Ik geloof niet dat het weer meezit. Maandag ga ik in ieder geval weer naar Duitsland. Die fiets hoeft zich niet te vervelen.quote:
Triest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoon van kennissen van mijn ouders zit in de VS in de gevangenis, voor zo'n 30 jaar of zo. Dus die komt vrij als zijn ouders al dood zijn en zijn kinderen volwassenHij was voor zijn werk in de VS, had 3 biertjes gehad in een kroeg en moest nog 10 min lopen naar zijn hotel. Wat doet hij? Hij pakt de auto...en rijdt de zoon van de sheriff dood. Had hij in het donker niet gezien. That's it. Bye leven
Leefde eerst in een soort gigantische sporthal vol bedden. En dan je schamele bezittingen aan je lijf vast tapen, anders wordt het 's nachts gejat. Hij geeft nu Engelse les in de gevangenis en het gaat redelijk met hem. Maar ja, dit is nu wel zijn leven.
Codeïne.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; ze denken misschien dat het een sneer naar hen toe is wat natuurlijk niet zo is. Stom van ze!
Wat helpt tegen keelpijn en heel veel hoesten naast hoestdrank? Dat vind ik nml echt vreselijk... Maar ik hoest achtet elkaar. Geen 10 sec niet
Ja, en ook proberen niet te hoesten. Hoe meer je gaat hoesten hoe erger het wordt, net als krabben bij jeuk.quote:
Systeem daar in de VS deugt in ieder geval voor geen meter. Een hoop gasten die daar zaten zijn in de maatschappij kansloos en anoniem, maar op de apenrots in het gevangeniswezen hebben ze door het recht van de sterkste ineens wel aanzien. Geloof niet dat dat de les is die je mensen zou willen leren.... Het aantal recidivisten daar zegt ook wel genoeg,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Vork het volgende:
Dat alsmaar langer straffen is ook echt geen oplossing. Na 10 jaar heeft zo iemand al echt z'n les wel geleerd en al aardig lang op de blaren moeten zitten. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat het ook maar iets opschiet als je na 30 jaar vrij komt, qua functioneren binnen de samenleving.
Helaas zijn er op dit moment ook mensen binnen Nederland, met iets teveel zeggenschap die ook heel erg zijn gefocust op strenger straffen, in plaats van dat iemand toch ook ooit nog weer terug de maatschappij in moet en je er op z'n minst alles aan wil hebben gedaan dat het niet nog een keer fout gaat. Bovendien kost dat pas handen vol met geld. De VS is wat dat betreft een prima voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet niet hoeveel procent van de inwoners daar momenteel in de gevangenis zit, maar het gaat om miljoenen mensen, waarvan een aanzienlijk deel daar dus nooit meer uit zal komen.
Lekker, laatst ook gemaaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:54 schreef AnneX het volgende:
En alles staat klaar voor dal soepje http://www.smulweb.nl/recepten/1252441/Dal-soep-
Overigens de theelepel garam massala moet een eetlepel zijn volgens het originele engelstalige recept.
Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Codeine ken ik niet, strepsils zal ik eens zoeken. Niet hoesten hou ik niet vol. Kriebel wordt zo erg dat ik dan echt achter elkaar pijnlijk hoest.
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..
Wat een klussers bij de Cullers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben een stukje muur in de keuken bij de afwasmachine aan het tegelen. 3.5 tegeltje breed en misschien 6 hoog. Helemaal zelf!
Nou beetje heel lichtblauw, wat ook al boven 't werkblad zat. Dit stukje most nog ivm met veel spetters bij vullen van de vaatwasser. Papakaas heeft hier in 't voorjaar de badkamer en keuken gedaan en dit moest nog. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar toendertijd wel meegekeken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef AnneX het volgende:
Wat een klussers bij de Cullers.
Witte tegels?
Goed bezig.![]()
Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Die ene dude die later op krukken in de 'moderne' zaal zat was wel blank hoor. Geen latino. Maar idd absoluut de uitzondering
Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:45 schreef AnneX het volgende:
Je vergeet je pitamientjes op te drinken![]()
Vers sinassap
Nja, hij vond zichzelf iig white..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.
Oei, hier in huis zijn de vloerleggers en de keuken meneer ieder een uurtje bezig geweest om welke rechte lijn aan te houden..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.
Wel lastig om het muurtje optisch recht te krijgen, want het is natuurlijk scheef.
Volgens de buienradar gaat het hier zo ook beginnen, tot nu toe is het hier droog, net lekker samen op de fiets boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zou het nog ophouden met regenen vandaag
Oh ja, kheb nog een broer, die niks van zich laat horen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Kaas!
Enneh niet de buurman hiernaast, maar het huis daarnaast is verkocht (ze gaan als zoete broodjes hier) wat een takkeherrie
Straks naar Utreg eten bij vrienden![]()
Ik mis ook niks aan de zus en broer die ik nooit meer zie.
Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes eropZe is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
Ik zie mijn broer ook niet al te vaak, we kunnen echt prima met elkaar, maar we hebben elkaar gewoon niet zoveel te melden. En we zijn allebei sowieso al niet van het bellen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis ook niks aan de zus en broer die ik nooit meer zie.
Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes eropZe is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
Ah, vreselijk is dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
Gezellig hoor. Het huis naast onze directe buurman is verkocht en nu wordt er dus verbouwd. Drilboren en sloophamers als wall of sound.
Dat is rapquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah, vreselijk is dat.![]()
Muurtje is al af. Morgen inwassen met voeg.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Doorzichtig kikkertje
http://mudfooted.com/transparent-glass-frog/
Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is rap![]()
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.
[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta![]()
(Die is 100 meter verderop).
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe.![]()
/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef AnneX het volgende:
Sunny, hoe is het met je huid?
Gister is de gezichtsbehandeling weer gepept, gepamperd, ampul, vocht, massage etc etc.
Weer als nieuw.
Heb je bij de Babor mevrouw geïnformeerd.
Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.
Maarre wat is dat het nut van te weten hoe lang je met een product doet?
Was nooit zo van Nivea.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed.
Een vloerplankje? Ik heb nog 6m2 massief eiken in de berging liggen, waar ik denk ik de veranda op de volkstuin mee ga opknappen. Verder liggen er nog stapels ander hout.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef AnneX het volgende:
Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.
Heb je nog een vloer(kaas)plankje?
Géen idee.
Gewoon! Schrijf het ook op de bus zout ( ruim éen jaar) .
/wat zou Steer en de letters daarvan vinden
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verhaal Isa! En 30 jaar? Echt verschrikkelijk
Wat vreselijk voor hem zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
Handige sodemieterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is rap![]()
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.
[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta![]()
(Die is 100 meter verderop).
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe.![]()
/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |