Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.
Ik ben ooit mezelf verloren.
Het is geluktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jonge jonge, m'n koninkrijk voor een beetje liefde
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verhaal van jouw eerste zoen, wat een baas heeft FOK! toch van jou gemaakt
Oh die noemde een vriend van me ook al laatst, maar ik was de naam vergeten, dankjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Akira? Wel een beetje oud, maar vond hem wel steengoed!
Nais!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed!
Volgende week kijken voor eenkamerappartement in mijn studentenstadje.
YEAH!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gelukt
Laptop weer lekker snel en het importeren ging makkelijk
Ah toen mijn hartje werd gebroken luisterde ik continu naar dit:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.
Dit liedje heeft me ook geholpen na mijn break-up.
Oh, wie was je tweede zoen dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.
Ahh matig, moet je nu steeds reizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nais!
Ik ben nog steeds op zoek naar een woning hier in Groningen. Gaat erg moeizaam
npquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh die noemde een vriend van me ook al laatst, maar ik was de naam vergeten, dankje
Twee uur later.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah toen mijn hartje werd gebroken luisterde ik continu naar dit:
Voelde ik me weer 3:45 onoverwinnelijk. :
Mijn eerste echte zoen was wel tof. Had zo uit een romantische film kunnen komen ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was een tragiekomedie op zich, de tweede een iets betere remake.
Wel grappig, ik deed dat daarna niet meer omdat het gewoon niet hielpquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]Even luisteren.
Maar dat liedje van Harrie heeft me ook opgevrolijkt toen ik me gewoon down voelde, slecht over mezelf. Ik heb mezelf zo erg gehaat dat ik met mijn hoofd wel eens tegen de radiator beukte. Maar dat doe ik nu niet meer, want ik vind mezelf veel te kostbaar.
Je snapt mijn leedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh matig, moet je nu steeds reizen?
Ik heb wel geluk want dit is via loting.
Al is het nog wel te doen, maar ik wil gewoon nonstop kunnen feesten in Groningen zonder dat ik steeds een slaapplek moet regelen
Ze is wel goed he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee uur later.
Met dezelfde persoon.
Ik reken nog in aantallen, niet in personen.
Ik ben niet slecht. Ik voel me gewoon heel eenzaam en opgebrand. Ik bedoel het helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef dawg het volgende:
[..]
maar wel neerslachtig, respectloos, onlogisch en onrealistisch.
serieus, zoek eens hulp. de dingen die je post vind ik nogal ver gaan eigenlijk.
Ik vind het moeilijk om blij met mezelf te zijn. Ik haat mezelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is je probleem, je zoekt de liefde bij een ander. Zoek de liefde in jezelf, dat is tevens je sleutel tot liefde van een ander.
Dit liedje heeft me ook geholpen na mijn break-up.
Ik ga hem downloadenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
np
Ik heb 'm zelfs nog op videoband lol
Edit:Maar ik heb dan ook een aparte smaak
Wat deed je niet meer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel grappig, ik deed dat daarna niet meer omdat het gewoon niet hielp
Oh ik vond vooral dat het aan haar lag en niet aan mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]Even luisteren.
Maar dat liedje van Harrie heeft me ook opgevrolijkt toen ik me gewoon down voelde, slecht over mezelf. Ik heb mezelf zo erg gehaat dat ik met mijn hoofd wel eens tegen de radiator beukte. Maar dat doe ik nu niet meer, want ik vind mezelf veel te kostbaar.
Was dat de Amsterdamse Woody Zoen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar gaat die over? Ga ik hem ook downloadenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga hem downloaden
Vorige week heel death note gekeken in 3 dagen tijd
Je zal in dit leven de enige persoon zijn die honderd procent kunt vertrouwen, waarvan je weet wat hij denkt (meestal dan) en de enige die je zeker weten zal accepteren zoals je bent, hoe raar je ook bent. So you better love yourself, want die liefde krijg je van niemand anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht. Ik voel me gewoon heel eenzaam en opgebrand. Ik bedoel het helemaal niet slecht.
[..]
Ik vind het moeilijk om blij met mezelf te zijn. Ik haat mezelf.
Jaa dat is gewoon superchill inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je snapt mijn leed [ afbeelding ] Al is het nog wel te doen, maar ik wil gewoon nonstop kunnen feesten in Groningen zonder dat ik steeds een slaapplek moet regelen
behalve als je katten hebt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal in dit leven de enige persoon zijn die honderd procent kunt vertrouwen, waarvan je weet wat hij denkt (meestal dan) en de enige die je zeker weten zal accepteren zoals je bent, hoe raar je ook bent. So you better love yourself, want die liefde krijg je van niemand anders.
Het helpt inderdaad niet, maar ik verdoofde mezelf ermee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n hoofd tegen de muur beuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |