Ben Turks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je bent een Koerdische van 1,85 ?
Mis.. ik HAAT dit nummer.........quote:
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Had het dus toch goed geradenhad eerst aan Erzincan gedacht toen je vroeg waarvan je hield(halay hoogstwaarschijnlijk
)
Nee, maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?
True. Ik wil alleen een feest hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het concept ''huwelijk''.
ik hou wel van zijn muziek, ik vind het zo rustgevendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat Yavuz Bingol.......
Dit is mn favo, maar meer omdat ik er herinneringen bij heb.
Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True. Ik wil alleen een feest hoor.
Efkar bastiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Jij schat mij totaal verkeerd in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.
Maar feesten kunnen we altijd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Efkar bastiVoor je gebroken hartje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat tekst. serieus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij neemt mij te serieus. En niet zo'n beetje ook.
wat lief..quote:
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat tekst. serieus.
Neem jij altijd alles zo serieus? Dan gaat dit niet werken, hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.
Jammer, maar wat u wenst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dingen die ik serieus neem bespreek ik liever niet openbaar.
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.quote:
Vay hirsiz! Adresini ver, hemen gidip dövelim.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Deniz gözlü bir dilber çaldi gönlümü.
AHahahahahaAahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
Kijk: zo hoort t! http://www.dumpert.nl/med(...)tch_bitch_bitch.html'
tis wat expliciet.
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
Kijk: zo hoort t! http://www.dumpert.nl/med(...)tch_bitch_bitch.html'
tis wat expliciet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |