abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:25:01 #103
3878 Vork
Manisch creatief
pi_117922652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Stukje fietsen? O-)
Ik geloof niet dat het weer meezit. Maandag ga ik in ieder geval weer naar Duitsland. Die fiets hoeft zich niet te vervelen.
pi_117922690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoon van kennissen van mijn ouders zit in de VS in de gevangenis, voor zo'n 30 jaar of zo. Dus die komt vrij als zijn ouders al dood zijn en zijn kinderen volwassen :{ Hij was voor zijn werk in de VS, had 3 biertjes gehad in een kroeg en moest nog 10 min lopen naar zijn hotel. Wat doet hij? Hij pakt de auto...en rijdt de zoon van de sheriff dood. Had hij in het donker niet gezien. That's it. Bye leven :W Leefde eerst in een soort gigantische sporthal vol bedden. En dan je schamele bezittingen aan je lijf vast tapen, anders wordt het 's nachts gejat. Hij geeft nu Engelse les in de gevangenis en het gaat redelijk met hem. Maar ja, dit is nu wel zijn leven.
Triest. :{ Vind vooral het mensbeeld waar van uit blijkbaar gedacht wordt zo vreselijk :N
pi_117922921
Sarabi; ze denken misschien dat het een sneer naar hen toe is wat natuurlijk niet zo is. Stom van ze!

Wat helpt tegen keelpijn en heel veel hoesten naast hoestdrank? Dat vind ik nml echt vreselijk... Maar ik hoest achtet elkaar. Geen 10 sec niet -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_117922976
Wat een verhaal Isa! En 30 jaar? Echt verschrikkelijk :{
pi_117923122
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; ze denken misschien dat het een sneer naar hen toe is wat natuurlijk niet zo is. Stom van ze!

Wat helpt tegen keelpijn en heel veel hoesten naast hoestdrank? Dat vind ik nml echt vreselijk... Maar ik hoest achtet elkaar. Geen 10 sec niet -O-
Codeïne.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:47:20 #108
3878 Vork
Manisch creatief
pi_117923139
Dat alsmaar langer straffen is ook echt geen oplossing. Na 10 jaar heeft zo iemand al echt z'n les wel geleerd en al aardig lang op de blaren moeten zitten. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat het ook maar iets opschiet als je na 30 jaar vrij komt, qua functioneren binnen de samenleving.

Helaas zijn er op dit moment ook mensen binnen Nederland, met iets teveel zeggenschap die ook heel erg zijn gefocust op strenger straffen, in plaats van dat iemand toch ook ooit nog weer terug de maatschappij in moet en je er op z'n minst alles aan wil hebben gedaan dat het niet nog een keer fout gaat. Bovendien kost dat pas handen vol met geld. De VS is wat dat betreft een prima voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet niet hoeveel procent van de inwoners daar momenteel in de gevangenis zit, maar het gaat om miljoenen mensen, waarvan een aanzienlijk deel daar dus nooit meer uit zal komen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:47:42 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117923147
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:

Codeïne.
Ja, en ook proberen niet te hoesten. Hoe meer je gaat hoesten hoe erger het wordt, net als krabben bij jeuk.

Klinkt een beetje stom maar werkt wel.
pi_117923268
En Vork weer fit.

En FFT aan de schraaphoest.
Zelf ben ik gek op Strepsils citroen en honing. De dokter lacht stil als ik dat zeg.
Verder gaf stomen een paar xx per nacht en dag met schóon water en géen pepermunt, eucalyptis etc. verlichting.
Rechtop zitten en slapen.

Ben jij niet bij de man op bezoek geweest? Een aantal jaren geleden Isa?

Gister over familie: als kind veel, druk en alles werd gevierd, met name door
mijn ouders.
Logeerpartijen *O* de hele zomervakantie bij oma in Grun in de speeltuin.
Met het verdwijnen van de generaties werd dat minder.
Nog steeds mijn moeder, die broers en zussen bij elkaar hield.

Als oudste nicht tref ik de neven en nichten alleen nog bij crematies .
Laatste keer bij tante kwam jongste neef (onverwacht).
Bleek twee weken eerder zijn jongste zoon overleden en kind drie werd een week later gehaald met een keizersnee. The drama.
Gek genoeg vallen wij wél terug op familiedingen als wij zo op de vierkante meter
bij elkaar staan. Geen vreemden voor elkaar.
Rest van het jaar : nada met verjaardagen en Kerst etc. Prima verder w/

En alles staat klaar voor dal soepje http://www.smulweb.nl/recepten/1252441/Dal-soep-
Overigens de theelepel garam massala moet een eetlepel zijn volgens het originele engelstalige recept. o|O
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:04:53 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_117923470
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Vork het volgende:
Dat alsmaar langer straffen is ook echt geen oplossing. Na 10 jaar heeft zo iemand al echt z'n les wel geleerd en al aardig lang op de blaren moeten zitten. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat het ook maar iets opschiet als je na 30 jaar vrij komt, qua functioneren binnen de samenleving.

Helaas zijn er op dit moment ook mensen binnen Nederland, met iets teveel zeggenschap die ook heel erg zijn gefocust op strenger straffen, in plaats van dat iemand toch ook ooit nog weer terug de maatschappij in moet en je er op z'n minst alles aan wil hebben gedaan dat het niet nog een keer fout gaat. Bovendien kost dat pas handen vol met geld. De VS is wat dat betreft een prima voorbeeld van hoe het niet moet. Ik weet niet hoeveel procent van de inwoners daar momenteel in de gevangenis zit, maar het gaat om miljoenen mensen, waarvan een aanzienlijk deel daar dus nooit meer uit zal komen.
Systeem daar in de VS deugt in ieder geval voor geen meter. Een hoop gasten die daar zaten zijn in de maatschappij kansloos en anoniem, maar op de apenrots in het gevangeniswezen hebben ze door het recht van de sterkste ineens wel aanzien. Geloof niet dat dat de les is die je mensen zou willen leren.... Het aantal recidivisten daar zegt ook wel genoeg,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_117923706
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:54 schreef AnneX het volgende:
En alles staat klaar voor dal soepje http://www.smulweb.nl/recepten/1252441/Dal-soep-
Overigens de theelepel garam massala moet een eetlepel zijn volgens het originele engelstalige recept. o|O
Lekker, laatst ook gemaakt :9
Ik maak morgen goulashsoep :) Kijken hoe dat is.
pi_117923716
Codeine ken ik niet, strepsils zal ik eens zoeken. Niet hoesten hou ik niet vol. Kriebel wordt zo erg dat ik dan echt achter elkaar pijnlijk hoest.
pi_117923760
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Codeine ken ik niet, strepsils zal ik eens zoeken. Niet hoesten hou ik niet vol. Kriebel wordt zo erg dat ik dan echt achter elkaar pijnlijk hoest.
Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:17:12 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117923812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Codeïne onderdrukt de hoestprikkel. Weet niet of het ook zonder recept te krijgen is eigenlijk. Werkt wel goed..
Je kan bij de apotheek iig wel paracetamol met codeïne krijgen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:23:19 #116
3878 Vork
Manisch creatief
pi_117923977
Ik dacht dat het alleen op recept verkrijgbaar is. Ik heb ooit wel eens zoiets voorgeschreven gekregen door een tandarts (niet mijn eigen tandarts overigens) en daarvoor moest ik me zelfs legitimeren (want codeïne is tenslotte een opiaat, ookal is het geen morfine o.i.d.)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:25:14 #117
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117924044
Ik ben een stukje muur in de keuken bij de afwasmachine aan het tegelen. 3.5 tegeltje breed en misschien 6 hoog. Helemaal zelf!
pi_117924155
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben een stukje muur in de keuken bij de afwasmachine aan het tegelen. 3.5 tegeltje breed en misschien 6 hoog. Helemaal zelf!
Wat een klussers bij de Cullers.
Witte tegels?

Goed bezig. _O_
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:32:53 #119
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117924231
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef AnneX het volgende:

Wat een klussers bij de Cullers.
Witte tegels?

Goed bezig. _O_
Nou beetje heel lichtblauw, wat ook al boven 't werkblad zat. Dit stukje most nog ivm met veel spetters bij vullen van de vaatwasser. Papakaas heeft hier in 't voorjaar de badkamer en keuken gedaan en dit moest nog. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar toendertijd wel meegekeken.

Het lukt aardig.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:34:18 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117924283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:

Die ene dude die later op krukken in de 'moderne' zaal zat was wel blank hoor. Geen latino. Maar idd absoluut de uitzondering :N
Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:37:08 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117924355
Overigens dankzij die docu het verschil tussen een jail en een prison eindelijk begrepen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:39:53 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117924425

een van de laatste stukjes verbouwing wat maar blijft liggen. Wel een doorn in 't oog steeds dat vieze muurtje.
pi_117924619
Je vergeet je pitamientjes op te drinken o|O

Vers sinassap w/
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:53:30 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117924796
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:45 schreef AnneX het volgende:
Je vergeet je pitamientjes op te drinken o|O

Vers sinassap w/
Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.

Wel lastig om het muurtje optisch recht te krijgen, want het is natuurlijk scheef.
pi_117924973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens mij met de achternaam Costa toch wel van Puertoricaanse afkomst, maar goed het geeft wel de verhoudingen weer van de jails in de USA.
Nja, hij vond zichzelf iig white..
En idd, dacht altijd dat het gewoon een ander woord was voor het zelfde, maar niet dus.
pi_117924998
Goed bezig Kaas ^O^ Ik heb ooit, niet onverdienstelijk, een toilet betegeld. :Y Als de ruimte niet te scheef is is het goed te doen.
pi_117925297
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:53 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja lekker is dat. Bij Jumbo hebben ze netten hand/perssinasappels in een net van 3KG en die zijn heerlijk zoet.

Wel lastig om het muurtje optisch recht te krijgen, want het is natuurlijk scheef.
Oei, hier in huis zijn de vloerleggers en de keuken meneer ieder een uurtje bezig geweest om welke rechte lijn aan te houden.. :?
De vloermeneer ging uit van het lamelparket die 15 jaar eerder was gelegd.
De keuken meneer ging vervolgens uit van de lijnen op de nieuwe vloer.
Leve passtukken en custom made aanrechtbladen om schevigheid optevangen.

/ wij leven in een parallellogram *O*
pi_117925301
Netjes Kaas!

Enneh niet de buurman hiernaast, maar het huis daarnaast is verkocht (ze gaan als zoete broodjes hier) wat een takkeherrie :')

Straks naar Utreg eten bij vrienden O+ :9

Ik mis ook niks aan de zus en broer die ik nooit meer zie.
Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks :D
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes erop :+ Ze is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
pi_117925341
Zou het nog ophouden met regenen vandaag :?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:19:27 #130
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_117925370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zou het nog ophouden met regenen vandaag :?
Volgens de buienradar gaat het hier zo ook beginnen, tot nu toe is het hier droog, net lekker samen op de fiets boodschappen gedaan :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_117925374
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Kaas!

Enneh niet de buurman hiernaast, maar het huis daarnaast is verkocht (ze gaan als zoete broodjes hier) wat een takkeherrie :')
Straks naar Utreg eten bij vrienden O+ :9

Andere broer zie ik 1 of 2 keer per jaar, prima contact mee, andere zus blert af en toe een half uur over zichzelf aan de telefoon, ik heb je zoooooooooooooo gemist blablabla of ze komt op facebook voorbij schuiven met weer een ode aan haar zus of iets anders vreselijks :D
En als ze langskomt krijg je een beker met beertjes en I love you sister met van die vreselijke teksten/gedichtjes erop :+ Ze is lief, maar niet helemaal van mijn spoor.
Oh ja, kheb nog een broer, die niks van zich laat horen.
Er staat nog moeders geld hier op de rekening voor hem. w/
pi_117925414
Oudste zus/ex.testamentair heeft zodra alles door 5 verdeeld was meteen overgemaakt, om de boel niet verder te laten escaleren *)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:21:18 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_117925415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:16 schreef Bluezz het volgende:

Ik zie mijn broer ook niet al te vaak, we kunnen echt prima met elkaar, maar we hebben elkaar gewoon niet zoveel te melden. En we zijn allebei sowieso al niet van het bellen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:22:12 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117925444
Gezellig hoor. Het huis naast onze directe buurman is verkocht en nu wordt er dus verbouwd. Drilboren en sloophamers als wall of sound. -O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_117925528
Lientje heeft haar springtouw weer terug *O*
Nooit geweten dat ze iets in haar handen moest hebben :D
http://www.haarlemsdagbla(...)eer-touwtje-springen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:24:53 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117925531
Ik heb behalve mijn 2 (half)broers verder geen directe familie en het sociale contact blijft beperkt tot soms een verjaardagstelefoontje of -feestje en verder wat mailen over de aanpak van het appartement in Apeldoorn.

/geen gemis
Poef.....gone! ©golfer
pi_117925542
Oh en beterschap FFT.
Zuigtabletjes om de paar uur helpen die ook niet?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:37:43 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117925930
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
Gezellig hoor. Het huis naast onze directe buurman is verkocht en nu wordt er dus verbouwd. Drilboren en sloophamers als wall of sound. -O-
Ah, vreselijk is dat. :r

Muurtje is al af. Morgen inwassen met voeg.
pi_117926227
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ah, vreselijk is dat. :r

Muurtje is al af. Morgen inwassen met voeg.
Dat is rap _O_
Inclusief het vensterbankje en het hoekje om? Knap.

Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta :?
(Die is 100 meter verderop).
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe. _O-

/ die schrijft, die blijft ( 13 maanden)
pi_117926239

[ Bericht 100% gewijzigd door AnneX op 13-10-2012 13:47:43 ]
pi_117926243
quote:
O+ prachtige diertjes!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:50:33 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117926354
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is rap _O_

[ afbeelding ]
Weten jullie al van mij, dat ik de (vracht) wagons tel, als ik voor de spoorwegovergang TW sta :?

Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.

Maarre wat is dat het nut van te weten hoe lang je met een product doet?
pi_117926358
Sunny, hoe is het met je huid?
Gister is de gezichtsbehandeling weer gepept, gepamperd, ampul, vocht, massage etc etc.
Weer als nieuw.
Heb je bij de Babor mevrouw geïnformeerd.
pi_117926398
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef AnneX het volgende:
Sunny, hoe is het met je huid?
Gister is de gezichtsbehandeling weer gepept, gepamperd, ampul, vocht, massage etc etc.
Weer als nieuw.
Heb je bij de Babor mevrouw geïnformeerd.
Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed. :)
pi_117926421
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee, vensterbankje doe ik van een plankje, pa zei dat dat makkelijker was. Hoekje om hoeft niet persé. Likje verf erover kitten en voegen en klaar.

Maarre wat is dat het nut van te weten hoe lang je met een product doet?
Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.
Heb je nog een vloer(kaas)plankje?

Géen idee.
Gewoon! Schrijf het ook op de bus zout ( ruim éen jaar) .

/wat zou Steer en de letters daarvan vinden *O*
pi_117926519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja goed. Weer 'gewoon' droog zoals altijd. Geen idee wat er mis was.. Ben weer met nivea dagcreme gaan smeren en dat voelt wel goed. :)
Was nooit zo van Nivea.
Alhoewel sinds een paar maanden wel bodyspul van N.
Gebruik op het gezicht én decolleté van de Aldi.
Dat scheelt aanzienlijk in de kosten. w/
Daarvan kan ik weer naar de schhspec. *O*

Nou ga ik eens een krant lezen.
Soep pruttelt.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:58:54 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117926610
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef AnneX het volgende:

Altijd naar je vader met praktische tips luisteren. Goezo.
Heb je nog een vloer(kaas)plankje?

Géen idee.
Gewoon! Schrijf het ook op de bus zout ( ruim éen jaar) .

/wat zou Steer en de letters daarvan vinden *O*
Een vloerplankje? Ik heb nog 6m2 massief eiken in de berging liggen, waar ik denk ik de veranda op de volkstuin mee ga opknappen. Verder liggen er nog stapels ander hout.

:P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:09:51 #149
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_117926915
Ik doe even een kliekje van gisteren opwarmen. Soort van ovenschotel met macaroni uit Boekoe Kita wat Leintjeuh gisteren heeft gemaakt.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:10:29 #150
3878 Vork
Manisch creatief
pi_117926929
Het is stoofperenweer!
pi_117927912
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verhaal Isa! En 30 jaar? Echt verschrikkelijk :{
Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar 8-)
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117928235
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit bij mijn moeder en heb het even nagevraagd. Het was 'maar' 25 jaar 8-)
Maar vreselijk ja. In Nederland krijg je voor zoiets misschien een jaar cel of zo.
Wat vreselijk voor hem zeg :{
Reden genoeg om enorme depressief je verdere leven door te brengen. Hij geeft daar nu Engelse les? En kunnen zijn vrouw en kinderen wel regelmatig op bezoek komen? Die wonen dan zeker in NL.
Horrorstory -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 13-10-2012 15:09:16 ]
pi_117928451
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is rap _O_

[ afbeelding ]

Handige sodemieter :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')