Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel een man die tegen je aan kruipt, zeker met dit weer.
Ow ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.
Ja helaas wel.quote:
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van aanvoelen. Als ik het al op papier kan zetten dan heeft het geen enkel nut. Zoals ik al zei, het is een spelletje, maar de regels staan niet vast en verschillen per interactie. De enige manier om het te leren is door het te doen.
Jij gaat mijn voetjes warmwrijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik ook. Daar heb ik wel een remedie tegen
Jij, obviously.quote:
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Awww, lief.quote:
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow we quoten zijn negatieve posts niet meer. Schijnt ook te werken
Mannen zijn nog relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, lief.Dat heeft niemand ooit voor me gedaan.
Alsof ik vieze voeten heb ofzo.
Wat jij hier uit zit te kramen levert je hier in elk geval 0,0 respect en liefde op. Je ziet zelf dat iedereen je aanvalt, omdat je al jaren hetzelfde roept en alle adviezen in de wind slaat. Wat jij verwacht is dat iemand een arm om je heen slaat, je een lieve jongen noemt en dat jullie samen in de zonsondergang weglopen. Als dat al bestaat (en dat is écht nergens te vinden) dan ga je dat nooit verkrijgen door op deze manier in het leven te staan. Mensen vinden je nu een zielig, eenzaam mannetje. Vrouwen dus ook. En als er dan toch regels zijn, zielige mannetjes blijven altijd alleen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.
Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
Je hoort er ook niet mee te werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Vrouwen zijn niet ingewikkeld, ze zijn alleen maar onbegrijpelijk, das iets heel andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?
Het werkt wel uiteindelijk, gewoon de negatieve posts laten gaan en alleen op zijn leuke posts in gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.
Deed ik vroeger welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...
Ow het was niet aanvallend bedoeld, meer als grapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.Kaneel date ik nog niet zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |