Ik weet op al die vragen geen antwoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat een haalbaar doel is?
Als ik het omdraai: hoe denk jij een vriendin te vinden? Waar ga je haar ontmoeten? Wat ga je haar vertellen? Wat is het aan jou dat haat interesse moet wekken?
Ik kan alles wel voor gaan kauwen, maar het is geen kwestie van instructies opvolgen. Ik ben benieuwd hoe jij denkt een vrouw te ontmoeten die bij je past.
Mooie uitspraak Heloefquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
True.
Maar wij janken er niet over. Grote verschil.
Life's a bitch, learn how to fuck it.
Zoek een meid zoals jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt niet zo. Ik voel me ongemakkelijk en voor mij voelen jullie heel erg onbenaderbaar. Ik zou zoveel opgeven om gewoon af en toe een leuk, ontspannen gesprekje met een meisje te kunnen voeren.
Dat gaat best lukken als je er niet zo moeilijk over doet. Op straat lopen meisjes. Loop naar ze toe en praat over iets. Dat was het eigenlijk, je hoeft er verder niets voor op te geven ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt niet zo. Ik voel me ongemakkelijk en voor mij voelen jullie heel erg onbenaderbaar. Ik zou zoveel opgeven om gewoon af en toe een leuk, ontspannen gesprekje met een meisje te kunnen voeren.
Waarom? Volgens mij zit het gewoon tussen je oren. Sure, er zullen vast meisjes zijn die geen gesprekje met je willen. Maar er zijn vast ook zat jongens die mij raar aankijken als ik ze ineens benader. Ik heb ook wel blauwtjes gelopen, maar ik ben er nog steeds. Ik hossel nog steeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan moet hij overal aanbellen waar nog licht op de zolderkamer brandtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoek een meid zoals jij.
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoek een meid zoals jij.
Linkje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn 20.000ste post gemist.
Tenzij ze hier iemand kunnen hosselen met meer geld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.
Daar is het sowieso nog slechter.
Dus je faalt, geeft de schuld aan alles behalve jou maar weet vervolgens niet waar het aan ligt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet op al die vragen geen antwoord.
Dat is een van mijn specialiteiten.quote:
Hehe dit klopt. Jambers had daar een reportage overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Of makkelijker, neem een Thaise importbruid. Die laten je nooit stikken.
Daar is het sowieso nog slechter.
Sounds doable.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan moet hij overal aanbellen waar nog licht op de zolderkamer brandt
Voor vanavond ben je ons glitterende forum elfje hoor, wees maar gerustquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn 20.000ste post gemist.
Ik niet, ik ben een vuurspuwende draak.quote:
wtf ik heb Loka weer ingehaald!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Oh wauw, ik zie dat ik er ook al weer 19647 heb
Er zat zoveel werk in. Nu dat mislukt is, is al mijn energie weg. Ik voel me echt op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, zo voelt dat even. En dan ga je na een paar weken/maanden weer verder.
Jambersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe dit klopt. Jambers had daar een reportage over
Loka ziet er veel beter uit in een elvenpakje. Ik ben daar iets te dik voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Voor vanavond ben je ons glitterende forum elfje hoor, wees maar gerust
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Glitters en vleugeltjes..... bos is ook nog wel te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |