ik dacht dat er meer mensen zouden zijn die ook in boeken over muziek geïnteresseerd waren, helaas...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef methodmich het volgende:
Het onderwerp bleek (te) lastig. Nick Hornby won het, kreeg zes punten. Verder wat boeken met vijf punten (waren eerste) en Nick Cave die twee keer genoemd werd, maar daar weinig punten mee pakte.
We knallen er een nieuwe in.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
die zijn och helemaal niet canadees?
1. De beste muziekverhalen van 1945 tot nu - Leon Verdonschotquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef Beregd het volgende:
post ze maar nog, ik zoek nog een nieuw boek
ik was afwezig gisterquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef Beregd het volgende:
ik dacht dat er meer mensen zouden zijn die ook in boeken over muziek geïnteresseerd waren, helaas...
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef Gillingham het volgende:
Na VS en VK toch wel het meest interessant land qua (pop)muziek.
Grappig dat je daar Nederland tussen zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...
Nederland met 3 toppers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou nee... er komen wel veel goede artiesten vandaan maar niet veel meer dan uit Frankrijk, Nederland, Australië, Zweden, om er maar een paar te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |