Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel een man die tegen je aan kruipt, zeker met dit weer.
Ow ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.
Ja helaas wel.quote:
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van aanvoelen. Als ik het al op papier kan zetten dan heeft het geen enkel nut. Zoals ik al zei, het is een spelletje, maar de regels staan niet vast en verschillen per interactie. De enige manier om het te leren is door het te doen.
Jij gaat mijn voetjes warmwrijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik ook. Daar heb ik wel een remedie tegen
Jij, obviously.quote:
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Awww, lief.quote:
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow we quoten zijn negatieve posts niet meer. Schijnt ook te werken
Mannen zijn nog relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, lief.Dat heeft niemand ooit voor me gedaan.
Alsof ik vieze voeten heb ofzo.
Wat jij hier uit zit te kramen levert je hier in elk geval 0,0 respect en liefde op. Je ziet zelf dat iedereen je aanvalt, omdat je al jaren hetzelfde roept en alle adviezen in de wind slaat. Wat jij verwacht is dat iemand een arm om je heen slaat, je een lieve jongen noemt en dat jullie samen in de zonsondergang weglopen. Als dat al bestaat (en dat is écht nergens te vinden) dan ga je dat nooit verkrijgen door op deze manier in het leven te staan. Mensen vinden je nu een zielig, eenzaam mannetje. Vrouwen dus ook. En als er dan toch regels zijn, zielige mannetjes blijven altijd alleen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.
Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
Je hoort er ook niet mee te werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Vrouwen zijn niet ingewikkeld, ze zijn alleen maar onbegrijpelijk, das iets heel andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?
Het werkt wel uiteindelijk, gewoon de negatieve posts laten gaan en alleen op zijn leuke posts in gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.
Deed ik vroeger welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...
Ow het was niet aanvallend bedoeld, meer als grapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.Kaneel date ik nog niet zo lang.
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Broeder, we daten net. Zoveel gelegenheid heb ik nog niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?
Dat vind ik knap. Maar vind je het vreemd dat je afzonderlijke mensen, die allen andere genen, opvoeding, achtergrond, opleiding, sociale contacten, hobby's en interesses hebben niet kan documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Mannen zijn nog relatief eenvoudig.
Lees mijn andere reactiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder, we daten net. Zoveel gelegenheid heb ik nog niet gehad.
Maar ook totaal niet aan gedacht.
Maar dat lukt me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hoort er ook niet mee te werken.
Je hoeft ze zelfs niet te begrijpen.
Als je er maar lol mee kan hebben.
Wie begrijpt vrouwen nou wel, accepteer het en er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Hoeveel moeite ik ook doe, ik zal vrouwen nooit begrijpen. Ik zal nooit echt vrienden hebben, ik zal nooit dat vriendinnetje vinden.
Huilie huilpost?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Hoeveel moeite ik ook doe, ik zal vrouwen nooit begrijpen. Ik zal nooit echt vrienden hebben, ik zal nooit dat vriendinnetje vinden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow het was niet aanvallend bedoeld, meer als grapje.
Ik deed het wel, soms hoor. Vond ze erg lekker
als je dat al zeker weet, waarom zit je er dan nog mee.... ga OF veranderen OF accepteren...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Ik ben gewoon niet goed met gevoelens. Maar ik kan en wil niet mijn hele leven alleen blijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.
Als jij wilt leren voetballen dan ga je ook niet een schriftelijke cursus volgen. Dan koop je een bal en ga je er tegenaan trappen.
de hele bieb lijkt me sterk, maar dat je veel gelezen hebt okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel
Na schooltijd (no joke)
quote:
Mijn e-penis groeide enorm.quote:
Wat is er ingewikkeld aan ons? Vertel me dat eens. Dat eeuwige geroep. Ik wil argumenten horen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wordt een tripje naar Thailandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet goed met gevoelens. Maar ik kan en wil niet mijn hele leven alleen blijven.
tienduizenden bladzijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de hele bieb lijkt me sterk, maar dat je veel gelezen hebt oke
Mijn ex deed dat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]Wat een man. En ik verzorgde mn voeten altijd, eelt weghalen, insmeren, nageltjes lakken. Maar hij had er gewoon niks mee.
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgenquote:
heloef wikkelt normaal gesproken zijn pener als een brandslang op, anders past het niet in zijn boxquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgen
Ja, ik kan er niet tegen als ik daar gekieteld wordt. Ik kan sowieso niet tegen kietelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat niet. Ach zo vies waren ze niet
.
Ik vind het wel leuk, het is ook erg gevoelig, vooral de binnenkant van de voet.
Hou nou op over mijn pener, nee ik heb geen halve meter aan lul.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgen
Er is wel degelijk documentatie over sociale omgang etc. maar de situatie is toch steeds weer net iets anders... dus idd je kan wel de regels leren.... maar de praktijk moet het leren (is met voetbal ook.... iemand heeft ooit de spelregels opgesteld en daar zwaaien die scheidsrechters toch zo vaak mee)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.
Als jij wilt leren voetballen dan ga je ook niet een schriftelijke cursus volgen. Dan koop je een bal en ga je er tegenaan trappen.
Je moet ook niet kietelen maar masseren en lekker knedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet tegen als ik daar gekieteld wordt. Ik kan sowieso niet tegen kietelen.Gelukkig probeert niemand dat, dat scheelt.
Jullie doen niet logisch, jullie reageren niet logisch, jullie discussiëren niet logisch, wat jullie willen is niet logisch. Praten met jullie is een soort onbegrijpelijke magie. Sommige jongens kunnen dat en zie ik veel lol met jullie hebben. Jongens zoals ik krijgen alleen maar oppervlakkige reacties of worden genegeerd. Ik snap niets van jullie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan ons? Vertel me dat eens. Dat eeuwige geroep. Ik wil argumenten horen.
Ik kreeg ooit op m'n kop van de leraar toen ik weer eens Pim, Frits en Ida aan het herlezen wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tienduizenden bladzijden
Geschiedenis!
homo worden...?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie doen niet logisch, jullie reageren niet logisch, jullie discussiëren niet logisch, wat jullie willen is niet logisch. Praten met jullie is een soort onbegrijpelijke magie. Sommige jongens kunnen dat en zie ik veel lol met jullie hebben. Jongens zoals ik krijgen alleen maar oppervlakkige reacties of worden genegeerd. Ik snap niets van jullie.
Lokjequote:
Ik heb het hier over je e-pener.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou nou op over mijn pener, nee ik heb geen halve meter aan lul.
Ik heb DE oplossing voor je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie doen niet logisch, jullie reageren niet logisch, jullie discussiëren niet logisch, wat jullie willen is niet logisch. Praten met jullie is een soort onbegrijpelijke magie. Sommige jongens kunnen dat en zie ik veel lol met jullie hebben. Jongens zoals ik krijgen alleen maar oppervlakkige reacties of worden genegeerd. Ik snap niets van jullie.
Wat voor moeite doe je precies?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Nou ja, je zal nooit een natuurtalent blijken in omgang met vrouwen, dat kan ik je nu al zeggen. Maar als je iets wil, dan moet je er iets voor doen. En ik zie je eigenlijk maar betrekkelijk weinig doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet goed met gevoelens. Maar ik kan en wil niet mijn hele leven alleen blijven.
Als ik het kan, kun jij het ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind jou heel makkelijk eigenlijk, daarstraks vroeg je nog wie er zin in je hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet zo ingewikkeld. Niet altijd te begrijpen, maar dat moet je ook niet willen.
Het was echt gaaf, en ik heb aan een kalksteenontsluiting met koralen van 360 miljoen jaar oud geliktquote:
I know, maar ook dat kietelt soms.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ook niet kietelen maar masseren en lekker kneden.
ik niet.... Rare wezens zijn hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie begrijpt vrouwen nou wel, accepteer het en er gaat een wereld voor je open.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was echt gaaf, en ik heb aan een kalksteenontsluiting met koralen van 360 miljoen jaar oud gelikt
Dat wil ik niet. Ik wil iemand die oprecht van me houd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat wordt een tripje naar Thailand
Als dat kon dan had ik dat gedaan. Ik heb daar zelf ook weleens over nagedacht, maar ik voel iets anders. Het zou zoveel makkelijker zijn.quote:
Het hoeft ook maar één keer goed te gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik het kan, kun jij het ook.
Dat sowieso hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
I know, maar ook dat kietelt soms.Maar als ik iemand vertrouw gaat het wel beter.
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik niet.... Rare wezens zijn het
Kan best leuk zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tienduizenden bladzijden
Geschiedenis!
Tsja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
In een boekje staat niet hoe je moet reageren en wat sociaal wenselijk is. Dat moet je aanvoelen. Net als dat met voetbal de buitenspelregel wel in een boekje staat, maar hoe je een goede voorzet geeft is niet te beschrijven. Dat moet je oefenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er is wel degelijk documentatie over sociale omgang etc. maar de situatie is toch steeds weer net iets anders... dus idd je kan wel de regels leren.... maar de praktijk moet het leren (is met voetbal ook.... iemand heeft ooit de spelregels opgesteld en daar zwaaien die scheidsrechters toch zo vaak mee)
Waar heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was echt gaaf, en ik heb aan een kalksteenontsluiting met koralen van 360 miljoen jaar oud gelikt
Ja en omdat ik zo goed was in stenen likken moest ik lijnen zout van tafel likken tijdens de pubquiz, dat was wat minderquote:
Pardon? Je kunt gewoon een normaal gesprek met mij aangaan hoor. Het is niet alsof je praat met iemand van een andere planeet. Leuke term, 'niet logisch', maar onderbouw het eens?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga op zoek naar een mannelijke vrouw, problem solved!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil iemand die oprecht van me houd.
[..]
Als dat kon dan had ik dat gedaan. Ik heb daar zelf ook weleens over nagedacht, maar ik voel iets anders. Het zou zoveel makkelijker zijn.
ik denk dat benzin een vrouw isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, zo denk ik er ook over.
Jij doet niet logisch, jij reageert niet logisch, jij discussieert niet logisch, wat jij wil is niet logisch. Praten met jou is een soort onbegrijpelijke magie. Ik snap niets van jou.
Dat was geen zout hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en omdat ik zo goed was in stenen likken moest ik lijnen zout van tafel likken tijdens de pubquiz, dat was wat minder
Jaja, hele autorit niks gezegdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt gewoon een normaal gesprek met mij aangaan hoor. Het is niet alsof je praat met iemand van een andere planeet. Leuke term, 'niet logisch', maar onderbouw het eens?
Communicatie komt sowieso van twee kanten. Misschien moet je ook eens bij jezelf te rade gaan.
Sorry liefje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje
Hoe was het?
[..]
Ik heb het hier over je e-pener.
Je weet dat ik het verder al tijden niet meer over je echte pener heb.
Dat is jammer. Aan de andere kant, één meisje is genoeg, dat is alles wat ik wil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, je zal nooit een natuurtalent blijken in omgang met vrouwen, dat kan ik je nu al zeggen.
Wat is wel een haalbaar doel?quote:Daarnaast stel je je doelen niet realistisch. In de staat waarin jij verkeert moet je haalbaardere doelen stellen, een vriendinnetje is geen doel, die komt eerder op je pad wanneer jij je zaakjes op orde hebt.
Nee hoor ik begrijp vrouwen beter dan benzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk dat benzin een vrouw is
Enige conclusie die mogelijk is nu : heloef is een vrouw. Of Benzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij doet niet logisch, jij reageert niet logisch, jij discussieert niet logisch, wat jij wil is niet logisch. Praten met jou is een soort onbegrijpelijke magie. Ik snap niets van jou.
Aha, zo. Tof!quote:
Hij gedraagt zich als een zeikwijf, telt dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Enige conclusie die mogelijk is nu : heloef is een vrouw. Of Benzin.
1 van jullie is een vrouw.
Je had er 1 en zelfs daarin heb je gefaaldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is jammer. Aan de andere kant, één meisje is genoeg, dat is alles wat ik wil.
[..]
Wat is wel een haalbaar doel?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en omdat ik zo goed was in stenen likken moest ik lijnen zout van tafel likken tijdens de pubquiz, dat was wat minder
Trustenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga mn bed in... nog ff tv zappen en thee drinken!
truste alvast!
Mooi postquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Trusten maar weer Snarfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast!
Wat denk je zelf dat een haalbaar doel is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is jammer. Aan de andere kant, één meisje is genoeg, dat is alles wat ik wil.
[..]
Wat is wel een haalbaar doel?
Zo voelen gesprekken met meisjes wel. Ik heb het gevoel dat ik niet weet hoe ik moet praten, wat ik moet zeggen, hoe ik een connectie moet maken. Voel me ook heel erg ongemakkelijk en onprettig rond meisjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt gewoon een normaal gesprek met mij aangaan hoor. Het is niet alsof je praat met iemand van een andere planeet.
Volgt niet de regels van de logica.quote:Leuke term, 'niet logisch', maar onderbouw het eens?
Communicatie komt sowieso van twee kanten. Misschien moet je ook eens bij jezelf te rade gaan.
Welterusten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast!
Ik praat sowieso niet veel tijdens het autorijden. Dat komt omdat ik moet vechten tegen slaap.quote:
dat schreef ik toch? De regels kan je leren, maar het gevoel moet je oefenen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een boekje staat niet hoe je moet reageren en wat sociaal wenselijk is. Dat moet je aanvoelen. Net als dat met voetbal de buitenspelregel wel in een boekje staat, maar hoe je een goede voorzet geeft is niet te beschrijven. Dat moet je oefenen.
Je bent zelf ook niet erg logisch Benzinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo voelen gesprekken met meisjes wel. Ik heb het gevoel dat ik niet weet hoe ik moet praten, wat ik moet zeggen, hoe ik een connectie moet maken. Voel me ook heel erg ongemakkelijk en onprettig rond meisjes.
[..]
Volgt niet de regels van de logica.
De achterbank kan plat hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik praat sowieso niet veel tijdens het autorijden. Dat komt omdat ik moet vechten tegen slaap.
Maar de wereld is ook hartstikke oneerlijk!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
Zijn we eindelijk af van dat "een vriendin lost al mijn problemen af" geneuzel.
Krijgen we er "de wereld is oneerlijk" onzin er in zesvoud voor terug.
Dat is de definitie. Ik zie niet in hoe op communicatie logica van toepassing is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik moest godverdomme helemaal veranderen voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
"Ik vraag niet zoveel, alleen iets miniems. Slechts die ene ware persoon die van me houdt zoals ik ben, en waar ik van hou zoals zij is."
Zal niet lang duren, we krijgen straks een afscheidspost waarin iedereen als onbegrijpelijk en gemeen betiteld wordt en dan is 'ie weer een paar weken weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
Zijn we eindelijk af van dat "een vriendin lost al mijn problemen af" geneuzel.
Krijgen we er "de wereld is oneerlijk" onzin er in zesvoud voor terug.
Wij zijn ook maar mensen, benader ons gewoon als mensen. We zijn geen glitterende elfjes in een mystiek bos, we zijn gewoon benaderbaar hoor. Je zoekt er veel te veel achter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo voelen gesprekken met meisjes wel. Ik heb het gevoel dat ik niet weet hoe ik moet praten, wat ik moet zeggen, hoe ik een connectie moet maken. Voel me ook heel erg ongemakkelijk en onprettig rond meisjes.
[..]
Ware liefde ditdatalles.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik moest godverdomme helemaal veranderen voor jou.
Hij heeft zijn ouders toch? Dus dat geschenk kreeg hij bij de geboorte al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
"Ik vraag niet zoveel, alleen iets miniems. Slechts die ene ware persoon die van me houdt zoals ik ben, en waar ik van hou zoals zij is."
Ze heeft me laten zitten. Na al die moeilijke jaren had ik bijna wat ik wilde hebben, ik was zo verliefd. En het universum heeft me gewoon echt op mijn kop gescheten. Ik had zoveel moeite gedaan, ik was zo dichtbij en ik raak het weer kwijt. Weten wat je mist is misschien wel erger dan nooit iets hebben gehad. Ik voel me bitter en ik ben gewoon op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
Benzin, even serieus, maar wat is er met je gebeurd tijdens dat vriendinnetje van je?
Daarvoor was je al altijd aan het piepen, maar ook gewoon een aardige jongen. Nu ben je echt elke keer aan het raaskallen en het zwelgen in zelfmedelijden met een nog grotere plaat voor je hoofd.
Glitterende elfjes in een mystiek bos.. I do like the sound of thatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij zijn ook maar mensen, benader ons gewoon als mensen. We zijn geen glitterende elfjes in een mystiek bos, we zijn gewoon benaderbaar hoor. Je zoekt er veel te veel achter.
Je moest wel helemaal perfect zijn voordat ik wat met je begon he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
fixedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Volgt niet de regels van de jouw logica.
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een glitterend elfje hoor, maar alleen 's nachtsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij zijn ook maar mensen, benader ons gewoon als mensen. We zijn geen glitterende elfjes in een mystiek bos, we zijn gewoon benaderbaar hoor. Je zoekt er veel te veel achter.
en een lompe ook nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een glitterend elfje hoor, maar alleen 's nachts
Geil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoeft benzin niet te weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
True.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de wereld is ook hartstikke oneerlijk!!
Klopt, zo voelt dat even. En dan ga je na een paar weken/maanden weer verder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft me laten zitten. Na al die moeilijke jaren had ik bijna wat ik wilde hebben, ik was zo verliefd. En het universum heeft me gewoon echt op mijn kop gescheten. Ik had zoveel moeite gedaan, ik was zo dichtbij en ik raak het weer kwijt. Weten wat je mist is misschien wel erger dan nooit iets hebben gehad. Ik voel me bitter en ik ben gewoon op.
Ik heb moeite gedaan, ik heb mezelf geopend en uiteindelijk heeft ze mijn hart eruit gerukt.
Opwindend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt niet zo. Ik voel me ongemakkelijk en voor mij voelen jullie heel erg onbenaderbaar. Ik zou zoveel opgeven om gewoon af en toe een leuk, ontspannen gesprekje met een meisje te kunnen voeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
True.
Maar wij janken er niet over. Grote verschil.
Life's a bitch, learn how to fuck it.
ik anders wel hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet op al die vragen geen antwoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat een haalbaar doel is?
Als ik het omdraai: hoe denk jij een vriendin te vinden? Waar ga je haar ontmoeten? Wat ga je haar vertellen? Wat is het aan jou dat haat interesse moet wekken?
Ik kan alles wel voor gaan kauwen, maar het is geen kwestie van instructies opvolgen. Ik ben benieuwd hoe jij denkt een vrouw te ontmoeten die bij je past.
Mooie uitspraak Heloefquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
True.
Maar wij janken er niet over. Grote verschil.
Life's a bitch, learn how to fuck it.
Zoek een meid zoals jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt niet zo. Ik voel me ongemakkelijk en voor mij voelen jullie heel erg onbenaderbaar. Ik zou zoveel opgeven om gewoon af en toe een leuk, ontspannen gesprekje met een meisje te kunnen voeren.
Dat gaat best lukken als je er niet zo moeilijk over doet. Op straat lopen meisjes. Loop naar ze toe en praat over iets. Dat was het eigenlijk, je hoeft er verder niets voor op te geven ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt niet zo. Ik voel me ongemakkelijk en voor mij voelen jullie heel erg onbenaderbaar. Ik zou zoveel opgeven om gewoon af en toe een leuk, ontspannen gesprekje met een meisje te kunnen voeren.
Waarom? Volgens mij zit het gewoon tussen je oren. Sure, er zullen vast meisjes zijn die geen gesprekje met je willen. Maar er zijn vast ook zat jongens die mij raar aankijken als ik ze ineens benader. Ik heb ook wel blauwtjes gelopen, maar ik ben er nog steeds. Ik hossel nog steeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan moet hij overal aanbellen waar nog licht op de zolderkamer brandtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoek een meid zoals jij.
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoek een meid zoals jij.
Linkje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn 20.000ste post gemist.
Tenzij ze hier iemand kunnen hosselen met meer geld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.
Daar is het sowieso nog slechter.
Dus je faalt, geeft de schuld aan alles behalve jou maar weet vervolgens niet waar het aan ligt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet op al die vragen geen antwoord.
Dat is een van mijn specialiteiten.quote:
Hehe dit klopt. Jambers had daar een reportage overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.
Daar is het sowieso nog slechter.
Sounds doable.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan moet hij overal aanbellen waar nog licht op de zolderkamer brandt
Voor vanavond ben je ons glitterende forum elfje hoor, wees maar gerustquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn 20.000ste post gemist.
Ik niet, ik ben een vuurspuwende draak.quote:
wtf ik heb Loka weer ingehaald!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Oh wauw, ik zie dat ik er ook al weer 19647 heb
Er zat zoveel werk in. Nu dat mislukt is, is al mijn energie weg. Ik voel me echt op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, zo voelt dat even. En dan ga je na een paar weken/maanden weer verder.
Jambersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe dit klopt. Jambers had daar een reportage over
Loka ziet er veel beter uit in een elvenpakje. Ik ben daar iets te dik voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Voor vanavond ben je ons glitterende forum elfje hoor, wees maar gerust
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Glitters en vleugeltjes..... bos is ook nog wel te vinden
Goed dat je het zegt...mijn 5000e zit eraan te komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Oh wauw, ik zie dat ik er ook al weer 19647 heb
Weetje, dit is vast niet te vergelijken he. Want een vriendinnetje is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft me laten zitten. Na al die moeilijke jaren had ik bijna wat ik wilde hebben, ik was zo verliefd. En het universum heeft me gewoon echt op mijn kop gescheten. Ik had zoveel moeite gedaan, ik was zo dichtbij en ik raak het weer kwijt. Weten wat je mist is misschien wel erger dan nooit iets hebben gehad. Ik voel me bitter en ik ben gewoon op.
Ik heb moeite gedaan, ik heb mezelf geopend en uiteindelijk heeft ze mijn hart eruit gerukt.
Volgende meet een LARP meet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka ziet er veel beter uit in een elvenpakje. Ik ben daar iets te dik voor.
Dan haal je een nieuwe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij ze hier iemand kunnen hosselen met meer geld.
En dan kom je opeens weer een ander meisje tegen die je leuk vindt. Zo werkt dat nu eenmaal een paar keer voordat je iemand tegen komt waar het wel (heel) lang mee werkt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
Er zat zoveel werk in. Nu dat mislukt is, is al mijn energie weg. Ik voel me echt op.
Dat heet liefdesverdriet, en dat hebben we allemaal wel eens. Dat is een kwestie van de stukken bij elkaar rapen en verder gaan. De meeste mensen leren daar iets van. Ik heb het idee dat dat bij jou niet het geval is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zat zoveel werk in. Nu dat mislukt is, is al mijn energie weg. Ik voel me echt op.
Misschien is het voor Benzin gewoon niet weggelegdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
En dan kom je opeens weer een ander meisje tegen die je leuk vindt. Zo werkt dat nu eenmaal een paar keer voordat je iemand tegen komt waar het wel (heel) lang mee werkt.
Jouw postquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[SC Relaties] # 255 Met pijnlijke situaties, denk ik
Daar ben ik vrij zeker van ja, als je niet eens een gesprek kunt voeren met een vrouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het voor Benzin gewoon niet weggelegd
Ik weet gewoon niet hoe het moet. Ik kan het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij zit het gewoon tussen je oren. Sure, er zullen vast meisjes zijn die geen gesprekje met je willen. Maar er zijn vast ook zat jongens die mij raar aankijken als ik ze ineens benader. Ik heb ook wel blauwtjes gelopen, maar ik ben er nog steeds. Ik hossel nog steeds.
Het is ook liefdesverdriet, maar meer dan dat. Ik heb mezelf nooit zo geopend, heb zoveel moeite gedaan, en was zo blij, zo gelukkig. En in een klap is het gewoon weg en is alles weer zwart en hopeloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heet liefdesverdriet, en dat hebben we allemaal wel eens. Dat is een kwestie van de stukken bij elkaar rapen en verder gaan. De meeste mensen leren daar iets van. Ik heb het idee dat dat bij jou niet het geval is.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje, dit is vast niet te vergelijken he. Want een vriendinnetje is natuurlijk veel belangrijker.
Maar ik heb een paar maanden geleden na jaren weer contact gezocht met mijn vader. Ik heb ook een reactie gehad en had 3 mails het gevoel dat er misschien weer een kans was dat ik een soort vader zou hebben.
En toen hield het op en realiseerde ik me dat een vader niet zit in een mailtje eens in de zoveel tijd. Heel even had ik weer een vader en bijna net zo direct was ik hem weer kwijt.
Zo is het leven en zo gaat het met alles. Ik ga geen nieuwe vader vinden, ik hoef ook geen vader want mijn leven is zonder ook compleet.
Jij moet zorgen dat jouw leven zonder vriendin ook compleet is. Als je alleen gelukkig kan zijn, dan kan je daarna ook samen gelukkig zijn. Dat heb ik je al eerder gezegd. Als jij je geluk van een ander laat afhangen, dan val je nog veel dieper weg als je het verliest.
Als hij zo op zijn bureaustoeltje blijft zitten niet nee. Kom eens naar een meet, benzin. Wees eens sociaal zonder verdere bedoelingen te hebben, met mensen die je al kennen en ondanks al het gezeik hier uit irritatie toch het beste met je voor hebben. Heb eens wat lol zonder gelijk te denken aan een of andere muts waar je de rest van je leven naast op de bank TV zit te kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet meer dan dat. Het enige wat het erger maakt dan zou moeten is jouw trieste zelfmedelijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe het moet. Ik kan het niet.
[..]
Het is ook liefdesverdriet, maar meer dan dat. Ik heb mezelf nooit zo geopend, heb zoveel moeite gedaan, en was zo blij, zo gelukkig. En in een klap is het gewoon weg en is alles weer zwart en hopeloos.
Hij lijkt een beetje op de ongetrouwde Al Bundy met zijn vergane gloriejaren. Alleen hij is dan niet getrouwdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij zo op zijn bureaustoeltje blijft zitten niet nee. Kom eens naar een meet, benzin. Wees eens sociaal zonder verdere bedoelingen te hebben, met mensen die je al kennen en ondanks al het gezeik hier uit irritatie toch het beste met je voor hebben. Heb eens wat lol zonder gelijk te denken aan een of andere muts waar je de rest van je leven naast op de bank TV zit te kijken.
\Volgens mij was dat maar een kort iets, moet je Benzin vragen als je details wiltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van ja, als je niet eens een gesprek kunt voeren met een vrouw.
Dat verhaal van dat vriendinnetje heb ik nooit gehoord trouwens, was dat ook echt aan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... in dat geval volgde ik je niet helemaal
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent een goed mens en je bent gelukkig. Je maakt plezier, doet leuke dingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Zo is het leven en zo gaat het met alles. Ik ga geen nieuwe vader vinden, ik hoef ook geen vader want mijn leven is zonder ook compleet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw post
Ik was ontroerd mijn naam te zien staan
Luiwammesquote:
Sociaal contact maken in het algemeen? Het is bij meiden echt niet anders als bij jongens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe het moet. Ik kan het niet.
[..]
Het is ook liefdesverdriet, maar meer dan dat. Ik heb mezelf nooit zo geopend, heb zoveel moeite gedaan, en was zo blij, zo gelukkig. En in een klap is het gewoon weg en is alles weer zwart en hopeloos.
Zo ging dat ook bij mij en toen overleed hij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb een paar maanden geleden na jaren weer contact gezocht met mijn vader. Ik heb ook een reactie gehad en had 3 mails het gevoel dat er misschien weer een kans was dat ik een soort vader zou hebben.
Doe dat dan zelf ook? Je maakt het jezelf zo moeilijk, onderneem gewoon dingen met mensen die je kent of leert kennen en doe dingen met je leven die niet per se nuttig maar wel tof zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent een goed mens en je bent gelukkig. Je maakt plezier, doet leuke dingen.
En dit is zo makkelijk te doen. Lijkt me een goed en haalbaar doel. Daar begint het voor iedereen mee, zonder dat je plezier hebt en zonder dat je leuke dingen doet ben je voor niemand interessant. Niet voor mannen, en niet voor vrouwen.quote:
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
En for fucks sake, geef niet elke vrouw op aarde de schuld. Dat is niet eerlijk tegenover ons.
Ja, zeg dat welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook een bange internetnerd. En ik ben bijna tien jaar ouder dan jij. Een stapje als naar een meeting gaan was een doodsangst, maar nu zie ik er telkens weer naar uit om een paar mensen van hier te zien. Lekker avondje drinken, dingen doen. En al het andere wat ik tegenwoordig gezellig met Myra kan en mag doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent een goed mens en je bent gelukkig. Je maakt plezier, doet leuke dingen.
Fixedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je mogelijk wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.
Ik ben ook wel eens niet gelukkig geweest, ik heb ook mijn dingen meegemaakt. Het enige verschil tussen ons is hoe wij besluiten er mee om te gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien kun je daar hulp voor zoeken, zodat je beter leert sociaal om te gaan met mensen. Er zijn vast wel cursussen of iets dergelijks voor te vinden, misschien ga je dan meer durven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind sociaal contact maken in het algemeen lastig, maar jongens zijn een beetje te doen. Meisjes zijn een ramp, ik kan daar niets mee.
Waarheid. De wereld is niet jouw grote vijand, jouw eigen comfort zone is je vijand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.
Ben jij in een jaar tijd zoveel veranderd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook een bange internetnerd. En ik ben bijna tien jaar ouder dan jij. Een stapje als naar een meeting gaan was een doodsangst, maar nu zie ik er telkens weer naar uit om een paar mensen van hier te zien. Lekker avondje drinken, dingen doen. En al het andere wat ik tegenwoordig gezellig met Myra kan en mag doenWe maken inderdaad plezier en doen leuke dingen.
Zo zie je waar het op uit kan lopen als je eens uit je comfortzone komt.
Als hij niet wil werken aan zichzelf werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin heeft volgens mij een jaartje intensieve therapie nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je daar hulp voor zoeken, zodat je beter leert sociaal om te gaan met mensen. Er zijn vast wel cursussen of iets dergelijks voor te vinden, misschien ga je dan meer durven.
Dat kan ik me bij jou echt niet voorstellen, weet je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook een bange internetnerd. En ik ben bijna tien jaar ouder dan jij. Een stapje als naar een meeting gaan was een doodsangst, maar nu zie ik er telkens weer naar uit om een paar mensen van hier te zien. Lekker avondje drinken, dingen doen. En al het andere wat ik tegenwoordig gezellig met Myra kan en mag doenWe maken inderdaad plezier en doen leuke dingen.
een relatie doet een hoopquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben jij in een jaar tijd zoveel veranderd dan?
Ja, ik kwam de deur haast niet uit, tenzij het moest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Tangledup het volgende:
Ben jij in een jaar tijd zoveel veranderd dan?
Ach, het zat er altijd wel in bij mensen waar ik me bij op m'n gemak voelde, maar ik breidde dat groepje nooit veel verder uit dan m'n familie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij jou echt niet voorstellen, weet je dat?
Maar ik snap het wel, ik heb ook heel lang op mijn kamertje achter mijn PC/laptop geleefd. Eigenlijk het grootste gedeelte van mijn puberteit.
Nee, je zult wat bereiken. Hoe dan ook. Geloof er gewoon in. Misschien bereik je niet direct wat je wil bereiken, maar het brengt je wel ergens.quote:
Maar no way dat hij daarom durft te vragen of uberhaupt hulp gaat zoeken. Stel je voor, straks komen zijn ouders erachter dat hij gelukkiger wil worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin heeft volgens mij een jaartje intensieve therapie nodig
Dat kan ik wel begrijpen ja, is toch iets wat je anders erg dwars blijft zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo ging dat ook bij mij en toen overleed hij.
Net toen ik weer een beetje contact met hem begon op te bouwen.
Maar ik ben allang blij dat mijn laatste contact met hem positief was.
klinkt als ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik kwam de deur haast niet uit, tenzij het moest.
Volgens mij is het andersom. Als internetnerd krijg je geen relatie. Als je mensen gaat ontmoeten wel, en dat is volgens mij precies wat hij heeft gedaan.quote:
Fijn dat te horen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon niet mee eens, maar lets agree to disagreequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, je zult wat bereiken. Hoe dan ook. Geloof er gewoon in. Misschien bereik je niet direct wat je wil bereiken, maar het brengt je wel ergens.
Precies, het zit allemaal vanbinnen. Zolang je dat niet ziet, zul je niet groeien in je ontwikkeling. De wereld zal echt niet voor jou veranderen, dus het kan maar beter andersom zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarheid. De wereld is niet jouw grote vijand, jouw eigen comfort zone is je vijand.
ik was eigenlijk altijd een internetnerd, op die paar x per jaar na dat ik op vakantie ging (groepsreis),quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is het andersom. Als internetnerd krijg je geen relatie. Als je mensen gaat ontmoeten wel, en dat is volgens mij precies wat hij heeft gedaan.
Owja, ook dat nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar no way dat hij daarom durft te vragen of uberhaupt hulp gaat zoeken. Stel je voor, straks komen zijn ouders erachter dat hij gelukkiger wil worden.
Herkenbaar. Ik ben ook altijd geremd door onzekerheid. Ik wist dat ik van nature anders was en dat het me tegenhield. Ooit ben ik door mijn ex, toen nog gewoon een vriend, ergens bij betrokken. Toen maakte ik ineens tien vriendin tegelijk. Vanaf toen ging het bergopwaarts. Maar ik ben verder altijd een einzelgänger geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik kwam de deur haast niet uit, tenzij het moest.
[..]
Ach, het zat er altijd wel in bij mensen waar ik me bij op m'n gemak voelde, maar ik breidde dat groepje nooit veel verder uit dan m'n familie.
Ik vond jouw gejank dan niet echt bepaald gedenkwaardig, ben alles alweer vergetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog steeds socially awkward
Maar wel tevreden en eigenlijk best wel gelukkig nu, in tegenstelling tot een jaar geleden toen ik FOK! gebruikte om dagelijks even te komen janken
Die tijd dat ik afhaakte met mijn opleiding en 5 dagen per week in bed bleef liggen en er 7 uur 's avonds uitkwam om te ontbijten met een paar vissticks en mandarijnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond jouw gejank dan niet echt bepaald gedenkwaardig, ben alles alweer vergeten
Ik ben niet altijd zo bitter geweest. Waarom lukte het toen niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.
Owja! Dat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die tijd dat ik afhaakte met mijn opleiding en 5 dagen per week in bed bleef liggen en er 7 uur 's avonds uitkwam om te ontbijten met een paar vissticks en mandarijnen
Herkenbaar, ook lang in de comfortzone gezeten (nog steeds een beetje) en er is al veel verandertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zat een jaar of twee geleden ook dik in een comfort zone. Deed niks, wilde niks, durfde niks. Toen ik toen werd verlaten door mijn vriendin ben ik mij eens af gaan vragen of een willekeurig persoon mij wel aardig zou vinden. Tot mijn schaamte moest ik bekennen dat dat niet het geval zou zijn.
Ik ben daar wat aan gaan doen, en met behoorlijk succes. En ja, daarvoor moet je heel vaak door je comfort zone heen breken en dat is elke keer eng, maar ook elke keer pakt het beter uit dan je van tevoren had gedacht.
Dit inderdaad. Mijn psych heeft ook veel voor mij gedaan, maar toch komt een groot deel wel uit jezelf. Je moet het slechts zien als hulpmiddel, als handvat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
Serieus Benzin, ga in therapie. Je helpt er echt jezelf mee. Cognitieve gedragstherapie is een machtig iets, je leert beter met je eigen gedachten om te gaan. Negatieve gedachten zijn funest voor je welzijn [ afbeelding ]
Niemand kan je hier helpen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
Serieus Benzin, ga in therapie. Je helpt er echt jezelf mee. Cognitieve gedragstherapie is een machtig iets, je leert beter met je eigen gedachten om te gaan. Negatieve gedachten zijn funest voor je welzijn [ afbeelding ]
Geen idee, ik ken je verder niet. Maar ik ben nooit bitter geweest, maar was gewoon vreselijk onzeker. Dat is een grote rem op je echte ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
Ik lees nog steeds mee, alleen ik weet op veel posts niet hoe ik moet reageren.
[..]
Ik ben niet altijd zo bitter geweest. Waarom lukte het toen niet?
Mijn negatieve gedachten hebben een reden. Ik ben niet gek.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
Dat komt omdat die posts niet voldoen aan jouw beperkte wereldbeeldje (wat een grootte heeft van een postzegel).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
Ik lees nog steeds mee, alleen ik weet op veel posts niet hoe ik moet reageren.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn psycholoog heeft me alleen even flink de grond in gestampt.
90% van de oplossing is je eigen gedachtengang. Therapie helpt je enkel om in te zien dat jij de bron van ellende bent door alleen maar negatief te denkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mijn psych heeft ook veel voor mij gedaan, maar toch komt een groot deel wel uit jezelf. Je moet het slechts zien als hulpmiddel, als handvat.
Wat niet is, kan nog komen. Maar alles op het juiste moment. Wat telt is dat je nu, op dit moment, gelukkig bent. Waar dat door komt is verder niet belangrijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
Een jaar geleden was ik een ramp. Ik was intens ongelukkig. Was mezelf niet, zelfs normaal was moeilijk. Toen heb ik dat van me af kunnen zetten. Ik ben toen gaan sporten en mijn dromen gaan najagen. Ik heb geen vriendin gevonden. En ben zelfs zover dat ik er niet eens wil (lang leven bindingsangst) maar ik kan wel een ding zeggen, ik ben echt gelukkig.
Ik tel niet mee he, een jaar geleden postte ik nog niet in R&P reeksenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Tangledup het volgende:
Wat is iedereen hier ineens gelukkig na een jaar tijd.
Straks voel ik mij een vreemde eend in de bijt hier
Je bent ongelukkig?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Tangledup het volgende:
Je gaat ook niet in therapie omdat je gek bent. Je gaat in therapie omdat je daar leert en adviezen krijgt hoe jij om moet gaan met jouw plek in deze wereld. Wat jij niet begrijpt kunnen zij jou misschien wel uitleggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn negatieve gedachten hebben een reden. Ik ben niet gek.
ach,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Tangledup het volgende:
Mooi om al deze biechten te lezen. Fijn dat er zoveel mensen zich zoveel beter zijn gaan voelen de laatste jaren. Het was ook een drijfveer voor mij, het zien van al die veranderingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
Een jaar geleden was ik een ramp. Ik was intens ongelukkig. Was mezelf niet, zelfs normaal was moeilijk. Toen heb ik dat van me af kunnen zetten. Ik ben toen gaan sporten en mijn dromen gaan najagen. Ik heb geen vriendin gevonden. En ben zelfs zover dat ik er niet eens wil (lang leven bindingsangst) maar ik kan wel een ding zeggen, ik ben echt gelukkig.
Ik weet sowieso helemaal niet wie ik ben. Ik speel in het echt altijd een rol waarin ik blijer doe dan ik echt ben. Ik weet echt niet meer wie ik ben en hoe ik moet zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je verder niet. Maar ik ben nooit bitter geweest, maar was gewoon vreselijk onzeker. Dat is een grote rem op je echte ik.
Klopt. De juiste vragen/opmerkingen van mijn psych zetten mijn eigen gedachten in gang, waardoor ik het eigenlijk voor mezelf opgelost hebt. En zo zou het moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
90% van de oplossing is je eigen gedachtengang. Therapie helpt je enkel om in te zien dat jij de bron van ellende bent door alleen maar negatief te denken
Je bent ook niet gek. Je denkt alleen negatief over jezelf en de wereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Je gaat in de stroming mee als het warequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi om al deze biechten te lezen. Fijn dat er zoveel mensen zich zoveel beter zijn gaan voelen de laatste jaren. Het was ook een drijfveer voor mij, het zien van al die veranderingen.
Het was niet heel ernstig maar wel een beetje triestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja! Dat!
Maar dat vond ik nog wel meevallen om eerlijk te zijn
wat vervolgens Benzin's verdere gedrag nutteloos negatief beinvloedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent ook niet gek. Je denkt alleen negatief over jezelf en de wereld.
FOK! gaf mij een goede vriend, zelfvertrouwen en mijn eerste zoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Tangledup het volgende:
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet sowieso helemaal niet wie ik ben. Ik speel in het echt altijd een rol waarin ik blijer doe dan ik echt ben. Ik weet echt niet meer wie ik ben en hoe ik moet zijn.
Dit is ook de essentie van cognitieve therapiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De juiste vragen/opmerkingen van mijn psych zetten mijn eigen gedachten in gang, waardoor ik het eigenlijk voor mezelf opgelost hebt. En zo zou het moeten gaan.
Trusten Muhahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje opzoeken, trusten allemaal
Meets vind ik nog steeds een beetje hit or miss. Maar het is voor veel mensen wel een goed hulpmiddel om eens over wat drempels heen te stappen. In het echt met mensen praten is zoveel leuker en beter dan hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat in de stroming mee als het ware![]()
Mij leek de meets in eerste instantie niks aan, nou daar ben ik inmiddels wel anders over gaan denken
Dat verhaal van jouw eerste zoen, wat een baas heeft FOK! toch van jou gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! gaf mij een goede vriend, zelfvertrouwen en mijn eerste zoen.
FOK! bedankt voor alles.
Grappig, ik kan die vragen ook niet beantwoordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?
Tsja, ik voel me niet echt anders dan een jaar geleden.quote:
Toen ik eerst op FOK! zat, durfde ik niet naar meets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat in de stroming mee als het ware![]()
Mij leek de meets in eerste instantie niks aan, nou daar ben ik inmiddels wel anders over gaan denken
Slaap lekker bosch bolletje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje opzoeken, trusten allemaal
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?
Jonge jonge, m'n koninkrijk voor een beetje liefdequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.
Ik ben ooit mezelf verloren.
maar wel neerslachtig, respectloos, onlogisch en onrealistisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. Maar alles op het juiste moment. Wat telt is dat je nu, op dit moment, gelukkig bent. Waar dat door komt is verder niet belangrijk.
Je moet eerst leren om van jezelf te houden man. Fuk bitches, get moneyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.
Mensen op meets zijn ook echt, alleen is de drempel wat minder hoog. Ik geef eerlijk toe dat ik echt niet zo snel in m'n eentje een vreemde tent binnen zou lopen "om mensen te gaan leren kennen". Nu werkt dat zo natuurlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meets vind ik nog steeds een beetje hit or miss. Maar het is voor veel mensen wel een goed hulpmiddel om eens over wat drempels heen te stappen. In het echt met mensen praten is zoveel leuker en beter dan hier.
ik heb er nog nooit 1 gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een anime helemaal afgekeken, heeft iemand tips voor een toffe nieuwe?
Ik kreeg individuele en groepstherapie. Tot mij op een dag werd verteld dat ik niet genoeg vooruitgang boekte en de groep zou tegen houden en daarom uit de groepstherapie werd gezet.quote:
Akira? Wel een beetje oud, maar vond hem wel steengoed!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een anime helemaal afgekeken, heeft iemand tips voor een toffe nieuwe?
Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is geluktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jonge jonge, m'n koninkrijk voor een beetje liefde
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verhaal van jouw eerste zoen, wat een baas heeft FOK! toch van jou gemaakt
Oh die noemde een vriend van me ook al laatst, maar ik was de naam vergeten, dankjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Akira? Wel een beetje oud, maar vond hem wel steengoed!
Nais!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed!
Volgende week kijken voor eenkamerappartement in mijn studentenstadje.
YEAH!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gelukt
Laptop weer lekker snel en het importeren ging makkelijk
Ah toen mijn hartje werd gebroken luisterde ik continu naar dit:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.
Dit liedje heeft me ook geholpen na mijn break-up.
Oh, wie was je tweede zoen dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.
Ahh matig, moet je nu steeds reizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nais!
Ik ben nog steeds op zoek naar een woning hier in Groningen. Gaat erg moeizaam
npquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh die noemde een vriend van me ook al laatst, maar ik was de naam vergeten, dankje
Twee uur later.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah toen mijn hartje werd gebroken luisterde ik continu naar dit:
Voelde ik me weer 3:45 onoverwinnelijk. :
Mijn eerste echte zoen was wel tof. Had zo uit een romantische film kunnen komen ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.
Wel grappig, ik deed dat daarna niet meer omdat het gewoon niet hielpquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]Even luisteren.
Maar dat liedje van Harrie heeft me ook opgevrolijkt toen ik me gewoon down voelde, slecht over mezelf. Ik heb mezelf zo erg gehaat dat ik met mijn hoofd wel eens tegen de radiator beukte. Maar dat doe ik nu niet meer, want ik vind mezelf veel te kostbaar.
Je snapt mijn leedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh matig, moet je nu steeds reizen?
Ik heb wel geluk want dit is via loting.
Ze is wel goed he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee uur later.
Met dezelfde persoon.
Ik reken nog in aantallen, niet in personen.
Ik ben niet slecht. Ik voel me gewoon heel eenzaam en opgebrand. Ik bedoel het helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef dawg het volgende:
[..]
maar wel neerslachtig, respectloos, onlogisch en onrealistisch.
serieus, zoek eens hulp. de dingen die je post vind ik nogal ver gaan eigenlijk.
Ik vind het moeilijk om blij met mezelf te zijn. Ik haat mezelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.
Dit liedje heeft me ook geholpen na mijn break-up.
Ik ga hem downloadenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
np
Ik heb 'm zelfs nog op videoband lol
Edit:Maar ik heb dan ook een aparte smaak
Wat deed je niet meer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel grappig, ik deed dat daarna niet meer omdat het gewoon niet hielp
Oh ik vond vooral dat het aan haar lag en niet aan mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]Even luisteren.
Maar dat liedje van Harrie heeft me ook opgevrolijkt toen ik me gewoon down voelde, slecht over mezelf. Ik heb mezelf zo erg gehaat dat ik met mijn hoofd wel eens tegen de radiator beukte. Maar dat doe ik nu niet meer, want ik vind mezelf veel te kostbaar.
Was dat de Amsterdamse Woody Zoen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar gaat die over? Ga ik hem ook downloadenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga hem downloaden
Vorige week heel death note gekeken in 3 dagen tijd
Je zal in dit leven de enige persoon zijn die honderd procent kunt vertrouwen, waarvan je weet wat hij denkt (meestal dan) en de enige die je zeker weten zal accepteren zoals je bent, hoe raar je ook bent. So you better love yourself, want die liefde krijg je van niemand anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht. Ik voel me gewoon heel eenzaam en opgebrand. Ik bedoel het helemaal niet slecht.
[..]
Ik vind het moeilijk om blij met mezelf te zijn. Ik haat mezelf.
Jaa dat is gewoon superchill inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je snapt mijn leed [ afbeelding ] Al is het nog wel te doen, maar ik wil gewoon nonstop kunnen feesten in Groningen zonder dat ik steeds een slaapplek moet regelen
behalve als je katten hebt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal in dit leven de enige persoon zijn die honderd procent kunt vertrouwen, waarvan je weet wat hij denkt (meestal dan) en de enige die je zeker weten zal accepteren zoals je bent, hoe raar je ook bent. So you better love yourself, want die liefde krijg je van niemand anders.
Het helpt inderdaad niet, maar ik verdoofde mezelf ermee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n hoofd tegen de muur beuken
Het was lekker, of ze goed is moet je me over 5 jaar maar nog eens vragen.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat de Amsterdamse Woody Zoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |