Vervelendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
Oh dat is wel langquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 weken last van en bij mij is het ook nog niet helemaal over. Trainen wilde ik morgen weer mee beginnen.
Stomen lucht op - niét spreken en zeker niét fluisteren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb al wat koppies thee op. Vannacht met een glaasje water naast bed. @ Isa; van plat liggen wordt het erger maar slapen lukt me niet half rechtop helaas.
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, naar de gym want er moet een paar KG bij. Ik ben veel te licht.
Nee, ik ga het wat gezonder aanpakken. Ik probeer doordeweeks meer bruin brood weg te eten en eet veel ei of kip.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bij
Stomen helpt meer tegen verkoudheid toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stomen lucht op - niét spreken en zeker niét fluisteren.
Kun je op de bank onder een slaapzak rechtop zittend slapen/ rusten ?
Het gekke was dat ik overdag sliep vrijwel zonder kuchen/hoesten en 's nachts half rechtop rustte/sliep een paar uurtjes en dan weer stomen.
Affijn, doe er je voordeel mee.
Leuk: naar de film als je in de stad woont: op de fiets
Denk niet dat Kaas daarvan aankomt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meer naar de mac. heb je de kg's er zo bij
Nee daar ga ik alleen maar vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk niet dat Kaas daarvan aankomt.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ook schrijf ik data op verpakkingen om te weten hoe lang ik ermee doe.![]()
Te druk bezig, vergeten te maken. Komt nog wel, ik ga hier voorlopig nog niet wegquote:
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:47 schreef AnneX het volgende:
En kun je goed samenwerken met vaderSteer ?
En samen eten?
Meer Eiwitten en Koolhydraten eten? Of vraag Steer ff die weet het preciesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, naar de gym want er moet een paar KG bij. Ik ben veel te licht.
Fijn dat je zo'n quality-weekend met hem heb tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.
Had je ook maagpijn/last van je maag met t hoesten? Mijn maag springt eruit ongeveer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee daar ga ik alleen maar van![]()
Net ticket gekocht voor Bedrock Showcase bij A'dam Dance Event in de Melkweg a.s. vrijdag.
je zei eerst dat t je vader was. misschien valt je moeder ook nog wel mee danquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gaat prima, ook weer nuttig voor mij om bevestigd te hebben dat ik toch vooral moeite heb met mijn - denk ik - bipolaire of in ieder geval hoogexplosieve moeder. Wat dat betreft is pa de stille passieve ouderfiguur thuis, maar bijzonder nuttig dus als er gewoon doorgewerkt moet worden.
Gisteren hebben we in het restaurant tegenover mijn huis gegeten (ik heb wifi-verbinding met mijn eigen router als ik daar zit) en vandaag hebben we lekker wok gehaald. Helaas heb ik nog geen fornuis of oven.
Over een gasplaat gesproken: waar, behalve de mediamarkt en de BCC, kun je in de grote stad een vierpits standaard gasplaat kopen?
Bullshit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zei eerst dat t je vader was.
Om 23:30 heeft hij inderdaad nog ff gebeld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n quality-weekend met hem heb tochHij vind het vast helemaal geweldig.
En belt ie dan je moeder om haar welterusten te zeggen en vertellen hoe het gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |