Zo ging dat ook bij mij en toen overleed hij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb een paar maanden geleden na jaren weer contact gezocht met mijn vader. Ik heb ook een reactie gehad en had 3 mails het gevoel dat er misschien weer een kans was dat ik een soort vader zou hebben.
Doe dat dan zelf ook? Je maakt het jezelf zo moeilijk, onderneem gewoon dingen met mensen die je kent of leert kennen en doe dingen met je leven die niet per se nuttig maar wel tof zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent een goed mens en je bent gelukkig. Je maakt plezier, doet leuke dingen.
En dit is zo makkelijk te doen. Lijkt me een goed en haalbaar doel. Daar begint het voor iedereen mee, zonder dat je plezier hebt en zonder dat je leuke dingen doet ben je voor niemand interessant. Niet voor mannen, en niet voor vrouwen.quote:
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
En for fucks sake, geef niet elke vrouw op aarde de schuld. Dat is niet eerlijk tegenover ons.
Ja, zeg dat welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar het is gewoon iets wat al jaren slecht loopt. Het is moeilijk om jullie niet allemaal de schuld te geven. Ik ben best wel verbitterd geraakt.
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook een bange internetnerd. En ik ben bijna tien jaar ouder dan jij. Een stapje als naar een meeting gaan was een doodsangst, maar nu zie ik er telkens weer naar uit om een paar mensen van hier te zien. Lekker avondje drinken, dingen doen. En al het andere wat ik tegenwoordig gezellig met Myra kan en mag doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent een goed mens en je bent gelukkig. Je maakt plezier, doet leuke dingen.
Fixedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je mogelijk wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.
Ik ben ook wel eens niet gelukkig geweest, ik heb ook mijn dingen meegemaakt. Het enige verschil tussen ons is hoe wij besluiten er mee om te gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien kun je daar hulp voor zoeken, zodat je beter leert sociaal om te gaan met mensen. Er zijn vast wel cursussen of iets dergelijks voor te vinden, misschien ga je dan meer durven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind sociaal contact maken in het algemeen lastig, maar jongens zijn een beetje te doen. Meisjes zijn een ramp, ik kan daar niets mee.
Waarheid. De wereld is niet jouw grote vijand, jouw eigen comfort zone is je vijand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bitterheid kom je nergens. Dat betekent doorgaans een gesloten houding. Alleen als je open staat voor anderen, zul je wat bereiken. Zowel voor jezelf als sociaal. Op elk gebied eigenlijk. Openness to experience is the key.
Ben jij in een jaar tijd zoveel veranderd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook een bange internetnerd. En ik ben bijna tien jaar ouder dan jij. Een stapje als naar een meeting gaan was een doodsangst, maar nu zie ik er telkens weer naar uit om een paar mensen van hier te zien. Lekker avondje drinken, dingen doen. En al het andere wat ik tegenwoordig gezellig met Myra kan en mag doenWe maken inderdaad plezier en doen leuke dingen.
Zo zie je waar het op uit kan lopen als je eens uit je comfortzone komt.
Als hij niet wil werken aan zichzelf werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het voor Benzin gewoon niet weggelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |