Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verhaal Isa! En 30 jaar? Echt verschrikkelijk
Wat vreselijk voor hem zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
Handige sodemieterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is rap![]()
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.
[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta![]()
(Die is 100 meter verderop).
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe.![]()
/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
Niet eens waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
is volgens mij vrij gebruikelijk als ik dat zo hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje een hele dag
Ik heb nog nooit zoiets hoeven doen
Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagnequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
Nee. Paracetamol met caffeïne kan je krijgen. Codeïne is niet vrij verkrijgbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.
Ik zie die 2 nooit meer. Misschien is het dan makkelijker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben trouwens jaloers op jullie Bluezz en Isa dat jullie er vrede mee hebben met het contact met zussen/broers. Ik probeer het maar ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik bij mn ene zusje ben.
Raar he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Broerlief vertrok ruim een jaar geleden terug naar zijn huis in Bretagne
( na een prima week samen rond moeders overlijden en familiegedoe: gut het kan tóch) het was wederzijds - ongevraagd mij omhelzenhoe goed wij het deden.
Onderweg terug met auto 3 x een sms vanaf vertrek tot aankomst ( ws rook momenten) later nog eens een reply mail om terug te komen op hóe goed wij het deden samen.
Sindsdien nada - zero - nothing.
/ neglect en spambox.![]()
Vrede hebben met de verstandhouding met je zus is iets dat vanzelf komt. Tweelingzus en ik tolereren elkaar. Met feesten, partijen, verjaardagen en uitvaarten zien we elkaar. We begroeten elkaar (schudden de hand) want ik wil tweelingzus niet zoenen, en zij mij ook niet. Haar vriend zoen ik dan weer wel, gek genoeg. (Misschien dat daar de matige verstandhouding vandaan komt, haha). Vanaf jongs af aan is onze verstandhouding moeizaam geweest, en dat we een tweeling zijn is eigenlijk ook alleen maar omdat we op dezelfde dag geboren zijn. Verder is er gewoon -niets-. We hebben zeker 18 jaar vlak bij elkaar op de lip geleefd, en nu (sinds een jaar of 9 alquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja even zoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Lein, neem je telefoon eens op, it is I
Man, die had je hier zo mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
Ja, nu heb ik zin in hete bliksemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef z80 het volgende:
wind, losse buien en fris. vandaag voor het eerst weer even de kachel aan, met 15 graden in de woonkamer is het niet lekker meer.
en ik krijg weer zin om appelmoes te maken, nog even wachten tot de appels weer betaalbaar zijn.
appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Man, die had je hier zo mee kunnen nemen.![]()
Je was in de fruitstreek ! Stalletjes langs de weg.
/ buren met fruitbomen en overvloed.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
appels zijn nu pas rijp. en in het donker in een vreemde omgeving heb ik geen fruitstalletjes gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |