Lijkt me toch wel leuk om zo'n kunstwerk als cadeau te krijgen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zulke bitches zijn gek, zijn van die types die je het leven zuur maken als je ze dumpt omdat ze borderline hebben.
Jij doet het vlees, de rest regel ik.quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik heb wel te veel noedels gegeten de laatste tijd [ afbeelding ].
zarGon mietjuh.
Ik vind het niet echt vies of schokkend ofzo, maar de meisjes die zich er mee bezig houden zullen wel vreemde snuiters zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel leuk om zo'n kunstwerk als cadeau te krijgen.
Ach, aan een jongeman die zijn dagen verdoet met het (be)spelen van mieren moet ook wel mankeren.quote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt vies of schokkend ofzo, maar de meisjes die zich er mee bezig houden zullen wel vreemde snuiters zijn.
Turks eten is heerlijk, maar ik moet de eerste aantrekkelijke foto van Turks voedsel nog tegenkomen.quote:
Neeeee. Mijn ouders dwongen mij vroeger dat te eten.quote:
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neeeee. Mijn ouders dwongen mij vroeger dat te eten.
Ja. Nooit van gehouden. Buhuuhuuquote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij doet het vlees, de rest regel ik.
Ik heb het overigens niet bij alle soorten vlees.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Als je bamya slijmerig is, dan bereiden ze het bij jullie lekker niet goed.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.
Kijk, deze man weet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso de meeste soorten 'sulu yemek'.
Dat wel jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso de meeste soorten 'sulu yemek'.Lekker met een stuk pide erbij.
Er is een stuk uit de taart maar de taart is nog heel HOE KAN DIT??quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam gisteren deze Milka-taart tegen in de supermarkt. Kon me nog net bedwingen om 'm niet te kopen (de prijs speelde mee; 5 euro).
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af hoe die taart smaakt.
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam gisteren deze Milka-taart tegen in de supermarkt. Kon me nog net bedwingen om 'm niet te kopen (de prijs speelde mee; 5 euro).
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af hoe die taart smaakt.
Levolution is blijven steken in de sensomotorische stage van Piaget. "Voor het kind bestaan objecten niet die zich niet in zijn gezichtveld bevinden." Er is gewoon een tweede taart waarvan dat stukje komt. Ja toch :$.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is een stuk uit de taart maar de taart is nog heel HOE KAN DIT??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |