quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
*bukt voorover terwijl hij Weiss met zaadvragende ogen aankijkt
Hou heel veel van Turkuler. Ik word er alleen zo emo van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Dat is veel![]()
Ik luister vooral türkü, maar ook van alles wat leuk klinkt in mijn oren
Wat is er schatje?quote:
wederzijdse opzegging van mijn relatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Nerelisin?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Verkies het verstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wederzijdse opzegging van mijn relatiealleen mijn hart zegt wat anders
Relatie uit? Heu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Kastamonu, sen?quote:
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van houquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kastamonu, sen?
Als je van 'Karadeniz müzigi' houdt raad ik je "Karmate" aan.
Ik ben gek op ze
Heb ik gedaanquote:
hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Relatie uit? Heu?
Sterkte. Nou ja, als je er meer over kwijt wil kan dat.
Halayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben Dogulu. 1 x raden waar ik van hou
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:54 schreef Ambipur het volgende:
Geen Zuid-oost! Zit maar een kleine 300 km van Trabzon af... *als ik het goed heb...*
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ardahan? Artvin? Erzincan? Igdir? zeg het nou
Denk tussen 300 en 400quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Igdir is wel iets meer dan 300km van Trabzon.
Homo's vissen in dezelfde vijver als vrouwen, waardoor het voor jullie moeilijker wordt om de man uit jullie dromen te scoren. Vrouwen die niks tegen homo's hebben zijn of dom of pot of allebei.quote:
Heb bij god geen idee wat na E'can komt.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:34 schreef Ayca het volgende:
Jammerjammer, had wat op oostelijker gehoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |