Yup had ik ook. We wilden een gezamelijke betaalrekening openen, maar dat moest per se de salarisrekening zijn. Terwijl het bedrag dat van onze eigen rekeningen erheen zou worden gestort nog veel hoger was dan een maandsalarisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wij probeerden laatst een rekening te openen bij de Rabo, maar dat mocht alleen als we allebei ons inkomen daarheen zouden laten storten. Doei!
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)quote:
Kijk, ze kunnen wel service verlenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, ze kunnen wel service verlenen![]()
Regiobank is op zich prima, maar bij het kantoor waar ik zit zijn ze nogal nieuwschierig. Kom ik geld op nemen en dan vragen ze ook gewoon waar het voor is. Geef ik aan voor bijv. een auto willen ze je ook gelijk een verzekering aansmeren enz. En daar zit ik gewoon niet op te wachten. Als ik kom om mijn adres te wijzigen wijzig ik mijn adres klaar. Dan hoef je niet te vragen wat voor huis het is en waarom ik verhuis
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.
Daarom kies ik er voor om dan maar ff naar Tiel te rijden waar gewoon grotere banken zijn en ik van dat gedoe af ben. Alleen moet ik dan wel ff de tijd hebben om dat een keer onder kantoortijd te gaan ritselenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.
Ken het probleemquote:inkomen naar fotografiespullen gaat
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel jaquote:
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, dat zie ik bij mezelf niet zo snel gebeuren. Heb ik ook niet zo de tijd voor enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
edit: ik wil naar Noisy toe. Maar niemand wilt mee. Boehoeeee.Je mag me ook zeggen dat ik te lomp benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je mag me ook zeggen dat ik te lomp ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jou bedoel ik niet. Volgens mij weet jij wel wie ik wel bedoel zegmaar
![]()
Maar ik hoef ook niet dit weekend. Ergens deze maand zou wel leuk zijn![]()
En nu nog even uitleggen ?quote:
Zat gister te klagen dat mijn inkomen helaas niet op gaat aan fotografie maar aan andere dingen.. En dat ik het juist wil uitgeven aan fotografie..quote:
Heb je blackbox in de auto dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:06 schreef Puala het volgende:
Ìk krijg het door mn strot geduwd. Gisteravond om kwart over 11 is het gemaild, dus dat was vanmorgen lekker wakker worden. Ze doen ook aan een hardrijders top 10. En nu staat er bij mijn hoogste snelheid een aantal waarvan ik weet dat het niet kan kloppen en waarmee ik stipt op #1 sta
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je blackbox in de auto dan ?
Het allerleukste is dus dat me dit van tevoren niet verteld is. Ik kreeg mijn auto, probeerde hem uit en kreeg 4 dagen later een korte uitleg over de black box. Daarna na gaan vragen bij collega's en toen bleek de uitleg ook niet eens te kloppen. Afijn, juni was dus ook 182 en de maand er na 167 en nu sept weer 182. En dat terwijl ik dus eigenlijk continu oplet wat ik rijd, wat ik verbruik enz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Auto's met blackboxes weiger ik pertinent. brrr....
Beetje wazig, maar dit vond ik ook wel hard genoeg dat ik ooit gereden hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Merlijn het volgende:
182... Dat haalt mijn auto volgens mij geeneens
Da's vast een Alfa....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje wazig, maar dit vond ik ook wel hard genoeg dat ik ooit gereden had
[ afbeelding ]
Seat, en hij kon nog wel even verder inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's vast een Alfa....
Je had nog wat extra over
Damn, ik wordt roestig. Heeft seat ook tegenwoordig al van die gedraaide tellerplaten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Seat, en hij kon nog wel even verder inderdaad
Volgens de site van citroen mijn auto ook niet (165) maar wat google werk levert op dat 182 de hoogst haalbare technische snelheid moet zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Merlijn het volgende:
182... Dat haalt mijn auto volgens mij geeneens
Met CD proberen te herstellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kak... Blauw scherm en automatisch systeemherstel werkt niet -.-
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Damn, ik wordt roestig. Heeft seat ook tegenwoordig al van die gedraaide tellerplaten?
Dan heb je meteen een punt om mee te slaan dat die blackbox niet werkt... "182? Kan niet. Volgens het boekje kan dat ding maar 165...."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens de site van citroen mijn auto ook niet (165) maar wat google werk levert op dat 182 de hoogst haalbare technische snelheid moet zijn.
En ik wil dat dus niet uitproberen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar goed Altea XL, mooie bak
Gaan we proberen. Foutcode is 0x00000f4. HDD zal het wel zijn. Hoop niet dat ik hem leeg moet halen, want had net gisteren heel veel gedaan aan een project en nog niet opgeslagen op dropbox... -.-quote:
Ideaal om naar Zuid-Frankrijk of festival mee te rijden. Helemaal vol gooien met zooi en je hebt nog ruimtequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]Heb ik ook nog voor gekeken....
Anders proberen of je een hdd naar usb converter ergens kan vinden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Gaan we proberen. Foutcode is 0x00000f4. HDD zal het wel zijn. Hoop niet dat ik hem leeg moet halen, want had net gisteren heel veel gedaan aan een project en nog niet opgeslagen op dropbox... -.-
Ze gaan het al navragen. Maar als ze naar prive gaan kijken hang ik sowieso. Dat is 170 op teller geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan heb je meteen een punt om mee te slaan dat die blackbox niet werkt... "182? Kan niet. Volgens het boekje kan dat ding maar 165...."
Heb je een boeteclausule eraan hangen dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze gaan het al navragen. Maar als ze naar prive gaan kijken hang ik sowieso. Dat is 170 op teller geweest.
Wat dacht je eens van een officiële waarschuwing?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je een boeteclausule eraan hangen dan ?
Ik download nu een W7 recovery diskquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Anders proberen of je een hdd naar usb converter ergens kan vinden?
Het feit dat het ding al aangeeft dat je sneller rijdt dan je auto aankan, geeft al genoeg reden tot gerede twijfel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van een officiële waarschuwing?En 3x in korte tijd gesnapt = auto kwijt.
In juli kreeg ik ook al een officiële waarschuwing. Die is nooit gekomen, want de tabellen deugden niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het feit dat het ding al aangeeft dat je sneller rijdt dan je auto aankan, geeft al genoeg reden tot gerede twijfel...(aanvechten)
ik weet niet of ik daar zo heel blij mee zou zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
In juli kreeg ik ook al een officiële waarschuwing. Die is nooit gekomen, want de tabellen deugden niet.
Ik ga nu voor ronde 2 waarbij dat gebeurt
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar zo heel blij mee zou zijn
Ik zou aanroeren dat de maximale snelheid die dat ding aangeeft niet kan kloppen en dat je der halve ervanuit gaat dat zij ook zullen snappen dat die black box onbetrouwbaar is. En hoeveel boetes krijg je? Als je niets krijgt, kan je dit ook nog ter sprake brengen, dat het ding helemaal knettergek is. Ook het verbruik dat je hebt, als dat ongeveer in lijn ligt met wat je bij normale snelheden rijdt, kan je nog meenemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben ik ook nietMaar beter de 2e weer niet krijgen ivm fouten als hem wel krijgen
tot op heden nog niets ontvangen qua bekeuringen. Enkel een keertje een domme fout gemaakt en die mogen betalenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik zou aanroeren dat de maximale snelheid die dat ding aangeeft niet kan kloppen en dat je der halve ervanuit gaat dat zij ook zullen snappen dat die black box onbetrouwbaar is. En hoeveel boetes krijg je? Als je niets krijgt, kan je dit ook nog ter sprake brengen, dat het ding helemaal knettergek is. Ook het verbruik dat je hebt, als dat ongeveer in lijn ligt met wat je bij normale snelheden rijdt, kan je nog meenemen.
Vast iets met een trajectcontrole met heul grote borden die dat aangevenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Puala het volgende:
[..]
tot op heden nog niets ontvangen qua bekeuringen. Enkel een keertje een domme fout gemaakt en die mogen betalenEn nee, ik gun jullie geen lachbui dus ga niet zeggen wat ik heb gedaan
![]()
Maar dat verbruik is gemeld. Ik wacht reacties wel af.
Nee. Geen bekeuring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vast iets met een trajectcontrole met heul grote borden die dat aangeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter en fb was wel voldoende hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe zonnebril
Althans mijn eerste ooit op sterkte, en da's even wennen.
Je houdt me in de gatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
twitter en fb was wel voldoende hoor
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Geen bekeuring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autsj!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Geen bekeuring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen boetes, met het huidige klimaat aan flitsers wel een mooi punt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar geen boetes, met het huidige klimaat aan flitsers wel een mooi punt...
Maar je rijdt toch nooit te hard, omdat de boetes zo duur zijn? En omdat die blackbox aangeeft dat je harder rijdt dan de auto kan, zal de rest ook vast niet goed zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar je rijdt toch nooit te hard, omdat de boetes zo duur zijn? En omdat die blackbox aangeeft dat je harder rijdt dan de auto kan, zal de rest ook vast niet goed zijn.
Enige bewijslast die zij hebben, die blackbox, is onomstotelijk te verwerpen omdat deze hogere snelheden aan geeft dan dat de auto kan halen. Zelfs met de foutmarge van de snelheidsmeter is 165 = > 185 gewoon teveel. De politie geeft zelfs niet zoveel correctie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]ik lach me kapot als ze er in zouden trappen
Leuk... Moet ik alleen naar dat hele enge amsterdam....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef SP22 het volgende:
Moet helaas afzeggen voor de Photowalk zaterdag. Geen centjes
nooit. ben altijd blij als ik er weer weg kan...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef SP22 het volgende:
Dacht dat je daar inmiddels wel gewend was..
Afhakertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef SP22 het volgende:
IK kan het helaas niet naar mezelf verantwoorden om voor alleen de photowalk naar Amsterdam te reizen. En mn schoonzusje kan helaas niet mee als model. Anders was het nog wel interessant geweest
* Merlijn not amused is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef SP22 het volgende:
Er is ook al een wachtlijst.. dus die plek wordt wel gevuld. Ik was ook liever zelf gegaan.
WTFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja![]()
Een knop die op prive en zakelijk gezet kan worden. Zakelijk word continu gecontroleerd en prive als je je zakelijk misdragen hebt. Maar ze beweren dus dat ik 182 heb gereden met de zakelijke knop. No way dus heIk rijd 170 max. en dan ook nog heel verstandig op de prive stand
Ik vind het altijd lastig... Want dingen gratis doen, daar ben ik wel een beetje vanaf. (ook niet goed voor de markt). Ligt misschien aan de band die het vraagt dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Even een vraag: Ik ben op een festival geweest als fotograaf, het was een schip van bijleg, maar ach. Nu heb ik mailcontact gehad met een band die de foto's op hun facebook wil hebben (mag met watermerken, dus voor nop). Tevens ben ik benaderd door een persoon die ik op de foto heb gezet of deze een grotere versie van de foto mag (ten minste, ik neem aan dat ik hiervoor gemaild word).
Wat zouden jullie doen? Is vrij nieuw voor mij.
Daar heb je wel een goede trouwens. Privacy wetgeving. Ik ben wel benieuwd of het mag idd. En tot op welke hoogte ze er iets mee mogen doen ook. Misschien toch maar eens een topic over openen. Al ben ik wel weer bang dat mijn werkgever dat leest en daar zit ik dan weer niet op te wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTFZiekelijk
Ben blij dat ik niet zo'n baas heb zeg
Ik vraag me trouwens serieus af of ze van die lijsten mogen rondsturen ivm privacy-wetgeving
Mijn baas wilt graag zo min mogelijk geld uit geven aan benzine volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
Puala, wat een gezeik over die auto zegIs je baas een controlfreak?
Tevens zou zo'n hardrij top 10 bij ons op de afdeling uitnodigen tot hard scheuren met de bedrijfswagens
Ga naar een andere makelaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaring met makelaars? Ze willen dat ik een volledige kopie van mijn paspoort inlever. Ik heb mijn BSN-nummer en pasfoto onleesbaar/onzichtbaar gemaakt en dat wordt niet geaccepteerd. De makelaar zei: "Het brengt dan ook de vraag op: wat heb je te verbergen?" Was redelijk pissig
PS: tevens goedemorgen... maar ben pissig![]()
Zodat als ik een wietplantage begin, een project-X party opzet of de muren eruit ram ze naar de politie kunnen gaan dat ik het heb gehuurd... Wettelijk zijn ze verplicht geboortenaam, voornamen, leeftijd en adres te registreren (WWFT art. 33) maar daar staat niet in dat het per se een paspoortkopie moet zijn. Excelfile oid is ook voldoende...quote:
Ja, maar we moeten echt verhuizen ivm werk vriendin...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef Puala het volgende:
mijn lease maatschappij steekt me ff een veer in mn reet. Mailtje ff in spoiler, haal hem zo weer weg
Je bent een toprijder dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbuikgevoel zegt nee, maar het scheelt mijn vriendin gewoon meer dan een uur reizen per dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Puala het volgende:
Weet je zeker dat je wilt verhuizen naar een woning van deze makelaar? Zijn er geen alternatieven?
[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 12-10-2012 15:47:52 ]...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Eigenlijk word dat wel gezegd ja. Ik zal vanavond ook weer ff mijn bandenspanning controleren voor ze. Hoop dat dat mijn verbruik van deze tank verklaartquote:
Zijn er in die regio geen andere mogelijkheden? Kan je niet uitkijken naar een nieuw appartementje? Ik weet niet in welke regio je zoekt?quote:[..]
Onderbuikgevoel zegt nee, maar het scheelt mijn vriendin gewoon meer dan een uur reizen per dag.
Arnhemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk word dat wel gezegd ja. Ik zal vanavond ook weer ff mijn bandenspanning controleren voor ze. Hoop dat dat mijn verbruik van deze tank verklaart
[..]
Zijn er in die regio geen andere mogelijkheden? Kan je niet uitkijken naar een nieuw appartementje? Ik weet niet in welke regio je zoekt?
Goeie keuzequote:
Moest ik ook, heb 't uitgezocht en ze mogen wel naar BSN vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaring met makelaars? Ze willen dat ik een volledige kopie van mijn paspoort inlever. Ik heb mijn BSN-nummer en pasfoto onleesbaar/onzichtbaar gemaakt en dat wordt niet geaccepteerd. De makelaar zei: "Het brengt dan ook de vraag op: wat heb je te verbergen?" Was redelijk pissig
PS: tevens goedemorgen... maar ben pissig![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef Puala het volgende:
mijn lease maatschappij steekt me ff een veer in mn reet. Mailtje ff in spoiler, haal hem zo weer weg
Sorry hoor maar wat is dit voor bespioneer? Lekker boeiend wat je met je leasebak doet. Bekeuringen voor eigen rekening en verder geen gezeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou echt NOOIT akkoord gaan met deze onzin. Lijkt me dan iig geen bedrijf waar ik zou willen werken.
[ Bericht 30% gewijzigd door Isdatzo op 13-10-2012 13:32:21 ]Huilen dan.
Op basis van die leegstandswet oid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Doodkapje het volgende:
Het nadeel is dat het dus een huis in de verkoop is (wij huren het via hun van een particulier). Half jaar contract minstens en drie maanden de tijd iets anders te vinden. Dus we krijgen vaker met m te maken...
Tsja, ik wist ook niet dat het zo erg zou zijn. Maar ik rijd met reclame en hun vinden het slechte reclame als ik loop te gassen met mn auto. Dus controleren ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat is dit voor bespioneer? Lekker boeiend wat je met je leasebak doet. Bekeuringen voor eigen rekening en verder geen gezeur.
Ik zou echt NOOIT akkoord gaan met deze onzin. Lijkt me dan iig geen bedrijf waar ik zou willen werken.
Vreemd, juridisch loket zei dat t niet mocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moest ik ook, heb 't uitgezocht en ze mogen wel naar BSN vragen.
Geen idee... die eigenaar wil natuurlijk ook niet de volledige last van twee hypotheken dragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis van die leegstandswet oid?
Zo beter?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Puala het volgende:
Doodkapje, isdatzo. Willen jullie nog ff de mail van mn werk weghalen aub?
Even nagezocht... op basis van leegstandwet idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis van die leegstandswet oid?
Aight.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Puala het volgende:
Doodkapje, isdatzo. Willen jullie nog ff de mail van mn werk weghalen aub?
Bij nader inzien toch niet echt; heb een paar dia's geprobeer met verschillende instellingen e.d. maar 't resultaat is niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
Hmmm, dia's scannen/fotograferen met een dSLR leert misschien nog wel wat bruikbaars op ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op zoek gaan naar een Diascanner, want ± 3400 dia's op deze manier fotograferen wordt 'm ook niet. De Ion Film2SD (Pro?) o.i.d. is misschien wel wat...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-10-2012 16:44:27 ]
Is wel met grip.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef freud het volgende:
De 7D kost ¤991,- ex btw. Huren kost 30 euro per dag, en na 5 dagen wordt dat 50% minder. Wel slim dus om hem feitelijk met winst te verkopen.
Dat is wat hij zegt. Als ik zelf via tweakers de grip+body bekijk kom ik uit op 1350 euro, dus 900 euro verkoop volgens zijn redenatie.quote:Qua prijs had ik de volgende redenatie. Het gehele setje is nog gewoon in de handel en moet bij CAMERANU.NL (exclusief kaart) 1537.90 opbrengen. Ik wil graag minimaal 2/3 prijs ontvangen en dan zit ik dus op 1000,-. Dit lijkt me een heel redelijke prijs
Ongeacht hoe hij het speelt, voor jou is 't een nette prijs... Als je de voorgeschiedenis niet kende was het gewoon een goede dealquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is wel met grip.
[quote]Qua prijs had ik de volgende redenatie. Het gehele setje is nog gewoon in de handel en moet bij CAMERANU.NL (exclusief kaart) 1537.90 opbrengen. Ik wil graag minimaal 2/3 prijs ontvangen en dan zit ik dus op 1000,-. Dit lijkt me een heel redelijke prijs[quote]
Dat is wat hij zegt. Als ik zelf via tweakers de grip+body bekijk kom ik uit op 1350 euro, dus 900 euro verkoop volgens zijn redenatie.
Waar zie jij 'm voor 991?
Edit: Oh, is excl. BTW
Mogguhquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:54 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
* Puala schenkt kopje koffie of thee in voor de liefhebber
Ja, valt even tegen.quote:
Minder functioneel dan gepland.quote:
Mwoah.quote:
Oja, donderdag heb ik sowieso een auto, dus dan sta ik op de stoepquote:
Wat ben jij vrolijk?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Aber naturlichMaar voor nu kan ik er nog ff om lachen
Dan loop je of heel veel achter, of je hebt in een maand tijd ofzo heel veel geschoten/gedownloadquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
En over die Daily Giveaway van GoPro; 't is puur geluk hè. Ik doe al jaren mee en heb nog nooit een grote doos met GoPro spul mogen ontvangen. Wil 'm wel best graag hebben voor opnames in m'n broers 'race'auto's of onder m'n hopelijk snel vliegende hexacopter.
Er zijn trouwens geruchten dat de Hero 3 er over een tijdje aankomt...
En daar is ie:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja geruchten zijn er altijd het :-)
Bron: Tweakersquote:GoPro onthult HD Hero3-camera's
Door Bart de Water, woensdag 17 oktober 2012 11:26, views: 383
GoPro heeft zijn HD Hero3-helmcamera's onthuld. De Hero3 is 30 procent dunner en 25 procent lichter dan zijn voorgangers, en voorzien van wifi voor draadloze bediening. GoPro zet drie verschillende uitvoeringen van de camera op de markt.
De Hero3 krijgt een nieuwe lens, die volgens de fabrikant scherpere beelden oplevert. Ook zijn de camera's voorzien van wifi om met een speciale afstandsbediening of GoPro-app op afstand bediend te worden. Net als de voorgaande Hero-camera's is de Hero2 voorzien van een behuizing die tot 60 meter diep waterdicht is. De camera gebruikt micro-sd-kaartjes met een maximale opslagcapaciteit van 64GB en is voorzien van een mini-hdmi- en mini-usb 2.0-aansluiting.
Het goedkoopste model is de White Edition, die een adviesprijs van 249 euro krijgt. Deze uitvoering heeft een maximale resolutie van 1080p met 30fps, terwijl er op 720p met 60 beelden per seconde gefilmd kan worden. De helmcamera schiet foto's met een resolutie van 5 megapixels en kan drie foto's in een seconde maken met de burstmodus.
Het tweede model is de Silver Edition, die grotendeels dezelfde specificaties heeft als zijn kleinere broertje. De zilveren uitvoering behaalt op 960p 48fps en schiet foto's op 11 megapixels, met een maximale burstrate van 10fps. De Silver Edition gaat voor 349 euro over de toonbank.
De Black Edition is het topmodel en moet 449 euro opbrengen. Het kleinood kan 4K-beelden opnemen met een framerate van 15 beelden per seconden. Op 1080p behaalt deze uitvoering van de Hero3 60fps, terwijl 100fps behaald wordt in de 960p- en 720p-resoluties. De zwarte uitvoering maakt foto's met een maximale resolutie van 12 megapixels en wordt geleverd met een wifi-afstandsbediening, waarmee opnames van maximaal 50 HD Hero-camera's op afstand gestart en gestopt kunnen worden.
Zowel de Silver als de Black Edition heeft de mogelijkheid om ook op 24fps te filmen in de ProTune-modus. In deze modus wordt filmmateriaal met een hogere bitrate opgenomen, zijn ruisonderdrukking en sharpening uitgeschakeld en wordt een vlakker kleurprofiel toegepast. GoPro bracht onlangs een firmware-update uit die deze functies toevoegt aan zijn Hero2-camera's. Bij de Hero3-modellen kan met ProTune ook de witbalans worden ingesteld.
Volgens de site van GoPro zijn de White en Silver Hero3-camera's vanaf 10 november verkrijgbaar, wanneer de Black Edition te koop zal zijn, is nog onbekend. De fabrikant zegt dat de nieuwe helmcamera's compatibel zijn met alle BacPac-accessoires en mounts die voor eerdere HD Hero-camera's zijn verschenen. Behuizingen van vorige modellen zijn te groot voor de Hero3. GoPro kondigde ook een een vernieuwde accu-BacPac en een nieuwe lcd-BacPac met touchbediening aan.
Haha, was niet moeilijk meer he?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, vandaag een 60D, 7D en 5Dm2 in mijn handjes gehouden. Nu is het iig duidelijk wat ik wil.
Een 7D+5Dm2+24-70+70-200 f/2.8![]()
7D dus
Zoveel moois op 1 tafel. Was in ieder geval een verhelderende avond.quote:
Haha, zei toch dat het druk was vandaagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoveel moois op 1 tafel. Was in ieder geval een verhelderende avond.
Op de terugweg trouwens nog in de file gestaan om 10 uur 's avonds, wie verzint dat nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:26 schreef Puala het volgende:
Die is wel heel flauw
Hij zet zichzelf zo alleen maar te kakken. Geen aandacht aan besteden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Puala het volgende:
Is er hier iemand handiger in PS als dat ik ben?
tuurlijk kun je dat niet in PS ophalen, tis niet dat programmatje dat ze gebruiken bij csiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak je er niet druk omToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Doe mn bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf zo alleen maar te kakken. Geen aandacht aan besteden...
Probeer er boven te staan. In zijn wereldje heeft hij gelijk, in jouw wereldje heb jij gelijk... 't is klaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mn bestMaar ergens maakt het je toch boos
Welke gebruiken ze daar dan ;-)?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk kun je dat niet in PS ophalen, tis niet dat programmatje dat ze gebruiken bij csi
maak je er niet druk om
Mijn vriendin wil misschien wel, zeer mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nice! Ook al een mooi model gevonden?! ;-)
Tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blijf ik zo mooi vinden
Ja lijkt me erg leuk om te doen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
TnxKom je nog een keer voor de camera staan hiero? Op een blauwe maandag kwam dat voorbij (een hele tijd geleden; mea culpa mea culpa)
Lukt goed zo te merkenquote:
Kom maar hierheen... Ik heb werk zat voor je...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Lukt goed zo te merken![]()
Hier bedenkt men ook de vreemdste dingen om te doen. We ondersteunen scholen, maar die hebben vakantie. Resultaat? 13 telefoontjes tot nu toe met 8 man
Koop een dartbbord...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Lukt goed zo te merken![]()
Hier bedenkt men ook de vreemdste dingen om te doen. We ondersteunen scholen, maar die hebben vakantie. Resultaat? 13 telefoontjes tot nu toe met 8 man
Mag nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom maar hierheen... Ik heb werk zat voor je...
Ik had een paar weken geleden ook weer ht lumineuze idee om aan een site te beginnen. Het heeft welgeteld twee uur geduurd, toen heb ik alles weer weggegooidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag nietBen wel beetje aan het knutselen met m'n sites. Kom alleen niet uit de MOD die ik in mijn forum layout wil bouwen
Wil je zoiets bijzonders dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden ook weer ht lumineuze idee om aan een site te beginnen. Het heeft welgeteld twee uur geduurd, toen heb ik alles weer weggegooid
nope. Vandaar dat ik het ook de moeite niet vond om er veel tijd in te steken.quote:
wordpress installeren, leuk theme zoeken en dan nextgen gallery's. Klaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
nope. Vandaar dat ik het ook de moeite niet vond om er veel tijd in te steken.
htacces met forward naar Flickr pagina. Klaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
wordpress installeren, leuk theme zoeken en dan nextgen gallery's. Klaar
Kan ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
htacces met forward naar Flickr pagina. Klaar
Ik wil ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ookIk wil een keer een gave site
Net een gaaf thema gevonden, dus de komende avonden foto's uitzoeken
![]()
En waarschijnlijk dit weekend en volgend weekend weer nieuwe foto's maken
Gewoon een keer inplannen voor op de langere termijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar mij ontbreekt gewoon de tijd
Ja, dat moet ik ook doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon een keer inplannen voor op de langere termijn?
Wat verjaardagen voornamelijk!quote:
Ik ben al bezig mams...quote:
Klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat verjaardagen voornamelijk!
Verder hardlopen, van het weer genieten, en nog wat met de camera hoop ik
Te warm en te werkerigquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:26 schreef Puala het volgende:
Die is wel heel flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat triest.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
In het echt is ze net zo mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blijf ik zo mooi vinden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef freud het volgende:
Oh, en dat is recreatie uiteraard. Exact
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het recreationele aspect zit hem met name in het koken tussendoor
En misschien het pepernotenexperiment morgen
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannend
Moet je de volgorde niet omdraaien?quote:
Limoncelloquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannend
Klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LimoncelloIk ga over twee weekjes limoncelloijs met frambozensaus maken. Kwam een recept tegen en Limoncello is
dus dat moet ik uitproberen
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet je de volgorde niet omdraaien?
Eerst cissp en dan moet je zeker naar de sauna
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:08 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijft![]()
Hee P.!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LimoncelloIk ga over twee weekjes limoncelloijs met frambozensaus maken. Kwam een recept tegen en Limoncello is
dus dat moet ik uitproberen
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hee P.!
Klinkt weer eens heerlijk!![]()
Hier staat op dit moment stoofpeertjes te pruttelen!Afzuigkap blijft uiteraard uit.
Of met vanillevla en slagroom..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
StoofpeertjesKun je ook ijs van maken
Of cake
Vanillevlaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Of met vanillevla en slagroom..of met roomijs en slagroom
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef freud het volgende:
Even verplicht leesvoer voor photoshoppende mannen:
The Unretouched Images Victoria’s Secret Doesn’t Want You to See
Doutzen + Victoria's secret
Misschien wil iemand er foto's van maken? En hoe doe je dat dan?quote:
Geef maar een gil als ie klaar is!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja mag een stukkie komen proeven hoor!
Daarom ga jij ook altijd in het weekend en niet op een dag waarna je moet werkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:08 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.
Ook tijdens die activiteit verwacht je toch wel enige slimme inzet hoop ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijft![]()
Zag hem via Fstoppers, dat is sowieso een site die het volgen waard is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef freud het volgende:
Even verplicht leesvoer voor photoshoppende mannen:
The Unretouched Images Victoria’s Secret Doesn’t Want You to See
Doutzen + Victoria's secret
Dinsdagavond. Heb dan ook andere visite!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geef maar een gil als ie klaar is!
[..]
Daarom ga jij ook altijd in het weekend en niet op een dag waarna je moet werken
[..]
Ook tijdens die activiteit verwacht je toch wel enige slimme inzet hoop ik.
[..]
Zag hem via Fstoppers, dat is sowieso een site die het volgen waard is.
Ik wil ook naar buiten en plaatjes schieten. Helaas: Illustrator-project en Creatief Schrijven-project houden mij binnen op deze mooie vakantiedag. Rest van de vakantie moet ik werken, dus moet vandaag ff productief zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef freud het volgende:
Net wat herfstplaten geschoten met Xil samen. Heerlijk weer om in de natuur rond te wandelen! Het was gewoon t-shirt-weer!
Zal m'n foto's zo even door de pc heen trekken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef freud het volgende:
Als een straaltje licht tussen de gele en rode bladeren door net dat ene kleine eigenwijze paddenstoeltje raakt zodat hij mooi afsteekt tussen het groene mos, ja, dan is het niet erg om een cam bij je te hebben
Beter dan dat je kruis in je broek scheurt... Ouch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef MrManuel het volgende:
Ga je net zitten.. scheurt je broek in je kruis![]()
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil nieuwe lenzen maar geen geld ervoor
ik heb een 450D met 18-55 en 50mm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7D), het liefst met een 24-70 of 24-105. En dan toch maar een 70-200 f/2.8 ipv 4 (en dan natuurlijk wel M2 met IS) Dan misschien nog de 100-400. En dan ben ik er.
Kies je bewust voor zoveel overlap in je nieuwe lenzen? Want je wilt denk ik 1 walk around lens?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een 450D met 18-55 en 50mm.
ik wil een 18-200 en 75-300, een body upgrade zou ook fijn zijn
Leuk lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7D), het liefst met een 24-70 of 24-105. En dan toch maar een 70-200 f/2.8 ipv 4 (en dan natuurlijk wel M2 met IS) Dan misschien nog de 100-400. En dan ben ik er.
Ja omdat ik meestal niet meer dan 2 lenzen meeneem op trips ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kies je bewust voor zoveel overlap in je nieuwe lenzen? Want je wilt denk ik 1 walk around lens?
Een 16 - 50 of 16 - 80 zou ook volstaan in jouw geval. Moet je iets vaker wisselen, maar is waarschijnlijk lichtsterker dan de 18-200.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja omdat ik meestal niet meer dan 2 lenzen meeneem op trips ofzo![]()
Is dat goed?
Dat is nog een keer lekker wakker worden....quote:
Gezondheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Studiedagje.
In je camera?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
FFFFUUUU... Ben een kaartje die ik nog niet ge-back-upt had kwijt. K
En dan valt dit nog wel meequote:
Ik kan lekkerdere dingen bedenken hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is nog een keer lekker wakker worden....
Mila Kunis?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan lekkerdere dingen bedenken hoor
Dat is idd een van de optiesquote:
Nee, daar zit nu wat anders in... Gruwel gruwel gruwel...quote:
En ook niet in een van je laptops of zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, daar zit nu wat anders in... Gruwel gruwel gruwel...
Nope... Niet in de PC, niet in 1 van de losse cardreaders, niet in 1 van de verloopjes (is zo'n fijn Pro duo kaartje), niet in de laptop, niet in 1 van de andere doosjes, niets...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
En ook niet in een van je laptops of zo?
Nope... Ik ben de enige die deze kaartjes gebruikt. CF of SD kan nog wel eens geleend worden, maar Pro Duo (memorystick van Sony dus) ben ik de enige gebruiker van (wel 3 apparaten die het lusten, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Stefan het volgende:
Heb je huisgenoten, vriendin, familie die m geleend kunnen hebben?
Ah oke, thanks voor de tipquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
FFFFUUUU... Ben een kaartje die ik nog niet ge-back-upt had kwijt. Kan hem nergens vinden. Foto's zijn wel gedeeltelijk nabewerkt en gepubliceerd, maar het kaartje kan ik nu nergens meer vinden. Kakzooi. Komt vast wel weer boven water, maar nu frustreert het me mateloos. Vooral omdat ik een vermoeden heb waar ik hem in heb gedaan en voor het laatst heb gezien, maar hem stomweg niet kan vinden.
[..]
Een 16 - 50 of 16 - 80 zou ook volstaan in jouw geval. Moet je iets vaker wisselen, maar is waarschijnlijk lichtsterker dan de 18-200.
Als je doorlopend bereik wilt, zou ik kijken naar een 16 - 80 (of, als je groothoek niet zoveel nodig hebt, een 24-70/80 ofzo, is zat van Sigma, Tamron e.d. in 2.8 te vinden). Zelf heb ik nu een 16-50 2.8 en een 55-200 4.0 ofzo, waarbij die laatste vervangen moet worden (ooit) door een 70-200 2.8.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah oke, thanks voor de tip
Misschien heeft de kat m opgegeten? Ik zou de komende tijd al zijn drollen checken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nope... Ik ben de enige die deze kaartjes gebruikt. CF of SD kan nog wel eens geleend worden, maar Pro Duo (memorystick van Sony dus) ben ik de enige gebruiker van (wel 3 apparaten die het lusten, dat dan weer wel).
EDIT: Het valt mee, het kaartje was wel gebackupt. Nu dus alleen verlies van 1x 4 GB kaartje (handig formaat als back up in de camera).
Ik heb geen kat en de hond kan niet traplopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien heeft de kat m opgegeten? Ik zou de komende tijd al zijn drollen checken.
Proefexamen avondje hier...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Studiedagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Iemand?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Iemand91 het volgende:
Kan het kwaad om een diaprojector lichtstraal rechtstreeks in een dSLR te schijnen?
Projecteren op je dSLR (zoals je anders op een scherm projecteert) schijnt namelijk ook een heel aardige optie te zijn om dia's te digitaliseren, zoals hier:
Een 350D...nee dus.quote:
Blij dat ie smaakte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Yup! Meegenomen naar werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Blij dat ie smaakte!
Al helemaal op?
Hier wordt straks een cheesecake gemaakt. Die gaat morgen dan mee naar de verjaardag van m'n zus!
Dat werkt altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup! Meegenomen naar werk
Dat klinkt ook goed. Feli!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Feli! Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat werkt altijd
Bij een project op mijn werk hebben ze een appeltaartcompetitie. Om de week bakt iemand uit het team 2 appeltaarten (1 is te weinig voor het hele team) en dan iedereen af, kijken wie de beste maakt
Thanks!
Was gister jarig, wordt morgen gevierd.
Bad grrrl!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Je hebt overigens een heerlijke taart gemist
Naar Maastricht... Jij partaay?quote:
Morgen fietsen en bedenken wat voor tapas ik ga maken voor zondag+tapas spullen kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |