Tuurlijk wel. Mocht dit em niet worden komt er iets wat nog leuker is op je pad. Dus kun je hier gewoon ontspannen ingaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil hem zo graag!Ik weet niet wat ik anders met m'n toekomst aan moet
Gefeliciteerd met de aanwinst!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Van harte !quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Volgens mij is dat een afkorting voor vuilnisbakkenrasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van harte !![]()
Heeft hetal een naam? en een foto van de pup.
/ goochelen gaat op vubara
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een afkorting voor vuilnisbakkenras
Kun je kussens van de bank halen en daarmee het hoofdeinde van bed ophogen, door ze onder de matras te leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Klotezooi! Ben moe en wil n dutje doen maar lukt niet vanwege mn constante gehoest
En jullie noemen hem Woelrat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Awww liev.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Die had ik (opnieuw) kunnen ontmoeten, als ik naar een feestje had gekund.quote:
Ja maar daar zijn veel soorten vanquote:
quote:
Zit nu op de bank. Hoestbuien werden te erg. Vnv doe ik een extra kussen onder mn matras.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je kussens van de bank halen en daarmee het hoofdeinde van bed ophogen, door ze onder de matras te leggen.
Zet slapen uit je hoofd : Rusten (en slapen is meegenomen).
Natuurlijk ga je NIET tennissen vanavond.
Of je belt gewoon dat je ziek bent? Hoe moeilijk is dat eigenlijk??quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit nu op de bank. Hoestbuien werden te erg. Vnv doe ik een extra kussen onder mn matras.
Ik kan niemand vinden voor de tennis dus ik heb bedacht te gaan, dan zien ze vanzelf dat t niet gaat en dan kan ik weer naar huis. Of t gaat heel toevallig ineens wel.
Ik ben het met Sun eens hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Of je belt gewoon dat je ziek bent? Hoe moeilijk is dat eigenlijk??
Vind ik ook, sinds we in dit huis wonen doen we het altijd, veel prettiger en gezelligerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AnneX, ik zou graag wat meer aan tafel willen etenIk vind dat veel gezelliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |