Vergeef hun onwetendheid...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
Heeft niks met homoseksualiteit te maken dit.
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.quote:
Aaach soooooo... Hij voedt jou dus met zijn zaad. Lief!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.
Tis jammer dat je een volle baard bezit..quote:
Tja, vies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Ambipur het volgende:
Tis jammer dat je een volle baard bezit..
Zolang je maar irritant en lang bent ben ik om..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, vies.
Die eckte eckte weten wat het is.
Dat is zijn probleem.. Niet de mijne..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel een probleem hoor. Weiss houdt daar niet zo van.
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terugquote:
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terug
Ik luister bijna niets andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |