SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
ik dacht dat er meer mensen zouden zijn die ook in boeken over muziek geïnteresseerd waren, helaas...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef methodmich het volgende:
Het onderwerp bleek (te) lastig. Nick Hornby won het, kreeg zes punten. Verder wat boeken met vijf punten (waren eerste) en Nick Cave die twee keer genoemd werd, maar daar weinig punten mee pakte.
We knallen er een nieuwe in.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
die zijn och helemaal niet canadees?
1. De beste muziekverhalen van 1945 tot nu - Leon Verdonschotquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Beregd het volgende:
post ze maar nog, ik zoek nog een nieuw boek
ik was afwezig gisterquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef Beregd het volgende:
ik dacht dat er meer mensen zouden zijn die ook in boeken over muziek geïnteresseerd waren, helaas...
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef Gillingham het volgende:
Na VS en VK toch wel het meest interessant land qua (pop)muziek.
Grappig dat je daar Nederland tussen zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...
Nederland met 3 toppers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...
Tobin is een Braziliaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef emokid het volgende:
Canada gelijkwaardig aan Nederland? Dat land stikt van het talent. Leonard Cohen, Neil Young, Rush, Arcade Fire, Godspeed You! Black Emperor, Joni Mitchell, The Band, Tim Hecker, Gil Evans, Voivod, Gorguts, NoMeansNo, Amon Tobin, pfff.. Gotta be kidding me dude.
Waarom? Zat talent in Nederland.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Grappig dat je daar Nederland tussen zet.
Hebben zij ook meer als 20 albums en een muzikale oeuvre gestrekt over 40 jaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Zat talent in Nederland.
Meer dan. En dat lijkt me geen graadmeter om talent te beoordelen, trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Hebben zij ook meer als 20 albums en een muzikale oeuvre gestrekt over 40 jaar?
Noem dan eens dat bijzondere talent op die zich kan meten aan de grootste names uit Canada? Tim Knol?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer dan. En dat lijkt me geen graadmeter om talent te beoordelen, trouwens.
er zijn ook honderduizenden artiesten in die andere landen die dat bereikenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Hebben zij ook meer als 20 albums en een muzikale oeuvre gestrekt over 40 jaar?
Waarom moet een Nederlands talent zich nu meten aan een grote naam uit Canada? Je vergelijkingen gaan niet best in ieder geval.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem dan eens dat bijzondere talent op die zich kan meten aan de grootste names uit Canada? Tim Knol?
Andre manuelquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem dan eens dat bijzondere talent op die zich kan meten aan de grootste names uit Canada? Tim Knol?
Ik wil oprecht weten wie dan zo goed zijn in dit land dat iemand zoiets kan zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er zijn ook honderduizenden artiesten in die andere landen die dat bereiken
Wat zie je als talent Da_Sandman?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer dan. En dat lijkt me geen graadmeter om talent te beoordelen, trouwens.
Waarom nu weer buitenom de dance? We zijn hofleverancier als het gaat om dancemuziek. Groter dan welk land ter wereld. Waarom telt dat niet mee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat zie je als talent Da_Sandman?
Buiten het dance gebied blijven de artiesten behoorlijk in eigen land hangen en breken ze toch niet echt door in het buitenland. Zag wel dat The Kyteman Orchestra op Hurricane Festival staat volgend jaar in Duitsland. Misschien dat daar nog enig potentie inzit (ben zelf geen fan op "Sorry" na). Ook Within Temptation doen het goed in het buitenland, alleen dat is al een tijdje zo en kun je niet echt meer talenten noemen.
En het is leuk met al die programma's als beste singer song-writer. En al die serious talents van 3FM. Maar verder dan een Bevrijdingfestival komen de meesten toch niet (met alle respect van dien).
Kwa dat betreft is Nederland nog wel kleiner dan Canada op internationaal gebied gezien imo. Maar ben wel benieuwd wat je nou echt als talenten ziet?
En toch heeft Canada niet veel minder inwoners dan Engeland. Ik zeg bewust Engeland en niet VK, omdat de meeste grote Britse artiesten uit Engeland komen. Als Canada bizar is, dan is Engeland buitenaards.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:11 schreef Norrage het volgende:
Canada
1. Neil Young
2. Arcade Fire
3. Feist
4. Destroyer
5. Joni Mitchell
Wat een land ook, echt bizar eigenlijkzo weinig inwoners en zoveel goeds
Haha, daar heb ik niet over nagedachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En toch heeft Canada niet veel minder inwoners dan Engeland. Ik zeg bewust Engeland en niet VK, omdat de meeste grote Britse artiesten uit Engeland komen. Als Canada bizar is, dan is Engeland buitenaards.
en Schotland dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Gillingham het volgende:
En toch heeft Canada niet veel minder inwoners dan Engeland. Ik zeg bewust Engeland en niet VK, omdat de meeste grote Britse artiesten uit Engeland komen. Als Canada bizar is, dan is Engeland buitenaards.
Rush, Voivod maar idd canada is toch wel meer een boom vanaf de jaren 90 heb ik het gevoel daarvoor was er ook wel een canada scene maar dat was meer een aangroeisel bij de amerikaanse scene.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef wallofdolls het volgende:
In Canada zijn de progrock- en de improvisatie jazz-scene bij mijn weten dan weer nooit zo ontwikkeld geweest als in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |