Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel een man die tegen je aan kruipt, zeker met dit weer.
Ow ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg. Ik heb wel koude voeten.
Ja helaas wel.quote:
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van aanvoelen. Als ik het al op papier kan zetten dan heeft het geen enkel nut. Zoals ik al zei, het is een spelletje, maar de regels staan niet vast en verschillen per interactie. De enige manier om het te leren is door het te doen.
Jij gaat mijn voetjes warmwrijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik ook. Daar heb ik wel een remedie tegen
Jij, obviously.quote:
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Awww, lief.quote:
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow we quoten zijn negatieve posts niet meer. Schijnt ook te werken
Mannen zijn nog relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het geen computers zijn. Maar menselijke wezens. Kan jij een man wel documenteren?
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, lief.Dat heeft niemand ooit voor me gedaan.
Alsof ik vieze voeten heb ofzo.
Wat jij hier uit zit te kramen levert je hier in elk geval 0,0 respect en liefde op. Je ziet zelf dat iedereen je aanvalt, omdat je al jaren hetzelfde roept en alle adviezen in de wind slaat. Wat jij verwacht is dat iemand een arm om je heen slaat, je een lieve jongen noemt en dat jullie samen in de zonsondergang weglopen. Als dat al bestaat (en dat is écht nergens te vinden) dan ga je dat nooit verkrijgen door op deze manier in het leven te staan. Mensen vinden je nu een zielig, eenzaam mannetje. Vrouwen dus ook. En als er dan toch regels zijn, zielige mannetjes blijven altijd alleen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.
Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
Je hoort er ook niet mee te werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een probleem met vrouwen, ze zijn gewoon TE ingewikkeld. Hoe kan ik nou werken met complexe systemen die niemand kan documenteren?
Vrouwen zijn niet ingewikkeld, ze zijn alleen maar onbegrijpelijk, das iets heel andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?
Het werkt wel uiteindelijk, gewoon de negatieve posts laten gaan en alleen op zijn leuke posts in gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar als ik stop dan gaan 5 mensen er nog op in.
Deed ik vroeger welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedaan.... het is ongeveer een bieb vol.... en wie leest nu een hele bieb...
Ow het was niet aanvallend bedoeld, meer als grapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde meer op ex eigenlijk.Kaneel date ik nog niet zo lang.
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Broeder, we daten net. Zoveel gelegenheid heb ik nog niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen je dat? Kaneel, hoe kan dit nou?
Dat vind ik knap. Maar vind je het vreemd dat je afzonderlijke mensen, die allen andere genen, opvoeding, achtergrond, opleiding, sociale contacten, hobby's en interesses hebben niet kan documenteren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Mannen zijn nog relatief eenvoudig.
Lees mijn andere reactiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder, we daten net. Zoveel gelegenheid heb ik nog niet gehad.
Maar ook totaal niet aan gedacht.
Maar dat lukt me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je hoort er ook niet mee te werken.
Je hoeft ze zelfs niet te begrijpen.
Als je er maar lol mee kan hebben.
Wie begrijpt vrouwen nou wel, accepteer het en er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Hoeveel moeite ik ook doe, ik zal vrouwen nooit begrijpen. Ik zal nooit echt vrienden hebben, ik zal nooit dat vriendinnetje vinden.
Huilie huilpost?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Hoeveel moeite ik ook doe, ik zal vrouwen nooit begrijpen. Ik zal nooit echt vrienden hebben, ik zal nooit dat vriendinnetje vinden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow het was niet aanvallend bedoeld, meer als grapje.
Ik deed het wel, soms hoor. Vond ze erg lekker
als je dat al zeker weet, waarom zit je er dan nog mee.... ga OF veranderen OF accepteren...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat lukt me niet.
Ik ben gewoon niet goed met gevoelens. Maar ik kan en wil niet mijn hele leven alleen blijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.
Als jij wilt leren voetballen dan ga je ook niet een schriftelijke cursus volgen. Dan koop je een bal en ga je er tegenaan trappen.
de hele bieb lijkt me sterk, maar dat je veel gelezen hebt okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel
Na schooltijd (no joke)
quote:
Mijn e-penis groeide enorm.quote:
Wat is er ingewikkeld aan ons? Vertel me dat eens. Dat eeuwige geroep. Ik wil argumenten horen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wordt een tripje naar Thailandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet goed met gevoelens. Maar ik kan en wil niet mijn hele leven alleen blijven.
tienduizenden bladzijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de hele bieb lijkt me sterk, maar dat je veel gelezen hebt oke
Mijn ex deed dat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]Wat een man. En ik verzorgde mn voeten altijd, eelt weghalen, insmeren, nageltjes lakken. Maar hij had er gewoon niks mee.
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgenquote:
heloef wikkelt normaal gesproken zijn pener als een brandslang op, anders past het niet in zijn boxquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgen
Ja, ik kan er niet tegen als ik daar gekieteld wordt. Ik kan sowieso niet tegen kietelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat niet. Ach zo vies waren ze niet
.
Ik vind het wel leuk, het is ook erg gevoelig, vooral de binnenkant van de voet.
Hou nou op over mijn pener, nee ik heb geen halve meter aan lul.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ding is zo groot, dat je geen erectie meer kunt krijgen
Er is wel degelijk documentatie over sociale omgang etc. maar de situatie is toch steeds weer net iets anders... dus idd je kan wel de regels leren.... maar de praktijk moet het leren (is met voetbal ook.... iemand heeft ooit de spelregels opgesteld en daar zwaaien die scheidsrechters toch zo vaak mee)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat sociale omgang geen documentatie kent. Als dat had gekund dan had iemand allang een handleiding geschreven. Als jij niet wilt accepteren dat sociale omgang een gevoelskwestie is en geen feitelijke aangelegenheid dan zal je er nooit aan mee kunnen doen en zal er nooit een vrouw naar je omkijken.
Als jij wilt leren voetballen dan ga je ook niet een schriftelijke cursus volgen. Dan koop je een bal en ga je er tegenaan trappen.
Je moet ook niet kietelen maar masseren en lekker knedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet tegen als ik daar gekieteld wordt. Ik kan sowieso niet tegen kietelen.Gelukkig probeert niemand dat, dat scheelt.
Jullie doen niet logisch, jullie reageren niet logisch, jullie discussiëren niet logisch, wat jullie willen is niet logisch. Praten met jullie is een soort onbegrijpelijke magie. Sommige jongens kunnen dat en zie ik veel lol met jullie hebben. Jongens zoals ik krijgen alleen maar oppervlakkige reacties of worden genegeerd. Ik snap niets van jullie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan ons? Vertel me dat eens. Dat eeuwige geroep. Ik wil argumenten horen.
Ik kreeg ooit op m'n kop van de leraar toen ik weer eens Pim, Frits en Ida aan het herlezen wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tienduizenden bladzijden
Geschiedenis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |