SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JFM is echt van mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
JFM, Borte, Ayca, bize de birak olm
Hell no.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
JFM is echt van mij.
Borte claim ik, niet geslaagd.
Ayca, is te hip.
Ambi zeg ik niets over, ga ervoor.
Zijn dat gewoon dit:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Worst zonder vel? Besef nu pas hoe fout het klinkt.
Wat heb je te bieden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. De man die ik claim, claimt mij en alleen mij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Worst zonder vel? Besef nu pas hoe fout het klinkt.
kiek mi mang, claimen allezquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
JFM is echt van mij.
Borte claim ik, niet geslaagd.
Ayca, is te hip.
Ambi zeg ik niets over, ga ervoor.
Langer dan ik is een nadeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben lang en heb krullen.
Da's genoeg.
'Specijalna' = dobro ili lose?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ako hoces da gledas film samnom, onda trebas da budes specijalna djevoka.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 01:42:05 ]
Krullenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:37 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben lang en heb krullen.
Da's genoeg.
Ja hallo. Ik ben geen mal, dus ga geen verkooppraatje voor mezelf houden.quote:
Met wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, sen neyi ispatlamaya çalisiyorsun?
Iyi geceler.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
Truste lannen en laninnen.
En voor Ambipur
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
Truste lannen en laninnen.
En voor Ambipur
Sen bayansin. Edebinle otur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
Hey! Hi heeft het twee x tegen mij gezegd, nu ik het 1 x terug zeg mag het niet.....
Scheve standaarden hoor, hier zo.
Dus kies je er voor om te doen als hij je truste wenstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
Hey! Hi heeft het twee x tegen mij gezegd, nu ik het 1 x terug zeg mag het niet.....
Ik raad je aan om uit te loggen van FOK! nu het nog kan, zo dadelijk is het te laat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
Kutbosnier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik raad je aan om uit te loggen van FOK! nu het nog kan, zo dadelijk is het te laat.
geregistreerd op: maandag 13 december 2012 @ 22:29quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, the fuck.
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 671 (gemiddeld 211 per dag)
Hoopte je daar op dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:49 schreef Ambipur het volgende:
Shit, nou wordt het nooit meer iets met die Weiss..
Grrr...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aantal posts: 18829 (gemiddeld 29 per dag)
Ik:quote:geregistreerd op: zondag 13 juli 2003 @ 23:18
aantal posts: 68262 (gemiddeld 21 per dag)
Ik haal je in in 65 dagen.quote:geregistreerd op: zaterdag 10 juni 2006 @ 21:02
aantal posts: 67677 (gemiddeld 30 per dag)
Bonne nuit.quote:
Euh, lol?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aantal posts: 18829 (gemiddeld 29 per dag)
Waarom denk je dat ik zoveel post nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grrr...
Jij:
[..]
Ik:
[..]
Ik haal je in in 65 dagen..
Ik zit hier eigenlijk al sinds 2006.quote:
Ik doelde op wat andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit hier eigenlijk al sinds 2006.Wel met een pauze van 2/3 jaar of zo.
nvmquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het enige dat ik zag is dat je de datum verandert had.
Dank je bro, nu moet ik hem 10x luisteren.quote:
Sus lan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij mag ook oppassen.. De taal hier is Nls
Ik denk dat ik te jong voor je ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij had geen interesse toch?
Ik hou van mensen die mij ergeren.
Eline dustum, doet um ook welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je bro, nu moet ik hem 10x luisteren.Dat zomergevoel.
[..]
Sus lan.
Lekker man. Bosnische muziek is vrijwel exact hetzelfde.quote:
Hoe jong is jong? Ik val op jongquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te jong voor je ben.
En het zit niet in mijn karakter om mensen (bewust) te ergeren.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker man. Bosnische muziek is vrijwel exact hetzelfde.
Mocro muziek is ook nog wel hard. Kreeg deze ooit van o.us:
Lekkere beat.
[ afbeelding ]
Is weissman jong..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, nog geen 25. Laten we het daarbij houden.
Hey jonkie, ik maak hier 'n fatoe. Hou t netjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik ben 13 en heb pas net sgaamhaar hihi
Oud genoeg om een dikke baard te dragen, aan een foto die hij ooit postte te beoordelen. Hou je van baarden?quote:
Lekker man. Als je nog wat meer 'zomergevoel' beats hebt, pass die dingen, maakt niet uit welke taal. Deze blijft ook lekker:quote:
Praat eens Nederlands, wat is een fatoe?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey jonkie, ik maak hier 'n fatoe. Hou t netjes.
Abi, die gaat te ver manquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker man. Als je nog wat meer 'zomergevoel' beats hebt, pass die dingen, maakt niet uit welke taal. Deze blijft ook lekker:
[..]
Praat eens Nederlands, wat is een fatoe?
Cheb mami is tch net vrij, omdat ie zijn chicks baby probeerde te vermoorden of?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker man. Als je nog wat meer 'zomergevoel' beats hebt, pass die dingen, maakt niet uit welke taal. Deze blijft ook lekker:
[..]
Praat eens Nederlands, wat is een fatoe?
Waren wel wat roddels, niet echt gevolgd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cheb mami is tch net vrij, omdat ie zijn chicks baby probeerde te vermoorden of?
Eerlijk, ben hier voor de lol en niet voor n vent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oud genoeg om een dikke baard te dragen, aan een foto die hij ooit postte te beoordelen. Hou je van baarden?
Hahaha, die beat is hard man. Liedjes van Santana brengen ook een zomergevoel op.quote:
Santana.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, die beat is hard man. Liedjes van Santana brengen ook een zomergevoel op.
Hop, hop, hop. Snap je.quote:
Kan erger dan datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hop, hop, hop. Snap je.
Op de één of andere manier moest ik hieraan denken, gewoon keihard dit.
De echte is beter.quote:
Wat post jij man.quote:
Zeker, informerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De echte is beter.
[..]
Wat post jij man.Die kolbasti is gewoon vet, dit is gewoon shit.
trusten askimquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trusten!Ik duik ook maar eens mijn nest in.
Als ik die kolbasti kon, dan zou ik hem zelfs in de club doen, zo hard vind ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker, informer
Ik vind beiden debiel
Zeybekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Kolbasti is de aids onder de Turkse dansen.
Hoe heet die dat je de pinken aan elkaar doet, die is ook mooi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Kolbasti is de aids onder de Turkse dansen.
Was leuk je gekend te hebben, hier scheiden onze wegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik die kolbasti kon, dan zou ik hem zelfs in de club doen, zo hard vind ik het.
halay?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe heet die dat je de pinken aan elkaar doet, die is ook mooi.
Lijkt hierop:
Ik ken het niet maar ik ben alsnog een baas. Het is wel prachtig en het heeft wat weg van het djurdjevdan liedje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yuri als je deze kent, ben je gewoon baas
link?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet helemaal, maar het deed mij aan de djurdjevdan denken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ in: Bijelo Dugme - Djurdjevdan.
Ben op mob atm (wc).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klinkt als iets met een besnijdenis.
Ik denk 't niet. Maar je kunt een poging wagen, als je daar zin in hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Weissman het volgende:
Vroeg of laat ben je gek op me, net als iedereen in deze reeks.
Je ontkomt er niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. Maar je kunt een poging wagen, als je daar zin in hebt.
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Weissman het volgende:
Vroeg of laat ben je gek op me, net als iedereen in deze reeks.
Ik vind je irritant. Is leuk.quote:
Ook homo's hebben behoeftes.. Geniet ermaar vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
*bukt voorover terwijl hij Weiss met zaadvragende ogen aankijkt
Vergeef hun onwetendheid...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
Heeft niks met homoseksualiteit te maken dit.
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.quote:
Aaach soooooo... Hij voedt jou dus met zijn zaad. Lief!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.
Tis jammer dat je een volle baard bezit..quote:
Tja, vies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Ambipur het volgende:
Tis jammer dat je een volle baard bezit..
Zolang je maar irritant en lang bent ben ik om..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, vies.
Die eckte eckte weten wat het is.
Dat is zijn probleem.. Niet de mijne..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel een probleem hoor. Weiss houdt daar niet zo van.
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terugquote:
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terug
Ik luister bijna niets andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
*bukt voorover terwijl hij Weiss met zaadvragende ogen aankijkt
Hou heel veel van Turkuler. Ik word er alleen zo emo van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Dat is veel![]()
Ik luister vooral türkü, maar ook van alles wat leuk klinkt in mijn oren
Wat is er schatje?quote:
wederzijdse opzegging van mijn relatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Nerelisin?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Verkies het verstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Relatie uit? Heu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Kastamonu, sen?quote:
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van houquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kastamonu, sen?
Als je van 'Karadeniz müzigi' houdt raad ik je "Karmate" aan.
Ik ben gek op ze
Heb ik gedaanquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Relatie uit? Heu?
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Halayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van hou
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Ambipur het volgende:
Geen Zuid-oost! Zit maar een kleine 300 km van Trabzon af... *als ik het goed heb...*
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nou
Denk tussen 300 en 400quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.
Homo's vissen in dezelfde vijver als vrouwen, waardoor het voor jullie moeilijker wordt om de man uit jullie dromen te scoren. Vrouwen die niks tegen homo's hebben zijn of dom of pot of allebei.quote:
Heb bij god geen idee wat na E'can komt.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Ayca het volgende:
Jammerjammer, had wat op oostelijker gehoopt.
Ben Turks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je bent een Koerdische van 1,85 ?
Mis.. ik HAAT dit nummer.........quote:
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Had het dus toch goed geradenhad eerst aan Erzincan gedacht toen je vroeg waarvan je hield(halay hoogstwaarschijnlijk
)
Nee, maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?
True. Ik wil alleen een feest hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het concept ''huwelijk''.
ik hou wel van zijn muziek, ik vind het zo rustgevendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat Yavuz Bingol.......
Dit is mn favo, maar meer omdat ik er herinneringen bij heb.
Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True. Ik wil alleen een feest hoor.
Efkar bastiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Jij schat mij totaal verkeerd in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.
Maar feesten kunnen we altijd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Efkar bastiVoor je gebroken hartje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat tekst. serieus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij neemt mij te serieus. En niet zo'n beetje ook.
wat lief..quote:
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat tekst. serieus.
Neem jij altijd alles zo serieus? Dan gaat dit niet werken, hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.
Jammer, maar wat u wenst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dingen die ik serieus neem bespreek ik liever niet openbaar.
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.quote:
Vay hirsiz! Adresini ver, hemen gidip dövelim.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Deniz gözlü bir dilber çaldi gönlümü.
AHahahahahaAahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
Kijk: zo hoort t! http://www.dumpert.nl/med(...)tch_bitch_bitch.html'
tis wat expliciet.
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
tis wat expliciet.
Wat een volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
tis wat expliciet.
Why?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.
vertelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik kwam zelf een keer in een bitchfight terecht.......
hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Wat voor ghetto was dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Ik schaamde me dood. Ik hou niet van dit boerengedrag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Wat een baas ben je ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Ze waren gemeen!!!! 12 handen in die prachtige bos met krullen van mij...!
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?
Niet dat ik iemand met C. "echt" ken maar ik gok
Je weet toggg, die kazen komen stoer doen als ze met meerdere tegenover je staan. Dus doe ik het verstandige en zeg ik wacht maar kijken of je morgen nog steeds zo stoer doet en dan zijn ze nergens meer te bekennen. Turkish connection factorquote:
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijn
nog ff en dan ben ik weer 30.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoed![]()
Hoe oud ben je dan als ik het vragen mag?
Heb ook nooit echt gevochten, om mij tot zo een punt te krijgen moet je echt iets verkeerd doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die vechten is niet cool. Jullie zijn gek, man.
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel de oudste hier.
Nog wijze levenslessen die je wil delen?
Ongetwijfeldquote:
Ölümden sonra of ölümden başka?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...
Wat ik heb geleerd? Wel even in het Turks.. Ölümden sonra herseye care var.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ölümden sonra of ölümden başka?.
(Behalve voor dood is er voor alles een oplossing.)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Hoe kan je dat nou zeggen over çiğ köfte?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Ik hou van Turks eten, maakt niet echt veel uit wat het isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Koy eten is pas eten. Rest is bo$.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turks eten is heerlijk, maar ik moet de eerste aantrekkelijke foto van Turks voedsel nog tegenkomen.
geen idee wat dat is, effe googelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Looks weird, tastes as heaven.
quote:3.sadece tunceli degil sivas, erzincan gibi yörelerde de yaplan hamur isi yemek. kömbe denilen tuzlu sert bir böregi cok fazla sogutmadan derin bir tabaga kücük kücük parcalayp üzerine sarmakl cvk yogurdu gezdirip onun üzerine erimis tereyag gezdirerek yemege hazr hale getirebilirsiniz. ayrca alevi kültürünün bir parcasdr ve aksamlar yenmemesi gereken agr bir yemektir.
mjjn kots ziet er zo uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Dit is brood, je maakt de brood zelf met een speciaal recept. Als het klaar is, haal je de binnenkant eruit en breek je dat in stukjes. Vervolgens doe je er een soort van Ayran op met knoflook erin. Daarna doe je gesmolten boter overheen. Het is echt lekker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Wij als dorperlingen uit Tosya zijn rijstmensen![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zijn er weinig mensen die echt mooi pilav kunnen koken(ook in mijn familie vol Tosyalilar)
Ook beroemd daar bij ons: Keskek
[ afbeelding ]
Aah.... Wat doe je nou....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Zo vergaat een mooie generatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.
Ik ook niet. Haat rijst koken.
Dacht je maar! Ik probeer zo authentiek mogelijk te koken...quote:
Eindelijk, iemand die het ook haat!quote:
ja jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht je maar! Ik probeer zo authentiek mogelijk te koken...
[..]
Eindelijk, iemand die het ook haat!
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Trigger vond het er zo lekker uitzien dat hij het zelfs zelf ging maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.
Die eerste foto bijvoorbeeld, de vulling ziet er nou niet echt smakelijk uit.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...
Salgam. Heb net nog een glas op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbij![]()
Nu ik dat zeg, ik heb vandaag nog salgam gehaald maar vergeten net te drinken naast mijn çig köfte
Die Adanali die ik ken. Zij kan koken,niet normaal.. Hoe heet jullie soep met deeg erin? Ga ik vragen of ze dat maakt.quote:
wat is je nick op hababam borte?quote:
2 goede vrienden gemaakt in Turkije, toffe gozers waren het, beide zijn als militair gebleven(Uzman çavus), een is nu in Sirnakquote:
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu die garagehouder in Opgelicht van de Tros
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een account op hababam, sinds 2005 ofzo. Maar heb die site al maanden niet meer bezocht. De laatste keer dat ik er zat was om Bilmiyorem's broer te stalken voor zijn 23andme. That's all.
Die gozer nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.
Ik probeerde daar Turken te hosselen voor een DNA test.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumheb soms de neiging om mijn gal kwijt te raken maar geen zin in hababam
Gast, jij hebt het ChatNu forum niet een keer bezocht. Tot een paar dagen geleden wist je niet eens dat er een forum bestond. Dus ik snap je echt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef xminator het volgende:
Hababam = chatnu = turkishplace = badoo etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |