aan wil hebben gedaan dat het niet nog een keer fout gaat. Bovendien kost dat pas handen vol met geld. De VS is wat dat betreft een prima voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet niet hoeveel procent van de inwoners daar momenteel in de gevangenis zit, maar het gaat om miljoenen mensen, waarvan een aanzienlijk deel daar dus nooit meer uit zal komen.
Lekker, laatst ook gemaaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:54 schreef AnneX het volgende:
En alles staat klaar voor dal soepje http://www.smulweb.nl/recepten/1252441/Dal-soep-
Overigens de theelepel garam massala moet een eetlepel zijn volgens het originele engelstalige recept.
Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Codeine ken ik niet, strepsils zal ik eens zoeken. Niet hoesten hou ik niet vol. Kriebel wordt zo erg dat ik dan echt achter elkaar pijnlijk hoest.
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..
Wat een klussers bij de Cullers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben een stukje muur in de keuken bij de afwasmachine aan het tegelen. 3.5 tegeltje breed en misschien 6 hoog. Helemaal zelf!
Nou beetje heel lichtblauw, wat ook al boven 't werkblad zat. Dit stukje most nog ivm met veel spetters bij vullen van de vaatwasser. Papakaas heeft hier in 't voorjaar de badkamer en keuken gedaan en dit moest nog. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar toendertijd wel meegekeken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef AnneX het volgende:
Wat een klussers bij de Cullers.
Witte tegels?
Goed bezig.![]()
Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Die ene dude die later op krukken in de 'moderne' zaal zat was wel blank hoor. Geen latino. Maar idd absoluut de uitzondering
Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:45 schreef AnneX het volgende:
Je vergeet je pitamientjes op te drinken![]()
Vers sinassap
Nja, hij vond zichzelf iig white..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.
Oei, hier in huis zijn de vloerleggers en de keuken meneer ieder een uurtje bezig geweest om welke rechte lijn aan te houden..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.
Wel lastig om het muurtje optisch recht te krijgen, want het is natuurlijk scheef.
Volgens de buienradar gaat het hier zo ook beginnen, tot nu toe is het hier droog, net lekker samen op de fiets boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zou het nog ophouden met regenen vandaag
Oh ja, kheb nog een broer, die niks van zich laat horen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Kaas!
Enneh niet de buurman hiernaast, maar het huis daarnaast is verkocht (ze gaan als zoete broodjes hier) wat een takkeherrie
Straks naar Utreg eten bij vrienden![]()
Ik mis ook niks aan de zus en broer die ik nooit meer zie.
Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes eropZe is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
Ik zie mijn broer ook niet al te vaak, we kunnen echt prima met elkaar, maar we hebben elkaar gewoon niet zoveel te melden. En we zijn allebei sowieso al niet van het bellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis ook niks aan de zus en broer die ik nooit meer zie.
Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes eropZe is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
Ah, vreselijk is dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
Gezellig hoor. Het huis naast onze directe buurman is verkocht en nu wordt er dus verbouwd. Drilboren en sloophamers als wall of sound.
Dat is rapquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah, vreselijk is dat.![]()
Muurtje is al af. Morgen inwassen met voeg.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Doorzichtig kikkertje
http://mudfooted.com/transparent-glass-frog/
Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is rap![]()
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.
[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta![]()
(Die is 100 meter verderop).
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe.![]()
/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef AnneX het volgende:
Sunny, hoe is het met je huid?
Gister is de gezichtsbehandeling weer gepept, gepamperd, ampul, vocht, massage etc etc.
Weer als nieuw.
Heb je bij de Babor mevrouw geïnformeerd.
Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.
Maarre wat is dat het nut van te weten hoe lang je met een product doet?
Was nooit zo van Nivea.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed.
Een vloerplankje? Ik heb nog 6m2 massief eiken in de berging liggen, waar ik denk ik de veranda op de volkstuin mee ga opknappen. Verder liggen er nog stapels ander hout.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef AnneX het volgende:
Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.
Heb je nog een vloer(kaas)plankje?
Géen idee.
Gewoon! Schrijf het ook op de bus zout ( ruim éen jaar) .
/wat zou Steer en de letters daarvan vinden
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verhaal Isa! En 30 jaar? Echt verschrikkelijk
Wat vreselijk voor hem zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
Handige sodemieterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is rap![]()
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.
[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta![]()
(Die is 100 meter verderop).
/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
Niet eens waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
is volgens mij vrij gebruikelijk als ik dat zo hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje een hele dag
Ik heb nog nooit zoiets hoeven doen
Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagnequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
Nee. Paracetamol met caffeïne kan je krijgen. Codeïne is niet vrij verkrijgbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.
Ik zie die 2 nooit meer. Misschien is het dan makkelijker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
Raar he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagne
( na een prima week samen rond moeders overlijden en familiegedoe: gut het kan tóch) het was wederzijds - ongevraagd mij omhelzenhoe goed wij het deden.
Onderweg terug met auto 3 x een sms vanaf vertrek tot aankomst ( ws rook momenten) later nog eens een reply mail om terug te komen op hóe goed wij het deden samen.
Sindsdien nada - zero - nothing.
/ neglect en spambox.![]()
Vrede hebben met de verstandhouding met je zus is iets dat vanzelf komt. Tweelingzus en ik tolereren elkaar. Met feesten, partijen, verjaardagen en uitvaarten zien we elkaar. We begroeten elkaar (schudden de hand) want ik wil tweelingzus niet zoenen, en zij mij ook niet. Haar vriend zoen ik dan weer wel, gek genoeg. (Misschien dat daar de matige verstandhouding vandaan komt, haha). Vanaf jongs af aan is onze verstandhouding moeizaam geweest, en dat we een tweeling zijn is eigenlijk ook alleen maar omdat we op dezelfde dag geboren zijn. Verder is er gewoon -niets-. We hebben zeker 18 jaar vlak bij elkaar op de lip geleefd, en nu (sinds een jaar of 9 alquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja even zoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Lein, neem je telefoon eens op, it is I
Man, die had je hier zo mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
Ja, nu heb ik zin in hete bliksemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Man, die had je hier zo mee kunnen nemen.![]()
Je was in de fruitstreek ! Stalletjes langs de weg.
/ buren met fruitbomen en overvloed.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.
Ik was dus wel vroeger best close met mijn zusje. Zelfde kleding, samen spelen, dansen, gek doen. Tot het ineens anders werd (sinds ik professioneel ging dansen herinner ik me), zij me wegkeek als we beide ergens waren en ze alleen nog maar boos tegen me kon doen. En ze kan niet verklaren waardoor het komt. Ze heeft tegen mn ouders gezegd dat ze niet lekker in dr vel zit en het met mij oplost als ze dingen voor haarzelf op een rijtje heeft. Nu is ze geslaagd, heeft een goede baan en haar rijbewijs maar nee hoor... Natuurlijk geen toenadering. Ik wil niet meer bij feestjes zijn waar zij ook is maar dat moet ik van mijn moeder 'niet wagen'... Dan zijn zij verdrietig en heb ik t gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Handig dat FOK
Maar FFT, sinds ik heb besloten dat mijn broer simpelweg geen leuk persoon is en ik nooit met zo iemand was omgegaan als het geen familie was heb ik er vrede mee dat het nu zo is. Ik ging voor deze situatie eigenlijk ook nooit met hem om, het contact was altijd met zijn vrouw en niet met hem. Nu is dat de ex-schoonzus waar ik nu leuk contact mee heb en zijn huidige vrouw is zacht gezegd niet mijn type.
aan mijn appelboompje hangen 3 appels dit jaar. vorig jaar 3 KG.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]Mijn broer had een kruiwagen vol in zijn tuin staan en ik ben vergeten een zak mee te nemen
Nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
aan mijn appelboompje hangen 3 appels dit jaar. vorig jaar 3 KG.
ja. voor al het fruit. in het voorjaar toen de bloesem net gezet was is het gaan vriezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
[..]
NouDat is ook suf! Is het zo'n slecht jaar dan?
Het scheelt dat mijn broer en ik nooit echt close waren. Dat werden we pas toen hij ging scheiden en voor hij zijn huidige vrouw ontmoette. Daar tussen in begonnen we warempel een leuke band te krijgen. Dus dat vind ik dan wel jammer, maar dat was ook alleen maar omdat hij zich blijkbaar eenzaam voelde. Nu heeft hij weer een eigen vrouw.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was dus wel vroeger best close met mijn zusje. Zelfde kleding, samen spelen, dansen, gek doen. Tot het ineens anders werd (sinds ik professioneel ging dansen herinner ik me), zij me wegkeek als we beide ergens waren en ze alleen nog maar boos tegen me kon doen. En ze kan niet verklaren waardoor het komt. Ze heeft tegen mn ouders gezegd dat ze niet lekker in dr vel zit en het met mij oplost als ze dingen voor haarzelf op een rijtje heeft. Nu is ze geslaagd, heeft een goede baan en haar rijbewijs maar nee hoor... Natuurlijk geen toenadering. Ik wil niet meer bij feestjes zijn waar zij ook is maar dat moet ik van mijn moeder 'niet wagen'... Dan zijn zij verdrietig en heb ik t gedaan.
het enige dat het hier prima doet is het onkruid. dit groeit zelfs harder dan het gras.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef freecell het volgende:
Mijn aalbessen en perzik deden het prima?
In de boomgaarden in de Kromme Rijnstreek waren individuele bomen deels bevroren en deels met vruchten, zoals Zet stelt: onverwachte vorst terwijl de sapstromen al op gang waren vanwege zachte wintermaanden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef freecell het volgende:
Mijn aalbessen en perzik deden het prima?
Onze puimenboom die doorgaans half Zuid-Groningen voorziet, heeft onmiskenbaar te lijden gehad, afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
ja. voor al het fruit. in het voorjaar toen de bloesem net gezet was is het gaan vriezen.
aan de johannisbeere (aalbes) zat dit jaar helemaal niets volledig stuk gevroren.
de kruisbes zat gelukkig wel redelijk vol. de druif heeft dit jaar ook een flinke knauw gehad en heeft mede door het gebrek aan zon ook nauwelijks fruit gezet.
Hoor er goeie verhalen overquote:
Ga jij nou maar even een daagje thuisblijven met een dekentje op de bank en een koppie thee met honing.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Kuthoest. Avondje sushi en bios afgezegd vanavond met vriendinnen en ben de hele dag stil. Praat ik ff (zacht en hees) met mn moeder aan de tel, kan ik weer niks zeggen omdat ik alleen hoest. Morgen moet ik tennissen. Hoop dat dat gaat lukken want als ik me zachtjes inspan moet ik lang uithijgen.
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even een daagje thuisblijven met een dekentje op de bank en een koppie thee met honing.
Dankjewelquote:
Ik heb er al 2 weken last van en bij mij is het ook nog niet helemaal over. Trainen wilde ik morgen weer mee beginnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
Vervelendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
Oh dat is wel langquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 weken last van en bij mij is het ook nog niet helemaal over. Trainen wilde ik morgen weer mee beginnen.
Stomen lucht op - niét spreken en zeker niét fluisteren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, naar de gym want er moet een paar KG bij. Ik ben veel te licht.
Nee, ik ga het wat gezonder aanpakken. Ik probeer doordeweeks meer bruin brood weg te eten en eet veel ei of kip.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bij
Stomen helpt meer tegen verkoudheid toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stomen lucht op - niét spreken en zeker niét fluisteren.
Kun je op de bank onder een slaapzak rechtop zittend slapen/ rusten ?
Het gekke was dat ik overdag sliep vrijwel zonder kuchen/hoesten en 's nachts half rechtop rustte/sliep een paar uurtjes en dan weer stomen.
Affijn, doe er je voordeel mee.
Leuk: naar de film als je in de stad woont: op de fiets
Denk niet dat Kaas daarvan aankomt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bij
Nee daar ga ik alleen maar vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk niet dat Kaas daarvan aankomt.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Te druk bezig, vergeten te maken. Komt nog wel, ik ga hier voorlopig nog niet wegquote:
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:47 schreef AnneX het volgende:
En kun je goed samenwerken met vaderSteer ?
En samen eten?
Meer Eiwitten en Koolhydraten eten? Of vraag Steer ff die weet het preciesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, naar de gym want er moet een paar KG bij. Ik ben veel te licht.
Fijn dat je zo'n quality-weekend met hem heb tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.
Had je ook maagpijn/last van je maag met t hoesten? Mijn maag springt eruit ongeveer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee daar ga ik alleen maar van![]()
Net ticket gekocht voor Bedrock Showcase bij A'dam Dance Event in de Melkweg a.s. vrijdag.
je zei eerst dat t je vader was. misschien valt je moeder ook nog wel mee danquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.
Gisteren hebben we in het restaurant tegenover mijn huis gegeten (ik heb wifi-verbinding met mijn eigen router als ik daar zit) en vandaag hebben we lekker wok gehaald. Helaas heb ik nog geen fornuis of oven.
Over een gasplaat gesproken: waar, behalve de mediamarkt en de BCC, kun je in de grote stad een vierpits standaard gasplaat kopen?
Bullshit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zei eerst dat t je vader was.
Om 23:30 heeft hij inderdaad nog ff gebeld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n quality-weekend met hem heb tochHij vind het vast helemaal geweldig.
En belt ie dan je moeder om haar welterusten te zeggen en vertellen hoe het gaat?
Inductie hoor ik ook goede verhalen over, maar ik denk dat ik met ouderwetsch gas wil beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:52 schreef AnneX het volgende:
http://webshop.harensesmid.nl/keuken/koken
Single vriend van ons is enthousiast over de kleine inductiekookplaat.
Ter aanvulling http://webshop.harensesmi(...)p_kookgedeelte=11715
Wist niet dat het zo prijzig is![]()
Kaas zegt net dat ie kip en bruinbrood méér eetquote:
Dat is vrij standaard. Waar moet je naar toe?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Assessment gaat een dag duren van 9 tot 17h
In Zwolle. Die plek in Nederland waar ze een half jaar lang het station aan het verbouwen zijn en waar continue problemen met het treinverkeer zijn en dit weekend 0 treinen rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat is vrij standaard. Waar moet je naar toe?
Stereotomy was a rolling stone..quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
goeiemoggel trouwens, zo maar weer richting huis
Ouch, rekenen is een zwak punt, taal is een sterk punt bij mij. Ik denk dat ik maar brainspelletjes ga spelen dan. Nog een mooie plek om die te vinden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:06 schreef Stereotomy het volgende:
Geen paniek Isa, komt allemaal goed. Denk er even over na, vraag aan TAV en andere ervaringsmensen en bepaal hoe (of!) je je wil voorbereidenHet is wel handig om in grote lijnen te weten welke tests je allemaal kunt verwachten. Psychologisch, of ook capabiliteiten.
Heb zelf ooit ook een halve dag assessment gehad in Utrecht, achter de computer (numerieke test en logisch/analytische/taalkundige test) en twee gesprekken met mensen. Ik had me toen, behalve standaard sollicitatietips, totaal niet voorbereid.
Achteraf had ik de numerieke test voor kunnen bereiden door die Brain-spelletjes te spelen op de computer met hoofdrekenen. Hoofdrekenen kan, als je op tijd begint en consequent in je voorbereiding bent, vij acuut worden gestimuleerd tov totaal geen hoofdrekenen. Woordenschat gaat wat moeilijker
Then again, ik scoorde het hoogst op de numerieke test, omdat ik nu eenmaal veel moest rekenen voor de studie en daar dus al dagelijks mee bezig was.![]()
Alleen als ze ueberhaupt gaan testen he, weet je of je tests krijgt of alleen gesprekken? Op de iPhone heb je vaak gratis brain spelletjes. Zoek op 'brain' of 'math' in de categorie games.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, rekenen is een zwak punt, taal is een goed punt bij mij. Ik denk dat ik maar brainspelletjes ga spelen dan. Nog een mooie plek om die te vinden?
iPhone - die heb ik niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:17 schreef Stereotomy het volgende:
Alleen als ze ueberhaupt gaan testen he, weet je of je tests krijgt of alleen gesprekken? Op de iPhone heb je vaak gratis brain spelletjes. Zoek op 'brain' of 'math' in de categorie games.
Snel en onder stress kunnen rekenen is vaak wel handig op de OK.
Ik vind ze leuk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat type spelletje.
Haha, spuit gewoon maar ongeveer een halve spuit van dat gele spul in het infuusquote:
ehhquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, spuit gewoon maar ongeveer een halve spuit van dat gele spul in het infuus![]()
![]()
En wat doe je met al die data dan?quote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En wat doe je met al die data dan?
Jeuj ik heb zojuist 2 jaar en 3 maanden gedaan met een fles schuurmiddel?
Rare mensen die Cullers.
Ook dat staat standaard in de brief. En je hebt van mij al genoeg gehoord om voorbereid te zijn. Meer is niet nodig tenzij je daar zelf behoefte aan hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Zwolle. Die plek in Nederland waar ze een half jaar lang het station aan het verbouwen zijn en waar continue problemen met het treinverkeer zijn en dit weekend 0 treinen rijden
In de brief raden ze me aan boeken over assessments en zo te lezenNu verwachten ze blijkbaar ook nog enige voorbereiding.
Jij heel veel succes, Sarabi!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag is eindelijk de dag van de audities voor de demogroep
Dus geen klussen voor mij vandaag.
Nog niet zenuwachtig en ik moet over een uurtje al weg dus hopelijk komt het helemaal goed.
Dankjewelquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij heel veel succes, Sarabi!!Ze moeten je gewoon nemen
Echt hoofdrekenen zit er ook niet zoveel in over het algemeen, meer cijfermatig inzicht. Vaak de bekende reeksen, anders (minder gebruikelijk) redactiesommen (met rekenmachine).quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:06 schreef Stereotomy het volgende:
Geen paniek Isa, komt allemaal goed. Denk er even over na, vraag aan TAV en andere ervaringsmensen en bepaal hoe (of!) je je wil voorbereidenHet is wel handig om in grote lijnen te weten welke tests je allemaal kunt verwachten. Psychologisch, of ook capabiliteiten.
Heb zelf ooit ook een halve dag assessment gehad in Utrecht, achter de computer (numerieke test en logisch/analytische/taalkundige test) en twee gesprekken met mensen. Ik had me toen, behalve standaard sollicitatietips, totaal niet voorbereid.
Achteraf had ik de numerieke test voor kunnen bereiden door die Brain-spelletjes te spelen op de computer met hoofdrekenen. Hoofdrekenen kan, als je op tijd begint en consequent in je voorbereiding bent, vij acuut worden gestimuleerd tov totaal geen hoofdrekenen. Woordenschat gaat wat moeilijker
Then again, ik scoorde het hoogst op de numerieke test, omdat ik nu eenmaal veel moest rekenen voor de studie en daar dus al dagelijks mee bezig was.![]()
Vrees het niet. Mijn plannen voor vandaag vallen goed in het waterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zou het nog ophouden met regenen vandaag
Informatieverwerking, ordening op prioriteit en verbanden leggen. Ook zo'n standaard test.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt hoofdrekenen zit er ook niet zoveel in over het algemeen, meer cijfermatig inzicht. Vaak de bekende reeksen, anders (minder gebruikelijk) redactiesommen (met rekenmachine).
Als je een dag moet is het meestal: gesprek psycholoog, een of twee praktijksimulaties, schriftelijke gedragstesten (big five) en de "intelligentietesten".
enquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:48 schreef TAV74 het volgende:
Echt hoofdrekenen zit er ook niet zoveel in over het algemeen, meer cijfermatig inzicht. Vaak de bekende reeksen, anders (minder gebruikelijk) redactiesommen (met rekenmachine).
Als je een dag moet is het meestal: gesprek psycholoog, een of twee praktijksimulaties, schriftelijke gedragstesten (big five) en de "intelligentietesten".
Klopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:20 schreef Den_Haag het volgende:
Informatieverwerking, ordening op prioriteit en verbanden leggen. Ook zo'n standaard test.
spannend!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag is eindelijk de dag van de audities voor de demogroep
Dus geen klussen voor mij vandaag.
Nog niet zenuwachtig en ik moet over een uurtje al weg dus hopelijk komt het helemaal goed.
In dat laatste ben ik heel erg slecht, dus dan maak ik een belabberde indruk. Dus maar niet doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:20 schreef golfer het volgende:
Ga gewoon vooral uit van jezelf en van jouw eigen ervaring en motivatie. En vooral: geen toneel.
Maar goed, dat waren maar een handjevol vragen. Ergens een uitgebreidere te vinden?quote:De Big Five persoonlijkheidstest geeft je inzicht in de vijf hoofddimensies van persoonlijkheid. Dit inzicht kun je gebruiken om jezelf beter te leren kennen of jezelf voor te bereiden op een assessment bij een sollicitatie. Dit kan voor een werksituatie, in een relatie of welke andere sociale situatie dan ook, van belang zijn. Er wordt hieronder verteld wat de dimensies grofweg zijn en hoe jij scoorde.
De scores
Scores lopen van 1 tot 20.
Emotioneel onbekommerd
Deze schaal heeft betrekking op emotionele stabiliteit. Je scoorde 15 op deze schaal. Hoogscorers maken zich niet snel zorgen. Laagscorers zullen sneller boos, ongerust of uitgelaten zijn.
Onbaatzuchtigheid
Deze schaal heeft betrekking op inschikkelijkheid. Je scoorde 20 op deze schaal. Hoogscorers staan meer open voor de belangen en wensen van anderen. Laagscorers gaan meer uit van hun eigen belang.
Gewetensvolheid
Deze schaal heeft betrekking op doelgerichtheid. Je scoorde 17 op deze schaal. Hoogscorers hebben een sterke 'drive' om zaken op orde, geregeld te hebben. Laagscorers hebben een meer flexibele houding en kunnen beter tegen chaos.
Extravertheid
Deze schaal heeft betrekking op het nodig hebben van sociale prikkels. Je scoorde 12 op deze schaal. Hoogscorers zijn op zoek naar gezelligheid en treden graag op de voorgrond. Laagscorers treden minder snel op de voorgrond.
Openheid
Deze schaal heeft betrekking op originaliteit en intellectualiteit. Je scoorde 15 op deze schaal. Hoogscorers treden graag buiten de betreden paden en zitten vol ideeën. Laagscorers hebben een meer praktische instelling.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Ken je deze al ?
http://www.neurocampus.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit soort testjes wel 'leuk', maar ja...wat zoeken ze eigenlijk![]()
Net een leerstijltestje gedaan en daar komt uit naar voren dat ik heel intellectueel aangelegd ben. Prima, zou ik zeggen, maar is dat wel handig voor een redelijk praktisch beroep?Ik zou er als ik jou was gewoon heen gaan en op mezelf vertrouwen. Als dat niet genoeg is, is die baan misschien ook niet voor jou weggelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil hem zo graag!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou er als ik jou was gewoon heen gaan en op mezelf vertrouwen. Als dat niet genoeg is, is die baan misschien ook niet voor jou weggelegd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij maak je je nu veel te drukGa er heen en laat het gebeuren. Ze testen daar jouw kwaliteiten gelinkt aan de baan. Je wilt die baan graag, bent waarschijnlijk gewoon hartstikke geschikt anders wilden ze je niet zo graag. Uit zo'n assessment komen leerpunten waar je vervolgens iets mee kunt in de toekomst dus het is enorm leerzaam. Dat is volgens mij het belangrijkste nu.
Niet te krampachtig gaan doen. En ze willen jou, dus maak je niet zo druk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik wil hem zo graag!Ik weet niet wat ik anders met m'n toekomst aan moet
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik was heul niet zenuwachtig na gesprek met TAVMaar sinds ik de brief met uitnodiging heb wel
Tuurlijk wel. Mocht dit em niet worden komt er iets wat nog leuker is op je pad. Dus kun je hier gewoon ontspannen ingaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil hem zo graag!Ik weet niet wat ik anders met m'n toekomst aan moet
Gefeliciteerd met de aanwinst!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Van harte !quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Volgens mij is dat een afkorting voor vuilnisbakkenrasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van harte !![]()
Heeft hetal een naam? en een foto van de pup.
/ goochelen gaat op vubara
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een afkorting voor vuilnisbakkenras
Kun je kussens van de bank halen en daarmee het hoofdeinde van bed ophogen, door ze onder de matras te leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Klotezooi! Ben moe en wil n dutje doen maar lukt niet vanwege mn constante gehoest
En jullie noemen hem Woelrat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Awww liev.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Die had ik (opnieuw) kunnen ontmoeten, als ik naar een feestje had gekund.quote:
Ja maar daar zijn veel soorten vanquote:
quote:
Zit nu op de bank. Hoestbuien werden te erg. Vnv doe ik een extra kussen onder mn matras.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je kussens van de bank halen en daarmee het hoofdeinde van bed ophogen, door ze onder de matras te leggen.
Zet slapen uit je hoofd : Rusten (en slapen is meegenomen).
Natuurlijk ga je NIET tennissen vanavond.
Of je belt gewoon dat je ziek bent? Hoe moeilijk is dat eigenlijk??quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit nu op de bank. Hoestbuien werden te erg. Vnv doe ik een extra kussen onder mn matras.
Ik kan niemand vinden voor de tennis dus ik heb bedacht te gaan, dan zien ze vanzelf dat t niet gaat en dan kan ik weer naar huis. Of t gaat heel toevallig ineens wel.
Ik ben het met Sun eens hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Of je belt gewoon dat je ziek bent? Hoe moeilijk is dat eigenlijk??
Vind ik ook, sinds we in dit huis wonen doen we het altijd, veel prettiger en gezelligerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AnneX, ik zou graag wat meer aan tafel willen etenIk vind dat veel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |