Klopt. De juiste vragen/opmerkingen van mijn psych zetten mijn eigen gedachten in gang, waardoor ik het eigenlijk voor mezelf opgelost hebt. En zo zou het moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
90% van de oplossing is je eigen gedachtengang. Therapie helpt je enkel om in te zien dat jij de bron van ellende bent door alleen maar negatief te denken
Je bent ook niet gek. Je denkt alleen negatief over jezelf en de wereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn negatieve gedachten hebben een reden. Ik ben niet gek.
Je gaat in de stroming mee als het warequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi om al deze biechten te lezen. Fijn dat er zoveel mensen zich zoveel beter zijn gaan voelen de laatste jaren. Het was ook een drijfveer voor mij, het zien van al die veranderingen.
Het was niet heel ernstig maar wel een beetje triestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja! Dat!
Maar dat vond ik nog wel meevallen om eerlijk te zijn
wat vervolgens Benzin's verdere gedrag nutteloos negatief beinvloedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent ook niet gek. Je denkt alleen negatief over jezelf en de wereld.
FOK! gaf mij een goede vriend, zelfvertrouwen en mijn eerste zoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef Tangledup het volgende:
Wat is iedereen hier ineens gelukkig na een jaar tijd.
Straks voel ik mij een vreemde eend in de bijt hier
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet sowieso helemaal niet wie ik ben. Ik speel in het echt altijd een rol waarin ik blijer doe dan ik echt ben. Ik weet echt niet meer wie ik ben en hoe ik moet zijn.
Dit is ook de essentie van cognitieve therapiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De juiste vragen/opmerkingen van mijn psych zetten mijn eigen gedachten in gang, waardoor ik het eigenlijk voor mezelf opgelost hebt. En zo zou het moeten gaan.
Trusten Muhahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje opzoeken, trusten allemaal
Meets vind ik nog steeds een beetje hit or miss. Maar het is voor veel mensen wel een goed hulpmiddel om eens over wat drempels heen te stappen. In het echt met mensen praten is zoveel leuker en beter dan hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat in de stroming mee als het ware![]()
Mij leek de meets in eerste instantie niks aan, nou daar ben ik inmiddels wel anders over gaan denken
Dat verhaal van jouw eerste zoen, wat een baas heeft FOK! toch van jou gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! gaf mij een goede vriend, zelfvertrouwen en mijn eerste zoen.
FOK! bedankt voor alles.
Grappig, ik kan die vragen ook niet beantwoordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?
Tsja, ik voel me niet echt anders dan een jaar geleden.quote:
Toen ik eerst op FOK! zat, durfde ik niet naar meets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat in de stroming mee als het ware![]()
Mij leek de meets in eerste instantie niks aan, nou daar ben ik inmiddels wel anders over gaan denken
Slaap lekker bosch bolletje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn nestje opzoeken, trusten allemaal
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie/Wat wil je zijn? Kun je die vraag beantwoorden?
Jonge jonge, m'n koninkrijk voor een beetje liefdequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.
Ik ben ooit mezelf verloren.
maar wel neerslachtig, respectloos, onlogisch en onrealistisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn negatieve gedachten hebben een reden. Ik ben niet gek.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. Maar alles op het juiste moment. Wat telt is dat je nu, op dit moment, gelukkig bent. Waar dat door komt is verder niet belangrijk.
Je moet eerst leren om van jezelf te houden man. Fuk bitches, get moneyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil wel in elk geval een goed persoon zijn die goed is voor de wereld. Maar heel eerlijk weet ik daar verder ook geen goed antwoord op. Eigenlijk geef ik helemaal niet om wie ik wil zijn. Ik wil liefde en mezelf niet meer ongelukkig voelen en het maakt me niet uit wie ik ben.
Ik ben ooit mezelf verloren.
Mensen op meets zijn ook echt, alleen is de drempel wat minder hoog. Ik geef eerlijk toe dat ik echt niet zo snel in m'n eentje een vreemde tent binnen zou lopen "om mensen te gaan leren kennen". Nu werkt dat zo natuurlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meets vind ik nog steeds een beetje hit or miss. Maar het is voor veel mensen wel een goed hulpmiddel om eens over wat drempels heen te stappen. In het echt met mensen praten is zoveel leuker en beter dan hier.
ik heb er nog nooit 1 gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een anime helemaal afgekeken, heeft iemand tips voor een toffe nieuwe?
Ik kreeg individuele en groepstherapie. Tot mij op een dag werd verteld dat ik niet genoeg vooruitgang boekte en de groep zou tegen houden en daarom uit de groepstherapie werd gezet.quote:
Akira? Wel een beetje oud, maar vond hem wel steengoed!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een anime helemaal afgekeken, heeft iemand tips voor een toffe nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |