Why?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zou ik dan weer wel met plezier aanschouwen.
vertelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik kwam zelf een keer in een bitchfight terecht.......
hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Wat voor ghetto was dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
Zat op een bankje. Iemand zei tegen de persoon naast me iets lelijks. Ik zeg, meisje wat is jouw probleem, doe eens even normaal. En voor ik het wist 6 Marokkaanse wijven aan mijn haar.
Ik schaamde me dood. Ik hou niet van dit boerengedrag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Wat een baas ben je ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor ghetto was dat dan.
Heb zelf nooit echt gevochten, 1 keer een keiharde knietje gegeven maar dat verdiende hij ook. 2x kwam het tot vechten aan maar die kazen werden toen bang.
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Ambipur het volgende:
Ze waren gemeen!!!! 12 handen in die prachtige bos met krullen van mij...!
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nu je krullen zegt, begint je naam met C?
Niet dat ik iemand met C. "echt" ken maar ik gok
Je weet toggg, die kazen komen stoer doen als ze met meerdere tegenover je staan. Dus doe ik het verstandige en zeg ik wacht maar kijken of je morgen nog steeds zo stoer doet en dan zijn ze nergens meer te bekennen. Turkish connection factorquote:
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, sorry... Maar ik geloof niet dat wij van dezelfde leeftijdsklasse zijn
nog ff en dan ben ik weer 30.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hm oke, Erzincan+Krullen, dacht ik effe aan iemand maargoed![]()
Hoe oud ben je dan als ik het vragen mag?
Heb ook nooit echt gevochten, om mij tot zo een punt te krijgen moet je echt iets verkeerd doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die vechten is niet cool. Jullie zijn gek, man.
Ben ik echt de oudste..... Serieus?? Zelfs ouder dan die Weiss?? Tis maar goed dat ik 25 geschat wordt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel de oudste hier.
Nog wijze levenslessen die je wil delen?
Ongetwijfeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |