Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True. Ik wil alleen een feest hoor.
Efkar bastiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Jij schat mij totaal verkeerd in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat je alleen om het goud, geef maar toe.
Maar feesten kunnen we altijd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Efkar bastiVoor je gebroken hartje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat tekst. serieus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij neemt mij te serieus. En niet zo'n beetje ook.
wat lief..quote:
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat tekst. serieus.
Neem jij altijd alles zo serieus? Dan gaat dit niet werken, hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus. Ok, sommige dingen dan.
Jammer, maar wat u wenst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dingen die ik serieus neem bespreek ik liever niet openbaar.
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.quote:
Vay hirsiz! Adresini ver, hemen gidip dövelim.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Deniz gözlü bir dilber çaldi gönlümü.
AHahahahahaAahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
Kijk: zo hoort t! http://www.dumpert.nl/med(...)tch_bitch_bitch.html'
tis wat expliciet.
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet.... Mensen die zich gaan verschuilen en filmpjes maken, terwijl je daar bloed ziet liggen.
tis wat expliciet.
Wat een volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
tis wat expliciet.
Why?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.
vertelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik kwam zelf een keer in een bitchfight terecht.......
hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Wat voor ghetto was dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Ik schaamde me dood. Ik hou niet van dit boerengedrag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Wat een baas ben je ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Ze waren gemeen!!!! 12 handen in die prachtige bos met krullen van mij...!
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?
Niet dat ik iemand met C. "echt" ken maar ik gok
Je weet toggg, die kazen komen stoer doen als ze met meerdere tegenover je staan. Dus doe ik het verstandige en zeg ik wacht maar kijken of je morgen nog steeds zo stoer doet en dan zijn ze nergens meer te bekennen. Turkish connection factorquote:
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijn
nog ff en dan ben ik weer 30.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoed![]()
Hoe oud ben je dan als ik het vragen mag?
Heb ook nooit echt gevochten, om mij tot zo een punt te krijgen moet je echt iets verkeerd doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die vechten is niet cool. Jullie zijn gek, man.
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel de oudste hier.
Nog wijze levenslessen die je wil delen?
Ongetwijfeldquote:
Ölümden sonra of ölümden başka?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...
Wat ik heb geleerd? Wel even in het Turks.. Ölümden sonra herseye care var.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ölümden sonra of ölümden başka?.
(Behalve voor dood is er voor alles een oplossing.)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Hoe kan je dat nou zeggen over çiğ köfte?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Ik hou van Turks eten, maakt niet echt veel uit wat het isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Koy eten is pas eten. Rest is bo$.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turks eten is heerlijk, maar ik moet de eerste aantrekkelijke foto van Turks voedsel nog tegenkomen.
geen idee wat dat is, effe googelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Looks weird, tastes as heaven.
quote:3.sadece tunceli degil sivas, erzincan gibi yörelerde de yaplan hamur isi yemek. kömbe denilen tuzlu sert bir böregi cok fazla sogutmadan derin bir tabaga kücük kücük parcalayp üzerine sarmakl cvk yogurdu gezdirip onun üzerine erimis tereyag gezdirerek yemege hazr hale getirebilirsiniz. ayrca alevi kültürünün bir parcasdr ve aksamlar yenmemesi gereken agr bir yemektir.
mjjn kots ziet er zo uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Dit is brood, je maakt de brood zelf met een speciaal recept. Als het klaar is, haal je de binnenkant eruit en breek je dat in stukjes. Vervolgens doe je er een soort van Ayran op met knoflook erin. Daarna doe je gesmolten boter overheen. Het is echt lekker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Wij als dorperlingen uit Tosya zijn rijstmensen![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zijn er weinig mensen die echt mooi pilav kunnen koken(ook in mijn familie vol Tosyalilar)
Ook beroemd daar bij ons: Keskek
[ afbeelding ]
Aah.... Wat doe je nou....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Zo vergaat een mooie generatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.
Ik ook niet. Haat rijst koken.
Dacht je maar! Ik probeer zo authentiek mogelijk te koken...quote:
Eindelijk, iemand die het ook haat!quote:
ja jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht je maar! Ik probeer zo authentiek mogelijk te koken...
[..]
Eindelijk, iemand die het ook haat!
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
We hadden er laatst nog een discussie over. Zelfs mijn Adanaliheid werd in twijfel getrokken. Maar nee, geen cig kofte voor mij.
Trigger vond het er zo lekker uitzien dat hij het zelfs zelf ging maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, deeggerecht/gebakjes/dessert, salade en vlees op een vuurtje. Dat ziet er altijd wel okay uit.
Die eerste foto bijvoorbeeld, de vulling ziet er nou niet echt smakelijk uit.
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Borte, kom bij mij wonen. Ajb? Ik hou van Adanalilar...
Salgam. Heb net nog een glas op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kom op zeg, lekkere çig köfte met heerlijke Salgam erbij![]()
Nu ik dat zeg, ik heb vandaag nog salgam gehaald maar vergeten net te drinken naast mijn çig köfte
Die Adanali die ik ken. Zij kan koken,niet normaal.. Hoe heet jullie soep met deeg erin? Ga ik vragen of ze dat maakt.quote:
wat is je nick op hababam borte?quote:
2 goede vrienden gemaakt in Turkije, toffe gozers waren het, beide zijn als militair gebleven(Uzman çavus), een is nu in Sirnakquote:
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu die garagehouder in Opgelicht van de Tros
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een account op hababam, sinds 2005 ofzo. Maar heb die site al maanden niet meer bezocht. De laatste keer dat ik er zat was om Bilmiyorem's broer te stalken voor zijn 23andme. That's all.
Die gozer nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sommigen mensen verdienen t opgelicht te worden...... Wat n sukkel.
Ik probeerde daar Turken te hosselen voor een DNA test.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hmmm, was ook lid sinds 2008 maar zit er al maanden niet meer op, jammer genoeg is hababam de enige "actieve" Turkse forumheb soms de neiging om mijn gal kwijt te raken maar geen zin in hababam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |