ja jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht je maar! Ik probeer zo authentiek mogelijk te koken...
[..]
Eindelijk, iemand die het ook haat!
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Trigger vond het er zo lekker uitzien dat hij het zelfs zelf ging maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.
Die eerste foto bijvoorbeeld, de vulling ziet er nou niet echt smakelijk uit.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...
Salgam. Heb net nog een glas op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbij![]()
Nu ik dat zeg, ik heb vandaag nog salgam gehaald maar vergeten net te drinken naast mijn çig köfte
Die Adanali die ik ken. Zij kan koken,niet normaal.. Hoe heet jullie soep met deeg erin? Ga ik vragen of ze dat maakt.quote:
wat is je nick op hababam borte?quote:
2 goede vrienden gemaakt in Turkije, toffe gozers waren het, beide zijn als militair gebleven(Uzman çavus), een is nu in Sirnakquote:
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu die garagehouder in Opgelicht van de Tros
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een account op hababam, sinds 2005 ofzo. Maar heb die site al maanden niet meer bezocht. De laatste keer dat ik er zat was om Bilmiyorem's broer te stalken voor zijn 23andme. That's all.
Die gozer nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.
Ik probeerde daar Turken te hosselen voor een DNA test.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumheb soms de neiging om mijn gal kwijt te raken maar geen zin in hababam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |