abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118213815
Zometeen in Een Vandaag weer een item, met een journalist die Armstrong al jaren geleden beschuldigde.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:23:25 #202
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118213880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in Een Vandaag weer een item, met een journalist die Armstrong al jaren geleden beschuldigde.
Dank
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_118213974
Ben benieuwd :P Veel gemist? ;(
pi_118214297
Wat ongelofelijk fijn dat hij niet zegt 'zie je wel' en zich daar zelfs vanaf keert :)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:39:01 #205
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118214333
Armstrong komt zo toch wel over als een enorm sneue man zeg
pi_118214362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:39 schreef Parafernalia het volgende:
Armstrong komt zo toch wel over als een enorm sneue man zeg
Heel, heel erg triest inderdaad.
pi_118214410
pi_118214460
Ik vind het heel, heel erg zwak dat mensen het proberen goed te praten met het excuus 'ja, maar iedereen gebruikte'. Dat is wel de grootste drogreden ooit.
pi_118214897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het heel, heel erg zwak dat mensen het proberen goed te praten met het excuus 'ja, maar iedereen gebruikte'. Dat is wel de grootste drogreden ooit.
Het is kleuterschoolniveau idd. En de meeste kleuterjufs vonden het niet echt een goed argument. Topsporters vinden het daarentegen een uitstekend argument.

Hopelijk komt straks ook uit de Fuentes en Ferrari zaken wat er in het voetbal gebruikt wordt, dan is meteen duidelijk waarom Verbeek het zo'n goed argument vindt.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:02:20 #210
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118215073
Tja...lekker makkelijk Verbeek.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:07:12 #211
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118215248
Voor mij blijft (of bleef, ik weet het niet meer) Armstrong ook een grote. Maar wat die Ier net zei zet je toch wel aan het denken...Armstrong vóór z'n kanker was een modale renner. Aan de andere kant moet je ook met dope op nog heel hard kunnen fietsen om 7 keer te winnen. Of kan (super)dope je echt zóveel helpen? }:|

Aanzetten tot drugsgebruik is overigens héél, héél erg fout. Dat vergat Verbeek even.
pi_118216458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Parafernalia het volgende:
Voor mij blijft (of bleef, ik weet het niet meer) Armstrong ook een grote. Maar wat die Ier net zei zet je toch wel aan het denken...Armstrong vóór z'n kanker was een modale renner. Aan de andere kant moet je ook met dope op nog heel hard kunnen fietsen om 7 keer te winnen. Of kan (super)dope je echt zóveel helpen? }:|
Ik heb iets gelezen van een deskundige die beweerde dat je tot 20% sneller gaat rijden van EPO.
pi_118216515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb iets gelezen van een deskundige die beweerde dat je tot 20% sneller gaat rijden van EPO.
Hoe moet ik dat zien? Als je een tijdrit met 40 km/u afwerkt zonder epo, doe je dat met epo met 48 km/u? Lijkt me toch een tikkie overdreven.
Want dan zou de gemiddelde snelheid in tijdritten in de tour nog veel meer gestegen moeten zijn (om over het werelduurrecord maar te zwijgen).

Edit: misschien werd 20% meer vermogen bedoeld? Lijkt me iig waarschijnlijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 19:53:36 ]
pi_118216654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat zien? Als je een tijdrit met 40 km/u afwerkt zonder epo, doe je dat met epo met 48 km/u? Lijkt me toch een tikkie overdreven.
Want dan zou de gemiddelde snelheid in tijdritten in de tour nog veel meer gestegen moeten zijn (om over het werelduurrecord maar te zwijgen).
Ik zei TOT 20%.

Overigens zijn de snelheden van de tour ook enorm gestegen. In de jaren '20 was de gemiddelde snelheid ongeveer 24 kilometer per uur, tot de jaren 70' plafonneert de snelheid op ongeveer 33-35 kilometer per uur en daarna schiet het omhoog. Tot 41,7 voor Armstrong in 2005.
pi_118217552
De cijfers die je noetm zijn te kort door de bocht en niet helemaal correct.

De jaren 20 zijn niet echt vergelijkbaar met nu natuurlijk, het materiaal en de wegen (en de ploiegen) waren niet van het niveau van nu.
Begin jaren 20 zat men idd rond de 24 km/u gemiddeld. Alleen dat was een dip, want daarvoor en daarna zat men al rond de 27-28.
In de jaren 30 ging het omhoog naar 31 per uur. Nog steeds op veel slechtere wegen en materiaal dan wat we nu hebben.

In 1958 won Gaul al met een gemiddelde van 36,9. Met nog afdalingen over onverharde wegen.Een paar jaar later rijden Nencini en Anquetil al eens 37,2. Het schommelt dan lang tussen de 33,9 (1973) en 37,8 (1981)
Pas in 1988 wordt 38 en 39 doorbroken (39,1).

De wegen zitten in de jaren 70 wel op ongeveer hetzelfde niveau als dat van nu. Hoewel er toen nog wel eens onverharde afdalingen voorkwamen. Het materiaal van Merckx doet niet veel onder voor het materiaal waar Hinault zijn tours mee won. In de jaren 80 en 90 verbetert het enorm, ook qua gewicht, tot een jaar of 10 terug, toen de UCI een minimum gewicht instelde.

Maar da's allemaal een beetje terzijde, want tot 20% snelheidswinst, hoe moet ik dat zien? Op het vlakke of bergop? Als het dat laatste is, is het namelijk enorm veel vermogenswinst. Het lijkt me dat er vermogenswinst mee bedoeld werd, lijkt me veel realistischer.
pi_118221434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Parafernalia het volgende:

Aanzetten tot drugsgebruik is overigens héél, héél erg fout. Dat vergat Verbeek even.
Uiteraard blijft hij de grootste renner....al was het alleen maar omdat zowat elke renner in het peloton ook gebruikte, dus als iedereen 20% harder fietst en hij wint tóch 7 keer... petje af! :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_118223205
hier staan de filmpjes van eenvandaag:

http://www.eenvandaag.nl/(...)alsh_over_lance_gate
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:31:39 #218
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_118223279
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:

Dat zou best kunnen, al bedoeld hij dan waarschijnlijk tot 20% meer vermogen, wat niet geïnterpreteerd kan worden als 20% hogere gemiddelde snelheid in etappes.

Overig kan een paar % verschil in vermogen al het verschil zijn tussen winst of verlies in een koers.

Verder kan je een renner nog zo goed prepareren met doping, als er geen goede kop op het lijf zit met juiste koersinzicht en tactische vermogens komt er nog niets van terecht. Ergo, Armstrong was de beste renner van zijn generatie.

Anders had Ullrich ook minstens 5x de Tour gewonnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door kaasplankje op 20-10-2012 22:41:12 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:46:42 #219
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_118223919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Uiteraard blijft hij de grootste renner....al was het alleen maar omdat zowat elke renner in het peloton ook gebruikte, dus als iedereen 20% harder fietst en hij wint tóch 7 keer... petje af! :)
Weet je wat voor mij de grootste renners zijn? Zij die ten tijde van de hegemonie van die bedrieger op een boterham met pindakaas de Tour reden, iedere dag kotsend over de finish kwamen en geen idee hadden waarom ze ineens zo erg uit het wiel gereden werden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_118226514
morgen een oude docu over Lance op de NOS om 14.45

[ Bericht 0% gewijzigd door Evertjan op 21-10-2012 11:21:59 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 07:08:34 #221
225540 Pugg
Friends forever
pi_118233801
quote:
Weet je wat voor mij de grootste renners zijn? Zij die ten tijde van de hegemonie van die bedrieger op een boterham met pindakaas de Tour reden, iedere dag kotsend over de finish kwamen en geen idee hadden waarom ze ineens zo erg uit het wiel gereden werden.
^O^
pi_118235491
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wel een grote als. Stel iedereen gebruikte, dan nog gebruikte niet iedereen hetzelfde spul. Plus, ik geloof dat iedereen anders op een middel reageert, dus zelfs dan kan je niet zeggen dat alle product x pakkers 20% harder fietsten.

Helaas kunnen we niet concluderen dat hij de grootste renner is of was of dat hij met gelijke middelen gestreden heeft en toch won.

Hoe geweldig was Lance in zijn jonge jaren, voor de kanker en de tour de france hegemonie? Toch niet zo'n beest als daarna?
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:30:04 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_118235782
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wel een grote als. Stel iedereen gebruikte, dan nog gebruikte niet iedereen hetzelfde spul. Plus, ik geloof dat iedereen anders op een middel reageert, dus zelfs dan kan je niet zeggen dat alle product x pakkers 20% harder fietsten.

Helaas kunnen we niet concluderen dat hij de grootste renner is of was of dat hij met gelijke middelen gestreden heeft en toch won.

Hoe geweldig was Lance in zijn jonge jaren, voor de kanker en de tour de france hegemonie? Toch niet zo'n beest als daarna?
Jewel, hij reed toen alleen als een kip zonder kop. En hij was veel zwaarder.
pi_118235861
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Eens, maar er is nu ook niet aangetoond dat Armstrong de grootste gebruiker is. Alleen een grootschalig onderzoek naar alle teams en sporters en zelfs maar organisatoren en dergelijke zal pas de omvang bloot kunnen leggen. Van Armstrong is het nu aangetoond, maar hoe deden andere het? Vaak werd het afgedaan als individuën, die alleen de misstap hebben begaan.
Wie zegt ons niet dat bv. Van Ullrich ook positieve stalen achter zijn gehouden? Puur om de titanenstrijd in ere te houden?
#12 is not for sale!
pi_118237297
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Eens, maar er is nu ook niet aangetoond dat Armstrong de grootste gebruiker is. Alleen een grootschalig onderzoek naar alle teams en sporters en zelfs maar organisatoren en dergelijke zal pas de omvang bloot kunnen leggen. Van Armstrong is het nu aangetoond, maar hoe deden andere het? Vaak werd het afgedaan als individuën, die alleen de misstap hebben begaan.
Wie zegt ons niet dat bv. Van Ullrich ook positieve stalen achter zijn gehouden? Puur om de titanenstrijd in ere te houden?
Uit het rapport komt juist naar voren dat Ullrich de Tour met een erg laag hematocriet reed.

Natuurlijk kan je niet zeggen dat Armstrong de allergrootste gebruiker was. Er hoeft er maar één te zijn met een stuk minder talent die toch meer gebruikt om die stelling te ontkrachten. Wat in ieder geval een feit is, is dat een groot deel van de rijders uit het Armstrongs Tour-team reden later bij andere teams:
1. Veel minder hard gingen rijden.
2. Of gepakt werden op doping.

Je mag je eigen conclusie trekken. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dopinggebruik in Armstrongs team veel professioneler werd aangepakt dan in andere teams, met alle competitieve voordelen van dien. (Vandaar ook dat in die tijd iedereen naar Bruyneel toekwam om te vragen wat voor superproduct ze toch gebruikten. Ze gebruikten geen beter product dan veel anderen, ze gingen er alleen beter mee om.)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 oktober 2012 @ 13:59:30 #226
862 Arcee
Look closer
pi_118239166
quote:
The world according to Lance (circa 14.45 uur)
Documentaire over de Zaak Armstrong
Straks op Nederland 1 dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:18:28 #227
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_118239828
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De suggestie die ik hoorde was dat ze van wielrennen een hele grote sport wilden maken en dat er maar 1 land is dat daar invloed op heeft...

Kortom, het belang om een Amerikaan(s team) te laten winnen was immens (en misschien wel de reden om hier en daar een extra oogje toe te knijpen).
pi_118240664
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Straks op Nederland 1 dus.
Ook via NOS stream te volgen vanaf (circa) 14:45

http://nos.nl/sport/livestream/stream/220/
pi_118240770
Het begint op Ned. 1, toch maar even kijken.
sig verwijderd door FA
pi_118240939
Die verzekeringsmaatschappij gaat het hier niet bij laten, die zal alles terug eisen.
pi_118241023
Nu geen tijd om verder te kijken. Hopelijk is deze docu ergens te downloaden of terug te kijken.
pi_118241156
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu geen tijd om verder te kijken. Hopelijk is deze docu ergens te downloaden of terug te kijken.
http://nos.nl/video/431700-the-world-according-to-lance.html
pi_118242924
Ik had deze al een keer gezien door een link die in deze reeks of in de doping reeks gepost was. Dus weinig nieuws.
pi_118243483
+2 voor Tyler. Niet alleen kun je zien dat hij nu veel gelukkiger is nu hij eerlijk de waarheid verteld, hij heeft ook nog eens een beeldschone en lieve vriendin (echtgenote)

Een heel verschil met die sneue LA die al 10 jaar alleen maar boos of verongelijkt kan kijken.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:43:47 #235
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118245312
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef vaarsuvius het volgende:
+2 voor Tyler. Niet alleen kun je zien dat hij nu veel gelukkiger is nu hij eerlijk de waarheid verteld, hij heeft ook nog eens een beeldschone en lieve vriendin (echtgenote)

Een heel verschil met die sneue LA die al 10 jaar alleen maar boos of verongelijkt kan kijken.
Lance heeft zich wel eens beter gevoeld, maar ook wel eens slechter! Denk daar maar eens over na!
pi_118246703
Hein Verbruggen: het is de schuld van de toeschouwers, want die wil niet rijders zien die 25 km/uur rijden, maar wielrenners die 40-41 km/uur rijden, dan moet je dus wel algehele doping toe staan
pi_118246882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, al bedoeld hij dan waarschijnlijk tot 20% meer vermogen, wat niet geïnterpreteerd kan worden als 20% hogere gemiddelde snelheid in etappes.

Overig kan een paar % verschil in vermogen al het verschil zijn tussen winst of verlies in een koers.

Verder kan je een renner nog zo goed prepareren met doping, als er geen goede kop op het lijf zit met juiste koersinzicht en tactische vermogens komt er nog niets van terecht. Ergo, Armstrong was de beste rennergrootste/beste bedrieger van zijn generatie.

fixed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 17:31:38 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:39:21 #238
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_118247183
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 22:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Verder kan je een renner nog zo goed prepareren met doping, als er geen goede kop op het lijf zit met juiste koersinzicht en tactische vermogens komt er nog niets van terecht. Ergo, Armstrong was de beste renner van zijn generatie.

Ik heb niets gezien van wat Armstrong wel of niet gebruikte en of ie dus echt de beste was of niet, maar ik vond hem wel de beste manipulator. Foeilelijk hoe hij tijdens ritten alleen al mensen corrigeerde, onder druk zette en de dictator speelde :r.

Toen die paniekreactie bij het Beloki-incident, waarvoor hij al uit de tour gezet had moeten worden voor afsnijden.

Als dan ook nog blijkt dat hij het manipulatieve gedrag doorzette in zijn team op de achtergrond...
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:41:47 #239
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_118247251
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef Alleskids het volgende:
Hein Verbruggen: het is de schuld van de toeschouwers, want die wil niet rijders zien die 25 km/uur rijden, maar wielrenners die 40-41 km/uur rijden, dan moet je dus wel algehele doping toe staan
Bron :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_118247506
the world according to Lance Armstrong. aan het eind, doet de voorzitter van de WADA een boekje open over Verbruggen

de NOS link werkt niet bij mij, maar het staat ook op youtube
pi_118247718
Rabobank sponsert al 16 jaar. hoe langer een merk sponsert, hoe dichter het stop moment naderbijkomt. ze gaan heus niet nog eens 16 jaar door. ze stoppen eens met wielrennen. nu is een goed moment. de wereld begrijpt het min of meer

het had ook op een stille manier gekund, door een sub sponser te vragen de inboedel over te nemen(Giant), maar er komen vast nog mer onthullingen. dan wordt de naam Rabobank nog steeds geschaad, en je schaadt de nieuwe sponser (Giant), want er blijft een schaduw over d epleog hangen. Nu stoppen ze met een grote knal, alles wat hierna nog naar buiten komt over doping bij de Rabo ploeg kun je nu afdoen met een schouder ophalen. en zeggen, ja, zoiets zagen we al aankomen, daarom zijn we ook gestopt met deze verdorven sport.
pi_118247924
Rabobank zou nog wel 16 jaar blijven sponsoren als ze niet zo veel negatieve shit van Telegraaf c.s. over zich heen hadden gekregen. Wielersponsoring kon financieel màkkelijk uit aldus Herman Wijffels.
pi_118248090
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Bron :')?
Dick Pound, die vertelde dat Verbruggen hem dat in een gesprek heeft gezegd.
pi_118248169
je had Rabobank-toen: waar doping werd gebruikt en waar successen werden behaald
en je hebt Rabobank-nu: geen doping meer, en meestal in de subtop
.....
(toeval??)
.....
maar het is nog steeds dezelfde Raboploeg. dus de naam en de verdachte geur blijft aan de ploeg hangen.
Nu komt er een totaal andere ploeg, die openlijk kapt met het verleden. wat er straks ook naar buiten komt, kan aan de kant worden geschoven, zonder de naam van de huidige rijders en de nieuwe sponsor te besmeuren.
pi_118248444
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef vaarsuvius het volgende:

Hoe weet je dat ze lief is? Ze kwam maar 10 seconde in beeld. Mooi was zij wel ja.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:39 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Toen die paniekreactie bij het Beloki-incident, waarvoor hij al uit de tour gezet had moeten worden voor afsnijden.
:')

Daar zou geen enkele renner voor zijn gestraft hoor.
- verwijderd door admin -
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:20:49 #246
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_118248539
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef groenen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze lief is? Ze kwam maar 10 seconde in beeld. Mooi was zij wel ja.

Dat heeft hij van horen zeggen, en dat kan dan vervolgens als feitelijk bewijs gezien worden, zoals vaker hier geschiedt.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:08:39 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118250073
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dick Pound, die vertelde dat Verbruggen hem dat in een gesprek heeft gezegd.
Pounding dick
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:11:26 #248
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118250166
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:39 schreef wallofdolls het volgende:

???
pi_118250678
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef groenen het volgende:

[..]

Je moet wel lief zijn als je zo'n gewezen schurk als Hamilton liefhebt. En daarnaast kan ik dat gewoon zien bij vrouwen, in 10 seconden :P
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  maandag 22 oktober 2012 @ 04:08:45 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118269616
Stimu_Lance
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:23:28 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_118274019
Rond 13 uur maakt de UCI haar beslissing bekend in de zaak-Armstrong. In een hotel in Genève vindt een persconferentie plaats met voorzitter Pat McQuaid. De UCI neemt voor het eerst een standpunt in na het Usada-rapport. Sporza.be zendt de persconferentie live uit.

http://www.sporza.be/cm/s(...)diging_UCI_armstrong
pi_118275403
Ik ben heel benieuwd wat de UCI gaat zeggen.
pi_118275574
Denk dat ze gewoon meegaan in de straf van het USADA.
pi_118275929
En of er enige verdere aankondigingen komen mbt 'reinigend vermogen' van de UCI :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_118275999
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
En of er enige verdere aankondigingen komen mbt 'reinigend vermogen' van de UCI :p
Lijkt me stug, misschien nog een of andere wassen neus, meer niet.
pi_118277115
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat ze gewoon meegaan in de straf van het USADA.
Zoiets zal het wel worden. Geen beroep bij CAS, zodat de aanwezige journalisten daar niet over kunnen vallen.
pi_118277203
Ze zouden de teams mee moeten nemen in de straf. Bijvoorbeeld door 200 punten in mindering te brengen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:36 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_118277335
Nou kom maar door met de persco.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_118277360
Sporza is live
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:00:57 #261
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118277502
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef baggerbaas het volgende:
Sporza is live
nos nu ook
pi_118277616
Pat :')
pi_118277647
Overgenomen dus.. nu jij ook weg Pat.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:06:43 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_118277725
Patje :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:08:43 #265
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118277820
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef SportmanNR1 het volgende:
Overgenomen dus.. nu jij ook weg Pat.
No intention of resigning...
pi_118277848
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef kl1172 het volgende:

[..]

No intention of resigning...
Jep :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:10:15 #267
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_118277871
Net als Sep Blatter een oude hypocriete geldwolf.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:11:02 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118277900
en heintje blijft gewoon zitten
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:12:26 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118277944
hoe zit het eigenlijk met de jaren 2009-10 en 11??
pi_118278234
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef THEFXR het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de jaren 2009-10 en 11??
Alle resultaten vanaf 1998 worden geschrapt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_118278355
Ik neem aan dat de tourzeges van Contador nu ook geschrapt worden? Aangezien hij ook onder toezicht stond van bruyneel tijdens zijn 1e tourzege.
if you ain't cheating you ain't trying
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:24:30 #272
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118278407
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef Moonlighter het volgende:
Ik neem aan dat de tourzeges van Contador nu ook geschrapt worden? Aangezien hij ook onder toezicht stond van bruyneel tijdens zijn 1e tourzege.
Die dingen worden vrijdag besproken op het managementscomité van de UCI.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:25:43 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_118278444
Als je kijkt naar bijvoorbeeld de tour van 2005, je kunt echt geen winnaar aanwijzen.
1 Lance Armstrong (USA) Discovery Channel 86h 15' 02"
2 Ivan Basso (ITA) Team CSC +4' 40"
3 Jan Ullrich (GER) T-Mobile +6' 21"
4 Francisco Mancebo (ESP) Illes Balears-Caisse d'Epargne +9' 59"
5 Alexandre Vinokourov (KAZ) T-Mobile +11' 01"
6 Levi Leipheimer (USA) Gerolsteiner +11' 21"
7 Michael Rasmussen (DEN) Rabobank +11' 33"
8 Cadel Evans (AUS) Davitamon-Lotto +11' 55"
9 Floyd Landis (USA) Phonak +12' 44"
10 Óscar Pereiro (ESP) Phonak +16' 04"
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:26:18 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118278470
alles wat landis zei wordt aangenomen, behalve wat hij over de UCI zei :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:29:01 #275
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118278570
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef Momo... het volgende:
Als je kijkt naar bijvoorbeeld de tour van 2005, je kunt echt geen winnaar aanwijzen.
Triest, maar helaas waar.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 oktober 2012 @ 13:30:10 #276
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118278611
quote:
Evans?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:30:25 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118278624
hoe kan de ondertiteling sneller zijn dan het geluid?
pi_118278639
Die heeft vandaag toegegeven ook een consult van Ferrari te hebben gehad.

Maarrrrrr dat ging natuuuuurlijk niet over doping hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_118278644
quote:
Bram Tankink ^O^
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:31:23 #280
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118278661
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Doping.
(livestream van Sporza heeft geen ondertiteling, zou handig zijn want soms stottert de stream en dan verlies je wat info)
pi_118278695
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef THEFXR het volgende:
uitzending met 30seconden (of minuut oid) vertragen..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_118278724
op journaal 24 (kanaal 501 van ziggo) zend ook gewoon uit, incl ondertitels..
everyone's a critic...
even you ! !
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:36:06 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118278855
wordt er alweer ziek van, de uci kijkt alleen maar weer naar de renners!
pi_118278964
En dan maar klagen dat Rabo stopt omdat ze geen vertrouwen hebben in wielrenners én instituties.

UCI :r
pi_118278996
kan rabo geen ongelijk geven idd, ik zou ook geen vertrouwen hebben in dit orgaan...
pi_118279011
quote:
Mancebo werd toch alleen maar placebo's gevoederd?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:41:13 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_118279064
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Hij was ook betrokken bij Fuentes.
pi_118279114
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

placeboeffect is sterker dan de echte werking van doping
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:42:54 #289
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118279128
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:

Evans?
Evans en Ferrari?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:43:26 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118279150
lance maakt geld over naar de UCI, verschillende renners zeggen dat hij positief was en dat het is afgekocht, de UCI onkent dit, waarom zouden die renners daarover liegen en de rest wordt voor waarheid aangenomen???
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 oktober 2012 @ 13:44:47 #291
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118279203
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Evans en Ferrari?
Uhm, ik las ergens dat Evans alleen gevraagd had of hij een (goede) wegwielrenner zou kunnen worden?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:45:44 #292
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118279245
Ah wat valt deze man hard zeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:46:31 #293
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118279265
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Uhm, ik las ergens dat Evans alleen gevraagd had of hij een (goede) wegwielrenner zou kunnen worden?
En dat kun je natuurlijk enkel aan Ferrari vragen natuurlijk.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:46:48 #294
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118279274
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Pino112 het volgende:

Net zo geloofwaardig als de betaling van Frank Schleck aan Fuentes voor advies.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:47:24 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118279298
oh nee, hij jankt over wat hem allemaal overkomen is als vooorzitter, lul dat je bent!
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:49:32 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_118279376
Hij lult echt uit zijn nek
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:50:59 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118279422
aaaah, hele ploegen doneren aan de uci, dat is nog fouter!!! :(
pi_118279470
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
pi_118279522
wtf 'we didnt know about a suspicious test' waaaaat
pi_118279615
waarom gaan die journalisten niet dieper in op dat er bij uci geen positief testresultaat bekend was van armstrong, die was er toch duidelijk wel (die niet geldig bleek ivm bewaarprocedures die niet na waren gekomen ofzo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')