Ölümden sonra of ölümden başka?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...
Wat ik heb geleerd? Wel even in het Turks.. Ölümden sonra herseye care var.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ölümden sonra of ölümden başka?.
(Behalve voor dood is er voor alles een oplossing.)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Hoe kan je dat nou zeggen over çiğ köfte?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef Ambipur het volgende:
Damn, wat kan mijn mama goed kijken.
Cigkofte.
Ik hou van Turks eten, maakt niet echt veel uit wat het isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Koy eten is pas eten. Rest is bo$.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turks eten is heerlijk, maar ik moet de eerste aantrekkelijke foto van Turks voedsel nog tegenkomen.
geen idee wat dat is, effe googelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Looks weird, tastes as heaven.
quote:3.sadece tunceli degil sivas, erzincan gibi yörelerde de yaplan hamur isi yemek. kömbe denilen tuzlu sert bir böregi cok fazla sogutmadan derin bir tabaga kücük kücük parcalayp üzerine sarmakl cvk yogurdu gezdirip onun üzerine erimis tereyag gezdirerek yemege hazr hale getirebilirsiniz. ayrca alevi kültürünün bir parcasdr ve aksamlar yenmemesi gereken agr bir yemektir.
mjjn kots ziet er zo uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet niet.. Ben geloof ik ook de enige, maar heb braakneigingen van cig kofte...
Bavko/Babiko is volgens mij wel volledig Turks, dit is een genot in je mond. Zal oma maar es lief vragen, of ze dit weer wil maken!
Dit is brood, je maakt de brood zelf met een speciaal recept. Als het klaar is, haal je de binnenkant eruit en breek je dat in stukjes. Vervolgens doe je er een soort van Ayran op met knoflook erin. Daarna doe je gesmolten boter overheen. Het is echt lekker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald Turks. Wat is het?
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Wij als dorperlingen uit Tosya zijn rijstmensen![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zijn er weinig mensen die echt mooi pilav kunnen koken(ook in mijn familie vol Tosyalilar)
Ook beroemd daar bij ons: Keskek
[ afbeelding ]
Aah.... Wat doe je nou....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You called?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Zo vergaat een mooie generatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn oma kan rijst koken, niet normaal. Zo lekker. Ik meen t he.. Mijn moeder en de rest kunnen het niet zo goed.
Ik ook niet. Haat rijst koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |