Te warm en te werkerigquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:26 schreef Puala het volgende:
Die is wel heel flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat triest.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
In het echt is ze net zo mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blijf ik zo mooi vinden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef freud het volgende:
Oh, en dat is recreatie uiteraard. Exact
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het recreationele aspect zit hem met name in het koken tussendoor
En misschien het pepernotenexperiment morgen
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannend
Moet je de volgorde niet omdraaien?quote:
Limoncelloquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed P! Ik ga deze week pistachetaart met limonchellocreme maken. Spannend
Klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LimoncelloIk ga over twee weekjes limoncelloijs met frambozensaus maken. Kwam een recept tegen en Limoncello is
dus dat moet ik uitproberen
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moet je de volgorde niet omdraaien?
Eerst cissp en dan moet je zeker naar de sauna
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:08 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijft![]()
Hee P.!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LimoncelloIk ga over twee weekjes limoncelloijs met frambozensaus maken. Kwam een recept tegen en Limoncello is
dus dat moet ik uitproberen
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hee P.!
Klinkt weer eens heerlijk!![]()
Hier staat op dit moment stoofpeertjes te pruttelen!Afzuigkap blijft uiteraard uit.
Of met vanillevla en slagroom..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
StoofpeertjesKun je ook ijs van maken
Of cake
Vanillevlaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Of met vanillevla en slagroom..of met roomijs en slagroom
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef freud het volgende:
Even verplicht leesvoer voor photoshoppende mannen:
The Unretouched Images Victoria’s Secret Doesn’t Want You to See
Doutzen + Victoria's secret
Misschien wil iemand er foto's van maken? En hoe doe je dat dan?quote:
Geef maar een gil als ie klaar is!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja mag een stukkie komen proeven hoor!
Daarom ga jij ook altijd in het weekend en niet op een dag waarna je moet werkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:08 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Mijn hersenen zijn niet bruikbaar meer na de sauna nee.
Ook tijdens die activiteit verwacht je toch wel enige slimme inzet hoop ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet erg....zolang de rest van je lijf maar bruikbaar blijft![]()
Zag hem via Fstoppers, dat is sowieso een site die het volgen waard is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef freud het volgende:
Even verplicht leesvoer voor photoshoppende mannen:
The Unretouched Images Victoria’s Secret Doesn’t Want You to See
Doutzen + Victoria's secret
Dinsdagavond. Heb dan ook andere visite!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geef maar een gil als ie klaar is!
[..]
Daarom ga jij ook altijd in het weekend en niet op een dag waarna je moet werken
[..]
Ook tijdens die activiteit verwacht je toch wel enige slimme inzet hoop ik.
[..]
Zag hem via Fstoppers, dat is sowieso een site die het volgen waard is.
Ik wil ook naar buiten en plaatjes schieten. Helaas: Illustrator-project en Creatief Schrijven-project houden mij binnen op deze mooie vakantiedag. Rest van de vakantie moet ik werken, dus moet vandaag ff productief zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef freud het volgende:
Net wat herfstplaten geschoten met Xil samen. Heerlijk weer om in de natuur rond te wandelen! Het was gewoon t-shirt-weer!
Zal m'n foto's zo even door de pc heen trekken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef freud het volgende:
Als een straaltje licht tussen de gele en rode bladeren door net dat ene kleine eigenwijze paddenstoeltje raakt zodat hij mooi afsteekt tussen het groene mos, ja, dan is het niet erg om een cam bij je te hebben
Beter dan dat je kruis in je broek scheurt... Ouch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef MrManuel het volgende:
Ga je net zitten.. scheurt je broek in je kruis![]()
ik heb bijna alles. Alleen nog even een bodyupgrade (7Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil nieuwe lenzen maar geen geld ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |