Inductie hoor ik ook goede verhalen over, maar ik denk dat ik met ouderwetsch gas wil beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:52 schreef AnneX het volgende:
http://webshop.harensesmid.nl/keuken/koken
Single vriend van ons is enthousiast over de kleine inductiekookplaat.
Ter aanvulling http://webshop.harensesmi(...)p_kookgedeelte=11715
Wist niet dat het zo prijzig is![]()
Kaas zegt net dat ie kip en bruinbrood méér eetquote:
Dat is vrij standaard. Waar moet je naar toe?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Assessment gaat een dag duren van 9 tot 17h
In Zwolle. Die plek in Nederland waar ze een half jaar lang het station aan het verbouwen zijn en waar continue problemen met het treinverkeer zijn en dit weekend 0 treinen rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 03:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat is vrij standaard. Waar moet je naar toe?
Stereotomy was a rolling stone..quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
goeiemoggel trouwens, zo maar weer richting huis
Ouch, rekenen is een zwak punt, taal is een sterk punt bij mij. Ik denk dat ik maar brainspelletjes ga spelen dan. Nog een mooie plek om die te vinden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:06 schreef Stereotomy het volgende:
Geen paniek Isa, komt allemaal goed. Denk er even over na, vraag aan TAV en andere ervaringsmensen en bepaal hoe (of!) je je wil voorbereidenHet is wel handig om in grote lijnen te weten welke tests je allemaal kunt verwachten. Psychologisch, of ook capabiliteiten.
Heb zelf ooit ook een halve dag assessment gehad in Utrecht, achter de computer (numerieke test en logisch/analytische/taalkundige test) en twee gesprekken met mensen. Ik had me toen, behalve standaard sollicitatietips, totaal niet voorbereid.
Achteraf had ik de numerieke test voor kunnen bereiden door die Brain-spelletjes te spelen op de computer met hoofdrekenen. Hoofdrekenen kan, als je op tijd begint en consequent in je voorbereiding bent, vij acuut worden gestimuleerd tov totaal geen hoofdrekenen. Woordenschat gaat wat moeilijker
Then again, ik scoorde het hoogst op de numerieke test, omdat ik nu eenmaal veel moest rekenen voor de studie en daar dus al dagelijks mee bezig was.![]()
Alleen als ze ueberhaupt gaan testen he, weet je of je tests krijgt of alleen gesprekken? Op de iPhone heb je vaak gratis brain spelletjes. Zoek op 'brain' of 'math' in de categorie games.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, rekenen is een zwak punt, taal is een goed punt bij mij. Ik denk dat ik maar brainspelletjes ga spelen dan. Nog een mooie plek om die te vinden?
iPhone - die heb ik niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:17 schreef Stereotomy het volgende:
Alleen als ze ueberhaupt gaan testen he, weet je of je tests krijgt of alleen gesprekken? Op de iPhone heb je vaak gratis brain spelletjes. Zoek op 'brain' of 'math' in de categorie games.
Snel en onder stress kunnen rekenen is vaak wel handig op de OK.
Ik vind ze leuk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat type spelletje.
Haha, spuit gewoon maar ongeveer een halve spuit van dat gele spul in het infuusquote:
ehhquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, spuit gewoon maar ongeveer een halve spuit van dat gele spul in het infuus![]()
![]()
En wat doe je met al die data dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |