Allereerst mooie foto's waarvoor complimenten maar ik dacht gezien het weerbeeld wat ik uit Nederland hoorde dat ik dan meer beelden zou zien met regen en sneeuw.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:52 schreef Xilantof het volgende:
Omdat ik vast niet de enige ben die er met dit weer op uit gaat...
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst mooie foto's waarvoor complimenten maar ik dacht gezien het weerbeeld wat ik uit Nederland hoorde dat ik dan meer beelden zou zien met regen en sneeuw.
Dit lijkt wel een na koele nazomermiddag...
leuke foto's, maar zou je niet overwegen de kleuren wat bij te trekken in photoshop?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Panoptis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhm... staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? dacht dat de kleuren wel redelijk helder waren...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke foto's, maar zou je niet overwegen de kleuren wat bij te trekken in photoshop?
Ik zou ze zelf ook iets meer 'optrekken' nog. Contrast kan op sommige beter, en de kleurtint wat warmer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Panoptis het volgende:
[..]
uhm... staat mijn beeldscherm dan zo slecht afgesteld? dacht dat de kleuren wel redelijk helder waren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |