abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117929204
Bezoeken kan maar sporadisch, heel duur en je mag elkaar toch maar heel even zien en niet aanraken -O-

Assessment gaat een dag duren van 9 tot 17h :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117929365
Jeetje een hele dag :o
Ik heb nog nooit zoiets hoeven doen :@
pi_117929658
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar 8-)
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
Niet eens waarschijnlijk.
Net 5 min gefietst tegen de wind in en daarna 10 min uit staan hijgen vanwege mn keel. Maar ik heb Strepsils gekocht. Hopelijk verzacht het wat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_117929688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje een hele dag :o
Ik heb nog nooit zoiets hoeven doen :@
is volgens mij vrij gebruikelijk als ik dat zo hoor.. :Y
pi_117929699
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
pi_117929905
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagne
( na een prima week samen rond moeders overlijden en familiegedoe: gut het kan tóch) het was wederzijds - ongevraagd mij omhelzen O~) hoe goed wij het deden.

Onderweg terug met auto 3 x een sms vanaf vertrek tot aankomst ( ws rook momenten) later nog eens een reply mail om terug te komen op hóe goed wij het deden samen.
Sindsdien nada - zero - nothing.

/ neglect en spambox. -O-

FFT... Loslaten ...het hele leven bestaat uit loslaten...

Bluezz..hoe is het met de soap van het getrouwde lieffie van je zus??? :D
pi_117930503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.
Nee. Paracetamol met caffeïne kan je krijgen. Codeïne is niet vrij verkrijgbaar ;)
pi_117930533
quote:
Ik zie die 2 nooit meer. Misschien is het dan makkelijker.
Verjaardagen en zuks zijn allang afgeschaft. (gelukkig. Ik ga liever 1 op 1 bij mensen langs dan in een enorme drukke setting)

@AX die was al heel snel vertrokken bij zn vriendin (waren niet getrouwd) en woont nu illegaal samen in de oude woning van mn moedertje, waar zij is blijven wonen nadat mn moeder naar de zorginst. ertegenover is gaan wonen.... Dus voor mn zus die eigenlijk onder een brug terecht was gekomen, was het verzorgen van mn moeder haar redding geweest ;)
En dan nu deze nieuwe lovert mét een pak geld zit ze weer goed :s)
Hoelang hij het met haar uithoudt is nog de vraag 8-)
pi_117930555
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blues op 13-10-2012 16:23:14 ]
pi_117930561
huh wat doe ik 8)7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:23:24 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117930608
Jezelf Quoten :+?

Familie... we zijn er al het nodig is en dat is prima zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117930681
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagne
( na een prima week samen rond moeders overlijden en familiegedoe: gut het kan tóch) het was wederzijds - ongevraagd mij omhelzen O~) hoe goed wij het deden.

Onderweg terug met auto 3 x een sms vanaf vertrek tot aankomst ( ws rook momenten) later nog eens een reply mail om terug te komen op hóe goed wij het deden samen.
Sindsdien nada - zero - nothing.

/ neglect en spambox. -O-

Raar he?
pi_117930788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef borisz het volgende:
Jezelf Quoten :+?

Ik zit net pas op fok hoor :6
pi_117930973
quote:
Vrede hebben met de verstandhouding met je zus is iets dat vanzelf komt. Tweelingzus en ik tolereren elkaar. Met feesten, partijen, verjaardagen en uitvaarten zien we elkaar. We begroeten elkaar (schudden de hand) want ik wil tweelingzus niet zoenen, en zij mij ook niet. Haar vriend zoen ik dan weer wel, gek genoeg. (Misschien dat daar de matige verstandhouding vandaan komt, haha). Vanaf jongs af aan is onze verstandhouding moeizaam geweest, en dat we een tweeling zijn is eigenlijk ook alleen maar omdat we op dezelfde dag geboren zijn. Verder is er gewoon -niets-. We hebben zeker 18 jaar vlak bij elkaar op de lip geleefd, en nu (sinds een jaar of 9 al :o) gaan we elk ons eigen gang. Ik kan niet voor tweelingzus spreken, maar ik weet dat het voor mijn leven OK is als we elkaar weinig zien en spreken. Ze is mijn zus maar had net zo goed een vage kennis kunnen zijn.

Oudste zus en ik daarentegen, is heul andere koek. We gaan samen naar de sauna, kletsen, epileren elkaars wenkbrauwen enzo. Praten over alles en hebben het leuk met elkaar.
pi_117931043
Goeie uitleg is dit Lein : Het had net zo goed een vage kennis kunnen zijn. Alleen het feit dat je familie heet te zijn zou je goed met elkaar om moeten kunnen gaan.
Niets is minder waar :)

Het klikt of het klikt niet, en als er dan ook nog eens dingen gebeuren waarvan je een flinke deuk oploopt is het voor mij helemaal klaar, ook gevoelsmatig. Al kan dat wel ff duren om het uit je systeem te krijgen.
pi_117931075
Lein, neem je telefoon eens op, it is I
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117931118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Lein, neem je telefoon eens op, it is I
Ja even zoeken :o
pi_117931198
:D
pi_117931290
Handig dat FOK :Y)

Maar FFT, sinds ik heb besloten dat mijn broer simpelweg geen leuk persoon is en ik nooit met zo iemand was omgegaan als het geen familie was heb ik er vrede mee dat het nu zo is. Ik ging voor deze situatie eigenlijk ook nooit met hem om, het contact was altijd met zijn vrouw en niet met hem. Nu is dat de ex-schoonzus waar ik nu leuk contact mee heb en zijn huidige vrouw is zacht gezegd niet mijn type.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:54:12 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117931487
Op naar Utrecht!

:W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117932048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef golfer het volgende:
Op naar Utrecht!

:W
Het regent .... Hard in 030 -O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:07:05 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_117933382
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_117934125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
Man, die had je hier zo mee kunnen nemen. :7
Je was in de fruitstreek ! Stalletjes langs de weg.

/ buren met fruitbomen en overvloed.
pi_117934304
Was op zoek naar snaai in de koelkast en bleek dat de pond verse rundergehakt
( Gister gekocht) binnen een dag verwerkt moest worden.
Dus de Librije ballen gedraaid, die rusten en zo dadelijk in de pan. w/
pi_117934334
Tara is gisteren met mijn broer naar een beurs in Dusseldorf geweest. En ik heb er stiekem zo'n lol om _O-

Voor hem een uitje met mijn broer en een lekker eind rijden (hij is gek op rondreizen) en de beurs was voor hem echt geen fuck aan, maar ze hebben het zo leuk gehad :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
Ja, nu heb ik zin in hete bliksem :9
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:43:36 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_117934356
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Man, die had je hier zo mee kunnen nemen. :7
Je was in de fruitstreek ! Stalletjes langs de weg.

/ buren met fruitbomen en overvloed.
appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.
pi_117934409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef z80 het volgende:

[..]

appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.
:D Mijn broer had een kruiwagen vol in zijn tuin staan en ik ben vergeten een zak mee te nemen ;(
pi_117934564
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Handig dat FOK :Y)

Maar FFT, sinds ik heb besloten dat mijn broer simpelweg geen leuk persoon is en ik nooit met zo iemand was omgegaan als het geen familie was heb ik er vrede mee dat het nu zo is. Ik ging voor deze situatie eigenlijk ook nooit met hem om, het contact was altijd met zijn vrouw en niet met hem. Nu is dat de ex-schoonzus waar ik nu leuk contact mee heb en zijn huidige vrouw is zacht gezegd niet mijn type.
Ik was dus wel vroeger best close met mijn zusje. Zelfde kleding, samen spelen, dansen, gek doen. Tot het ineens anders werd (sinds ik professioneel ging dansen herinner ik me), zij me wegkeek als we beide ergens waren en ze alleen nog maar boos tegen me kon doen. En ze kan niet verklaren waardoor het komt. Ze heeft tegen mn ouders gezegd dat ze niet lekker in dr vel zit en het met mij oplost als ze dingen voor haarzelf op een rijtje heeft. Nu is ze geslaagd, heeft een goede baan en haar rijbewijs maar nee hoor... Natuurlijk geen toenadering. Ik wil niet meer bij feestjes zijn waar zij ook is maar dat moet ik van mijn moeder 'niet wagen'... Dan zijn zij verdrietig en heb ik t gedaan.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:54:10 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_117934665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef freecell het volgende:

[..]

:D Mijn broer had een kruiwagen vol in zijn tuin staan en ik ben vergeten een zak mee te nemen ;(
aan mijn appelboompje hangen 3 appels dit jaar. vorig jaar 3 KG.
pi_117934729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:54 schreef z80 het volgende:

[..]

aan mijn appelboompje hangen 3 appels dit jaar. vorig jaar 3 KG.
Nou -O- Dat is ook suf! Is het zo'n slecht jaar dan? :?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:02:32 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_117934900
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou -O- Dat is ook suf! Is het zo'n slecht jaar dan? :?
ja. voor al het fruit. in het voorjaar toen de bloesem net gezet was is het gaan vriezen.
aan de johannisbeere (aalbes) zat dit jaar helemaal niets volledig stuk gevroren.
de kruisbes zat gelukkig wel redelijk vol. de druif heeft dit jaar ook een flinke knauw gehad en heeft mede door het gebrek aan zon ook nauwelijks fruit gezet.
pi_117934921
Ik heb nog een foto van Lein hangend in een appelboom *)
pi_117934953
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik was dus wel vroeger best close met mijn zusje. Zelfde kleding, samen spelen, dansen, gek doen. Tot het ineens anders werd (sinds ik professioneel ging dansen herinner ik me), zij me wegkeek als we beide ergens waren en ze alleen nog maar boos tegen me kon doen. En ze kan niet verklaren waardoor het komt. Ze heeft tegen mn ouders gezegd dat ze niet lekker in dr vel zit en het met mij oplost als ze dingen voor haarzelf op een rijtje heeft. Nu is ze geslaagd, heeft een goede baan en haar rijbewijs maar nee hoor... Natuurlijk geen toenadering. Ik wil niet meer bij feestjes zijn waar zij ook is maar dat moet ik van mijn moeder 'niet wagen'... Dan zijn zij verdrietig en heb ik t gedaan.
Het scheelt dat mijn broer en ik nooit echt close waren. Dat werden we pas toen hij ging scheiden en voor hij zijn huidige vrouw ontmoette. Daar tussen in begonnen we warempel een leuke band te krijgen. Dus dat vind ik dan wel jammer, maar dat was ook alleen maar omdat hij zich blijkbaar eenzaam voelde. Nu heeft hij weer een eigen vrouw.

Het lijkt me voor jou dus een stuk zuurder :*
pi_117935205
Mijn aalbessen en perzik deden het prima? :?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:15:54 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_117935239
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef freecell het volgende:
het enige dat het hier prima doet is het onkruid. dit groeit zelfs harder dan het gras.
pi_117935764
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef freecell het volgende:
In de boomgaarden in de Kromme Rijnstreek waren individuele bomen deels bevroren en deels met vruchten, zoals Zet stelt: onverwachte vorst terwijl de sapstromen al op gang waren vanwege zachte wintermaanden. -O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:50:45 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117936230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:02 schreef z80 het volgende:

[..]

ja. voor al het fruit. in het voorjaar toen de bloesem net gezet was is het gaan vriezen.
aan de johannisbeere (aalbes) zat dit jaar helemaal niets volledig stuk gevroren.
de kruisbes zat gelukkig wel redelijk vol. de druif heeft dit jaar ook een flinke knauw gehad en heeft mede door het gebrek aan zon ook nauwelijks fruit gezet.
Onze puimenboom die doorgaans half Zuid-Groningen voorziet, heeft onmiskenbaar te lijden gehad, afgelopen jaar.
Gek genoeg eten we nu wel nog dagelijks handjes heerlijke gele frambozen uit de tuin.

De fruitplukdagen in de regio zijn dit jaar ook afgelast of uitgesteld, vanwege de slechte oogst. Best een drama voor de betreffende bioboeren. Ik heb een week of vier geleden nog wel appels en peren geplukt, maar daar was het aanbod beperkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117939421
Kaas en ik zijn net naar geweest :D _O-
pi_117941797
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas en ik zijn net naar geweest :D _O-
Hoor er goeie verhalen over :). Gisteren 'Hope Springs' was saai... tegenvaller.
pi_117941885
Kuthoest :(. Avondje sushi en bios afgezegd vanavond met vriendinnen en ben de hele dag stil. Praat ik ff (zacht en hees) met mn moeder aan de tel, kan ik weer niks zeggen omdat ik alleen hoest. Morgen moet ik tennissen. Hoop dat dat gaat lukken want als ik me zachtjes inspan moet ik lang uithijgen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:59:44 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117942053
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Kuthoest :(. Avondje sushi en bios afgezegd vanavond met vriendinnen en ben de hele dag stil. Praat ik ff (zacht en hees) met mn moeder aan de tel, kan ik weer niks zeggen omdat ik alleen hoest. Morgen moet ik tennissen. Hoop dat dat gaat lukken want als ik me zachtjes inspan moet ik lang uithijgen.
Ga jij nou maar even een daagje thuisblijven met een dekentje op de bank en een koppie thee met honing.
pi_117942123
Je fysiek heel erg inspannen en ziek zijn is niet zo'n super combinatie voor je immuunsysteem. Just saying.

"Op bed gaan liggen" heeft daadwerkelijk een genezende werking ;)
pi_117942505
Beterschap fft
pi_117942932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ga jij nou maar even een daagje thuisblijven met een dekentje op de bank en een koppie thee met honing.
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
pi_117942956
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:12 schreef Den_Haag het volgende:
Beterschap fft
Dankjewel :*. Verder gaat het goed, dit is alleen irritant.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:26:41 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117943030
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
Ik heb er al 2 weken last van en bij mij is het ook nog niet helemaal over. Trainen wilde ik morgen weer mee beginnen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:31:44 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117943169
't Veld in? ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:32:18 #201
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117943190
Nee, naar de gym want er moet een paar KG bij. Ik ben veel te licht.
pi_117943457
quote:

Vervelend :*
pi_117943512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb er al 2 weken last van en bij mij is het ook nog niet helemaal over. Trainen wilde ik morgen weer mee beginnen.
Oh dat is wel lang :{. Hopelijk lukt het je morgen.
pi_117943571
quote:

[..]

Stomen lucht op - niét spreken en zeker niét fluisteren.
Kun je op de bank onder een slaapzak rechtop zittend slapen/ rusten ?
Het gekke was dat ik overdag sliep vrijwel zonder kuchen/hoesten en 's nachts half rechtop rustte/sliep een paar uurtjes en dan weer stomen.
Affijn, doe er je voordeel mee.

Leuk: naar de film als je in de stad woont: op de fiets w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')