quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
En over die Daily Giveaway van GoPro; 't is puur geluk hè. Ik doe al jaren mee en heb nog nooit een grote doos met GoPro spul mogen ontvangen. Wil 'm wel best graag hebben voor opnames in m'n broers 'race'auto's of onder m'n hopelijk snel vliegende hexacopter.
Er zijn trouwens geruchten dat de Hero 3 er over een tijdje aankomt...
En daar is ie:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja geruchten zijn er altijd het :-)
Bron: Tweakersquote:GoPro onthult HD Hero3-camera's
Door Bart de Water, woensdag 17 oktober 2012 11:26, views: 383
GoPro heeft zijn HD Hero3-helmcamera's onthuld. De Hero3 is 30 procent dunner en 25 procent lichter dan zijn voorgangers, en voorzien van wifi voor draadloze bediening. GoPro zet drie verschillende uitvoeringen van de camera op de markt.
De Hero3 krijgt een nieuwe lens, die volgens de fabrikant scherpere beelden oplevert. Ook zijn de camera's voorzien van wifi om met een speciale afstandsbediening of GoPro-app op afstand bediend te worden. Net als de voorgaande Hero-camera's is de Hero2 voorzien van een behuizing die tot 60 meter diep waterdicht is. De camera gebruikt micro-sd-kaartjes met een maximale opslagcapaciteit van 64GB en is voorzien van een mini-hdmi- en mini-usb 2.0-aansluiting.
Het goedkoopste model is de White Edition, die een adviesprijs van 249 euro krijgt. Deze uitvoering heeft een maximale resolutie van 1080p met 30fps, terwijl er op 720p met 60 beelden per seconde gefilmd kan worden. De helmcamera schiet foto's met een resolutie van 5 megapixels en kan drie foto's in een seconde maken met de burstmodus.
Het tweede model is de Silver Edition, die grotendeels dezelfde specificaties heeft als zijn kleinere broertje. De zilveren uitvoering behaalt op 960p 48fps en schiet foto's op 11 megapixels, met een maximale burstrate van 10fps. De Silver Edition gaat voor 349 euro over de toonbank.
De Black Edition is het topmodel en moet 449 euro opbrengen. Het kleinood kan 4K-beelden opnemen met een framerate van 15 beelden per seconden. Op 1080p behaalt deze uitvoering van de Hero3 60fps, terwijl 100fps behaald wordt in de 960p- en 720p-resoluties. De zwarte uitvoering maakt foto's met een maximale resolutie van 12 megapixels en wordt geleverd met een wifi-afstandsbediening, waarmee opnames van maximaal 50 HD Hero-camera's op afstand gestart en gestopt kunnen worden.
Zowel de Silver als de Black Edition heeft de mogelijkheid om ook op 24fps te filmen in de ProTune-modus. In deze modus wordt filmmateriaal met een hogere bitrate opgenomen, zijn ruisonderdrukking en sharpening uitgeschakeld en wordt een vlakker kleurprofiel toegepast. GoPro bracht onlangs een firmware-update uit die deze functies toevoegt aan zijn Hero2-camera's. Bij de Hero3-modellen kan met ProTune ook de witbalans worden ingesteld.
Volgens de site van GoPro zijn de White en Silver Hero3-camera's vanaf 10 november verkrijgbaar, wanneer de Black Edition te koop zal zijn, is nog onbekend. De fabrikant zegt dat de nieuwe helmcamera's compatibel zijn met alle BacPac-accessoires en mounts die voor eerdere HD Hero-camera's zijn verschenen. Behuizingen van vorige modellen zijn te groot voor de Hero3. GoPro kondigde ook een een vernieuwde accu-BacPac en een nieuwe lcd-BacPac met touchbediening aan.
Haha, was niet moeilijk meer he?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, vandaag een 60D, 7D en 5Dm2 in mijn handjes gehouden. Nu is het iig duidelijk wat ik wil.
Een 7D+5Dm2+24-70+70-200 f/2.8![]()
7D dus
Zoveel moois op 1 tafel. Was in ieder geval een verhelderende avond.quote:
Haha, zei toch dat het druk was vandaagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoveel moois op 1 tafel. Was in ieder geval een verhelderende avond.
Op de terugweg trouwens nog in de file gestaan om 10 uur 's avonds, wie verzint dat nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:26 schreef Puala het volgende:
Die is wel heel flauw
Hij zet zichzelf zo alleen maar te kakken. Geen aandacht aan besteden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Puala het volgende:
Is er hier iemand handiger in PS als dat ik ben?
tuurlijk kun je dat niet in PS ophalen, tis niet dat programmatje dat ze gebruiken bij csiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak je er niet druk omToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Doe mn bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf zo alleen maar te kakken. Geen aandacht aan besteden...
Probeer er boven te staan. In zijn wereldje heeft hij gelijk, in jouw wereldje heb jij gelijk... 't is klaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mn bestMaar ergens maakt het je toch boos
Welke gebruiken ze daar dan ;-)?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk kun je dat niet in PS ophalen, tis niet dat programmatje dat ze gebruiken bij csi
maak je er niet druk om
Mijn vriendin wil misschien wel, zeer mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nice! Ook al een mooi model gevonden?! ;-)
Tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blijf ik zo mooi vinden
Ja lijkt me erg leuk om te doen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
TnxKom je nog een keer voor de camera staan hiero? Op een blauwe maandag kwam dat voorbij (een hele tijd geleden; mea culpa mea culpa)
Lukt goed zo te merkenquote:
Kom maar hierheen... Ik heb werk zat voor je...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Lukt goed zo te merken![]()
Hier bedenkt men ook de vreemdste dingen om te doen. We ondersteunen scholen, maar die hebben vakantie. Resultaat? 13 telefoontjes tot nu toe met 8 man
Koop een dartbbord...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Lukt goed zo te merken![]()
Hier bedenkt men ook de vreemdste dingen om te doen. We ondersteunen scholen, maar die hebben vakantie. Resultaat? 13 telefoontjes tot nu toe met 8 man
Mag nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom maar hierheen... Ik heb werk zat voor je...
Ik had een paar weken geleden ook weer ht lumineuze idee om aan een site te beginnen. Het heeft welgeteld twee uur geduurd, toen heb ik alles weer weggegooidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag nietBen wel beetje aan het knutselen met m'n sites. Kom alleen niet uit de MOD die ik in mijn forum layout wil bouwen
Wil je zoiets bijzonders dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden ook weer ht lumineuze idee om aan een site te beginnen. Het heeft welgeteld twee uur geduurd, toen heb ik alles weer weggegooid
nope. Vandaar dat ik het ook de moeite niet vond om er veel tijd in te steken.quote:
wordpress installeren, leuk theme zoeken en dan nextgen gallery's. Klaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
nope. Vandaar dat ik het ook de moeite niet vond om er veel tijd in te steken.
htacces met forward naar Flickr pagina. Klaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
wordpress installeren, leuk theme zoeken en dan nextgen gallery's. Klaar
Kan ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
htacces met forward naar Flickr pagina. Klaar
Ik wil ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ookIk wil een keer een gave site
Net een gaaf thema gevonden, dus de komende avonden foto's uitzoeken
![]()
En waarschijnlijk dit weekend en volgend weekend weer nieuwe foto's maken
Gewoon een keer inplannen voor op de langere termijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar mij ontbreekt gewoon de tijd
Ja, dat moet ik ook doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon een keer inplannen voor op de langere termijn?
Wat verjaardagen voornamelijk!quote:
Ik ben al bezig mams...quote:
Klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat verjaardagen voornamelijk!
Verder hardlopen, van het weer genieten, en nog wat met de camera hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |