Zo beter?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Puala het volgende:
Doodkapje, isdatzo. Willen jullie nog ff de mail van mn werk weghalen aub?
Even nagezocht... op basis van leegstandwet idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis van die leegstandswet oid?
Aight.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Puala het volgende:
Doodkapje, isdatzo. Willen jullie nog ff de mail van mn werk weghalen aub?
Bij nader inzien toch niet echt; heb een paar dia's geprobeer met verschillende instellingen e.d. maar 't resultaat is niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
Hmmm, dia's scannen/fotograferen met een dSLR leert misschien nog wel wat bruikbaars op ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op zoek gaan naar een Diascanner, want ą 3400 dia's op deze manier fotograferen wordt 'm ook niet. De Ion Film2SD (Pro?) o.i.d. is misschien wel wat...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-10-2012 16:44:27 ]
Is wel met grip.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:12 schreef freud het volgende:
De 7D kost ¤991,- ex btw. Huren kost 30 euro per dag, en na 5 dagen wordt dat 50% minder. Wel slim dus om hem feitelijk met winst te verkopen.
Dat is wat hij zegt. Als ik zelf via tweakers de grip+body bekijk kom ik uit op 1350 euro, dus 900 euro verkoop volgens zijn redenatie.quote:Qua prijs had ik de volgende redenatie. Het gehele setje is nog gewoon in de handel en moet bij CAMERANU.NL (exclusief kaart) 1537.90 opbrengen. Ik wil graag minimaal 2/3 prijs ontvangen en dan zit ik dus op 1000,-. Dit lijkt me een heel redelijke prijs
Ongeacht hoe hij het speelt, voor jou is 't een nette prijs... Als je de voorgeschiedenis niet kende was het gewoon een goede dealquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is wel met grip.
[quote]Qua prijs had ik de volgende redenatie. Het gehele setje is nog gewoon in de handel en moet bij CAMERANU.NL (exclusief kaart) 1537.90 opbrengen. Ik wil graag minimaal 2/3 prijs ontvangen en dan zit ik dus op 1000,-. Dit lijkt me een heel redelijke prijs[quote]
Dat is wat hij zegt. Als ik zelf via tweakers de grip+body bekijk kom ik uit op 1350 euro, dus 900 euro verkoop volgens zijn redenatie.
Waar zie jij 'm voor 991?
Edit: Oh, is excl. BTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |