Yup had ik ook. We wilden een gezamelijke betaalrekening openen, maar dat moest per se de salarisrekening zijn. Terwijl het bedrag dat van onze eigen rekeningen erheen zou worden gestort nog veel hoger was dan een maandsalarisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wij probeerden laatst een rekening te openen bij de Rabo, maar dat mocht alleen als we allebei ons inkomen daarheen zouden laten storten. Doei!
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)quote:
Kijk, ze kunnen wel service verlenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk mijn verzekeringskantoor gebeld en daar had ik binnen 3 minuten een rekeningnummer, twee pinpassen en 1000 euro betaalkrediet geregeld. (toevallig bij sns regiobank)
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, ze kunnen wel service verlenen![]()
Regiobank is op zich prima, maar bij het kantoor waar ik zit zijn ze nogal nieuwschierig. Kom ik geld op nemen en dan vragen ze ook gewoon waar het voor is. Geef ik aan voor bijv. een auto willen ze je ook gelijk een verzekering aansmeren enz. En daar zit ik gewoon niet op te wachten. Als ik kom om mijn adres te wijzigen wijzig ik mijn adres klaar. Dan hoef je niet te vragen wat voor huis het is en waarom ik verhuis
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je al aangegeven dat je dat niet prettig vindt? Ik ben slechts 1x op zo'n kantoor geweest, dus ik heb er geen ervaring mee.
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft een dorp en het blijft een ons-kent-ons verhaal. En dat ben ik een beetje zat.
Daarom kies ik er voor om dan maar ff naar Tiel te rijden waar gewoon grotere banken zijn en ik van dat gedoe af ben. Alleen moet ik dan wel ff de tijd hebben om dat een keer onder kantoortijd te gaan ritselenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar met andere banken in een durp blijf je dat een beetje houden denk ik.
Ken het probleemquote:inkomen naar fotografiespullen gaat
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel jaquote:
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, dat zie ik bij mezelf niet zo snel gebeuren. Heb ik ook niet zo de tijd voor enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als fotografiespullen ook naar inkomen gaan leiden wel ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat dus ook. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
edit: ik wil naar Noisy toe. Maar niemand wilt mee. Boehoeeee.Je mag me ook zeggen dat ik te lomp benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je mag me ook zeggen dat ik te lomp ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jou bedoel ik niet. Volgens mij weet jij wel wie ik wel bedoel zegmaar
![]()
Maar ik hoef ook niet dit weekend. Ergens deze maand zou wel leuk zijn![]()
En nu nog even uitleggen ?quote:
Zat gister te klagen dat mijn inkomen helaas niet op gaat aan fotografie maar aan andere dingen.. En dat ik het juist wil uitgeven aan fotografie..quote:
Heb je blackbox in de auto dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:06 schreef Puala het volgende:
Ìk krijg het door mn strot geduwd. Gisteravond om kwart over 11 is het gemaild, dus dat was vanmorgen lekker wakker worden. Ze doen ook aan een hardrijders top 10. En nu staat er bij mijn hoogste snelheid een aantal waarvan ik weet dat het niet kan kloppen en waarmee ik stipt op #1 sta
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je blackbox in de auto dan ?
Het allerleukste is dus dat me dit van tevoren niet verteld is. Ik kreeg mijn auto, probeerde hem uit en kreeg 4 dagen later een korte uitleg over de black box. Daarna na gaan vragen bij collega's en toen bleek de uitleg ook niet eens te kloppen. Afijn, juni was dus ook 182 en de maand er na 167 en nu sept weer 182. En dat terwijl ik dus eigenlijk continu oplet wat ik rijd, wat ik verbruik enz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Auto's met blackboxes weiger ik pertinent. brrr....
Beetje wazig, maar dit vond ik ook wel hard genoeg dat ik ooit gereden hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Merlijn het volgende:
182... Dat haalt mijn auto volgens mij geeneens
Da's vast een Alfa....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje wazig, maar dit vond ik ook wel hard genoeg dat ik ooit gereden had
[ afbeelding ]
Seat, en hij kon nog wel even verder inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's vast een Alfa....
Je had nog wat extra over
Damn, ik wordt roestig. Heeft seat ook tegenwoordig al van die gedraaide tellerplaten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Seat, en hij kon nog wel even verder inderdaad
Volgens de site van citroen mijn auto ook niet (165) maar wat google werk levert op dat 182 de hoogst haalbare technische snelheid moet zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef Merlijn het volgende:
182... Dat haalt mijn auto volgens mij geeneens
Met CD proberen te herstellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kak... Blauw scherm en automatisch systeemherstel werkt niet -.-
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Damn, ik wordt roestig. Heeft seat ook tegenwoordig al van die gedraaide tellerplaten?
Dan heb je meteen een punt om mee te slaan dat die blackbox niet werkt... "182? Kan niet. Volgens het boekje kan dat ding maar 165...."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens de site van citroen mijn auto ook niet (165) maar wat google werk levert op dat 182 de hoogst haalbare technische snelheid moet zijn.
En ik wil dat dus niet uitproberen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar goed Altea XL, mooie bak
Gaan we proberen. Foutcode is 0x00000f4. HDD zal het wel zijn. Hoop niet dat ik hem leeg moet halen, want had net gisteren heel veel gedaan aan een project en nog niet opgeslagen op dropbox... -.-quote:
Ideaal om naar Zuid-Frankrijk of festival mee te rijden. Helemaal vol gooien met zooi en je hebt nog ruimtequote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]Heb ik ook nog voor gekeken....
Anders proberen of je een hdd naar usb converter ergens kan vinden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Gaan we proberen. Foutcode is 0x00000f4. HDD zal het wel zijn. Hoop niet dat ik hem leeg moet halen, want had net gisteren heel veel gedaan aan een project en nog niet opgeslagen op dropbox... -.-
Ze gaan het al navragen. Maar als ze naar prive gaan kijken hang ik sowieso. Dat is 170 op teller geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan heb je meteen een punt om mee te slaan dat die blackbox niet werkt... "182? Kan niet. Volgens het boekje kan dat ding maar 165...."
Heb je een boeteclausule eraan hangen dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze gaan het al navragen. Maar als ze naar prive gaan kijken hang ik sowieso. Dat is 170 op teller geweest.
Wat dacht je eens van een officiële waarschuwing?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je een boeteclausule eraan hangen dan ?
Ik download nu een W7 recovery diskquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Anders proberen of je een hdd naar usb converter ergens kan vinden?
Het feit dat het ding al aangeeft dat je sneller rijdt dan je auto aankan, geeft al genoeg reden tot gerede twijfel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat dacht je eens van een officiële waarschuwing?En 3x in korte tijd gesnapt = auto kwijt.
In juli kreeg ik ook al een officiële waarschuwing. Die is nooit gekomen, want de tabellen deugden niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het feit dat het ding al aangeeft dat je sneller rijdt dan je auto aankan, geeft al genoeg reden tot gerede twijfel...(aanvechten)
ik weet niet of ik daar zo heel blij mee zou zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
In juli kreeg ik ook al een officiële waarschuwing. Die is nooit gekomen, want de tabellen deugden niet.
Ik ga nu voor ronde 2 waarbij dat gebeurt
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar zo heel blij mee zou zijn
Ik zou aanroeren dat de maximale snelheid die dat ding aangeeft niet kan kloppen en dat je der halve ervanuit gaat dat zij ook zullen snappen dat die black box onbetrouwbaar is. En hoeveel boetes krijg je? Als je niets krijgt, kan je dit ook nog ter sprake brengen, dat het ding helemaal knettergek is. Ook het verbruik dat je hebt, als dat ongeveer in lijn ligt met wat je bij normale snelheden rijdt, kan je nog meenemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben ik ook nietMaar beter de 2e weer niet krijgen ivm fouten als hem wel krijgen
tot op heden nog niets ontvangen qua bekeuringen. Enkel een keertje een domme fout gemaakt en die mogen betalenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik zou aanroeren dat de maximale snelheid die dat ding aangeeft niet kan kloppen en dat je der halve ervanuit gaat dat zij ook zullen snappen dat die black box onbetrouwbaar is. En hoeveel boetes krijg je? Als je niets krijgt, kan je dit ook nog ter sprake brengen, dat het ding helemaal knettergek is. Ook het verbruik dat je hebt, als dat ongeveer in lijn ligt met wat je bij normale snelheden rijdt, kan je nog meenemen.
Vast iets met een trajectcontrole met heul grote borden die dat aangevenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Puala het volgende:
[..]
tot op heden nog niets ontvangen qua bekeuringen. Enkel een keertje een domme fout gemaakt en die mogen betalenEn nee, ik gun jullie geen lachbui dus ga niet zeggen wat ik heb gedaan
![]()
Maar dat verbruik is gemeld. Ik wacht reacties wel af.
Nee. Geen bekeuring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vast iets met een trajectcontrole met heul grote borden die dat aangeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter en fb was wel voldoende hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe zonnebril
Althans mijn eerste ooit op sterkte, en da's even wennen.
Je houdt me in de gatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
twitter en fb was wel voldoende hoor
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Geen bekeuring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autsj!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Geen bekeuring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen boetes, met het huidige klimaat aan flitsers wel een mooi punt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar geen boetes, met het huidige klimaat aan flitsers wel een mooi punt...
Maar je rijdt toch nooit te hard, omdat de boetes zo duur zijn? En omdat die blackbox aangeeft dat je harder rijdt dan de auto kan, zal de rest ook vast niet goed zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar je rijdt toch nooit te hard, omdat de boetes zo duur zijn? En omdat die blackbox aangeeft dat je harder rijdt dan de auto kan, zal de rest ook vast niet goed zijn.
Enige bewijslast die zij hebben, die blackbox, is onomstotelijk te verwerpen omdat deze hogere snelheden aan geeft dan dat de auto kan halen. Zelfs met de foutmarge van de snelheidsmeter is 165 = > 185 gewoon teveel. De politie geeft zelfs niet zoveel correctie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]ik lach me kapot als ze er in zouden trappen
Leuk... Moet ik alleen naar dat hele enge amsterdam....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef SP22 het volgende:
Moet helaas afzeggen voor de Photowalk zaterdag. Geen centjes
nooit. ben altijd blij als ik er weer weg kan...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef SP22 het volgende:
Dacht dat je daar inmiddels wel gewend was..
Afhakertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef SP22 het volgende:
IK kan het helaas niet naar mezelf verantwoorden om voor alleen de photowalk naar Amsterdam te reizen. En mn schoonzusje kan helaas niet mee als model. Anders was het nog wel interessant geweest
* Merlijn not amused is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef SP22 het volgende:
Er is ook al een wachtlijst.. dus die plek wordt wel gevuld. Ik was ook liever zelf gegaan.
WTFquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja![]()
Een knop die op prive en zakelijk gezet kan worden. Zakelijk word continu gecontroleerd en prive als je je zakelijk misdragen hebt. Maar ze beweren dus dat ik 182 heb gereden met de zakelijke knop. No way dus heIk rijd 170 max. en dan ook nog heel verstandig op de prive stand
Ik vind het altijd lastig... Want dingen gratis doen, daar ben ik wel een beetje vanaf. (ook niet goed voor de markt). Ligt misschien aan de band die het vraagt dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Even een vraag: Ik ben op een festival geweest als fotograaf, het was een schip van bijleg, maar ach. Nu heb ik mailcontact gehad met een band die de foto's op hun facebook wil hebben (mag met watermerken, dus voor nop). Tevens ben ik benaderd door een persoon die ik op de foto heb gezet of deze een grotere versie van de foto mag (ten minste, ik neem aan dat ik hiervoor gemaild word).
Wat zouden jullie doen? Is vrij nieuw voor mij.
Daar heb je wel een goede trouwens. Privacy wetgeving. Ik ben wel benieuwd of het mag idd. En tot op welke hoogte ze er iets mee mogen doen ook. Misschien toch maar eens een topic over openen. Al ben ik wel weer bang dat mijn werkgever dat leest en daar zit ik dan weer niet op te wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTFZiekelijk
Ben blij dat ik niet zo'n baas heb zeg
Ik vraag me trouwens serieus af of ze van die lijsten mogen rondsturen ivm privacy-wetgeving
Mijn baas wilt graag zo min mogelijk geld uit geven aan benzine volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
Puala, wat een gezeik over die auto zegIs je baas een controlfreak?
Tevens zou zo'n hardrij top 10 bij ons op de afdeling uitnodigen tot hard scheuren met de bedrijfswagens
Ga naar een andere makelaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaring met makelaars? Ze willen dat ik een volledige kopie van mijn paspoort inlever. Ik heb mijn BSN-nummer en pasfoto onleesbaar/onzichtbaar gemaakt en dat wordt niet geaccepteerd. De makelaar zei: "Het brengt dan ook de vraag op: wat heb je te verbergen?" Was redelijk pissig
PS: tevens goedemorgen... maar ben pissig![]()
Zodat als ik een wietplantage begin, een project-X party opzet of de muren eruit ram ze naar de politie kunnen gaan dat ik het heb gehuurd... Wettelijk zijn ze verplicht geboortenaam, voornamen, leeftijd en adres te registreren (WWFT art. 33) maar daar staat niet in dat het per se een paspoortkopie moet zijn. Excelfile oid is ook voldoende...quote:
Ja, maar we moeten echt verhuizen ivm werk vriendin...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef Puala het volgende:
mijn lease maatschappij steekt me ff een veer in mn reet. Mailtje ff in spoiler, haal hem zo weer weg
Je bent een toprijder dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbuikgevoel zegt nee, maar het scheelt mijn vriendin gewoon meer dan een uur reizen per dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Puala het volgende:
Weet je zeker dat je wilt verhuizen naar een woning van deze makelaar? Zijn er geen alternatieven?
[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 12-10-2012 15:47:52 ]...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Eigenlijk word dat wel gezegd ja. Ik zal vanavond ook weer ff mijn bandenspanning controleren voor ze. Hoop dat dat mijn verbruik van deze tank verklaartquote:
Zijn er in die regio geen andere mogelijkheden? Kan je niet uitkijken naar een nieuw appartementje? Ik weet niet in welke regio je zoekt?quote:[..]
Onderbuikgevoel zegt nee, maar het scheelt mijn vriendin gewoon meer dan een uur reizen per dag.
Arnhemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk word dat wel gezegd ja. Ik zal vanavond ook weer ff mijn bandenspanning controleren voor ze. Hoop dat dat mijn verbruik van deze tank verklaart
[..]
Zijn er in die regio geen andere mogelijkheden? Kan je niet uitkijken naar een nieuw appartementje? Ik weet niet in welke regio je zoekt?
Goeie keuzequote:
Moest ik ook, heb 't uitgezocht en ze mogen wel naar BSN vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaring met makelaars? Ze willen dat ik een volledige kopie van mijn paspoort inlever. Ik heb mijn BSN-nummer en pasfoto onleesbaar/onzichtbaar gemaakt en dat wordt niet geaccepteerd. De makelaar zei: "Het brengt dan ook de vraag op: wat heb je te verbergen?" Was redelijk pissig
PS: tevens goedemorgen... maar ben pissig![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:16 schreef Puala het volgende:
mijn lease maatschappij steekt me ff een veer in mn reet. Mailtje ff in spoiler, haal hem zo weer weg
Sorry hoor maar wat is dit voor bespioneer? Lekker boeiend wat je met je leasebak doet. Bekeuringen voor eigen rekening en verder geen gezeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou echt NOOIT akkoord gaan met deze onzin. Lijkt me dan iig geen bedrijf waar ik zou willen werken.
[ Bericht 30% gewijzigd door Isdatzo op 13-10-2012 13:32:21 ]Huilen dan.
Op basis van die leegstandswet oid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Doodkapje het volgende:
Het nadeel is dat het dus een huis in de verkoop is (wij huren het via hun van een particulier). Half jaar contract minstens en drie maanden de tijd iets anders te vinden. Dus we krijgen vaker met m te maken...
Tsja, ik wist ook niet dat het zo erg zou zijn. Maar ik rijd met reclame en hun vinden het slechte reclame als ik loop te gassen met mn auto. Dus controleren ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat is dit voor bespioneer? Lekker boeiend wat je met je leasebak doet. Bekeuringen voor eigen rekening en verder geen gezeur.
Ik zou echt NOOIT akkoord gaan met deze onzin. Lijkt me dan iig geen bedrijf waar ik zou willen werken.
Vreemd, juridisch loket zei dat t niet mocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moest ik ook, heb 't uitgezocht en ze mogen wel naar BSN vragen.
Geen idee... die eigenaar wil natuurlijk ook niet de volledige last van twee hypotheken dragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis van die leegstandswet oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |