Ik ken het niet maar ik ben alsnog een baas. Het is wel prachtig en het heeft wat weg van het djurdjevdan liedje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yuri als je deze kent, ben je gewoon baas
link?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet helemaal, maar het deed mij aan de djurdjevdan denken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ in: Bijelo Dugme - Djurdjevdan.
Ben op mob atm (wc).
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klinkt als iets met een besnijdenis.
Ik denk 't niet. Maar je kunt een poging wagen, als je daar zin in hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Weissman het volgende:
Vroeg of laat ben je gek op me, net als iedereen in deze reeks.
Je ontkomt er niet aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. Maar je kunt een poging wagen, als je daar zin in hebt.
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Weissman het volgende:
Vroeg of laat ben je gek op me, net als iedereen in deze reeks.
Ik vind je irritant. Is leuk.quote:
Ook homo's hebben behoeftes.. Geniet ermaar vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
*bukt voorover terwijl hij Weiss met zaadvragende ogen aankijkt
Vergeef hun onwetendheid...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
Heeft niks met homoseksualiteit te maken dit.
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.quote:
Aaach soooooo... Hij voedt jou dus met zijn zaad. Lief!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dol op vogelzaad. Heel voedzaam spul. Dus hij strooit altijd wat voor mij en ik buk voorover om het als een kip op te pikken.
Tis jammer dat je een volle baard bezit..quote:
Tja, vies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:11 schreef Ambipur het volgende:
Tis jammer dat je een volle baard bezit..
Zolang je maar irritant en lang bent ben ik om..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, vies.
Die eckte eckte weten wat het is.
Dat is zijn probleem.. Niet de mijne..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel een probleem hoor. Weiss houdt daar niet zo van.
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terugquote:
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Fettah Can heet hij, wist zelf ook niets van hem tot ik dit liedje hoorde een tijdje terug
Ik luister bijna niets andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi. Moet me maar eens weer verdiepen in Turks muziek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
*bukt voorover terwijl hij Weiss met zaadvragende ogen aankijkt
Hou heel veel van Turkuler. Ik word er alleen zo emo van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Dat is veel![]()
Ik luister vooral türkü, maar ook van alles wat leuk klinkt in mijn oren
Wat is er schatje?quote:
wederzijdse opzegging van mijn relatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Nerelisin?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Verkies het verstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Relatie uit? Heu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Kastamonu, sen?quote:
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van houquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kastamonu, sen?
Als je van 'Karadeniz müzigi' houdt raad ik je "Karmate" aan.
Ik ben gek op ze
Heb ik gedaanquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Relatie uit? Heu?
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Halayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van hou
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Ambipur het volgende:
Geen Zuid-oost! Zit maar een kleine 300 km van Trabzon af... *als ik het goed heb...*
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nou
Denk tussen 300 en 400quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.
Homo's vissen in dezelfde vijver als vrouwen, waardoor het voor jullie moeilijker wordt om de man uit jullie dromen te scoren. Vrouwen die niks tegen homo's hebben zijn of dom of pot of allebei.quote:
Heb bij god geen idee wat na E'can komt.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Ayca het volgende:
Jammerjammer, had wat op oostelijker gehoopt.
Ben Turks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je bent een Koerdische van 1,85 ?
Mis.. ik HAAT dit nummer.........quote:
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Had het dus toch goed geradenhad eerst aan Erzincan gedacht toen je vroeg waarvan je hield(halay hoogstwaarschijnlijk
)
Nee, maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Halay is favo idd.. Wel eens naar een E'can bruiloft geweest?
True. Ik wil alleen een feest hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het concept ''huwelijk''.
ik hou wel van zijn muziek, ik vind het zo rustgevendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat Yavuz Bingol.......
Dit is mn favo, maar meer omdat ik er herinneringen bij heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |