Dat wou ik net aan jou vragenquote:
Ik hoorde die vroeger al op de radio toen ik klein was. Toen vond ik 'm al leuk. Zo'n liedje waar ik 's nachts in de auto, als het donker was, bij in slaap kon vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Silk.
Hoe was de meet?
[..]
JA!
Mijn vriendinnen snappen niet hoe mijn smaak werkt.. Ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom, lijkt me lastig om het dan successvol af te kunnen ronden. Misschien kan 1 van je vriendinnen je koppelen. Dan kan ze de potentiele kandidaat vooraf al instrueren hoe het werkt
Hopeloos danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen snappen niet hoe mijn smaak werkt.. Ik ook niet
Je kunt het gesprek toch heel kort houden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja maar, ik vind dat zo asociaal naar mijn gesprekspartner om iemand naar me toe te lokken..
je vergeet oud.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopeloos dan
Nouja ik snap je smaak wel, spieren, grote lul, mannelijk maar niet te
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde die vroeger al op de radio toen ik klein was. Toen vond ik 'm al leuk. Zo'n liedje waar ik 's nachts in de auto, als het donker was, bij in slaap kon vallen.
Zonde wel. Wel gezellig samen geweest dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen
Wij zijn uiteindelijk niet te gaan. Andere afspraak in Deventer ging niet door, en op en neer alleen maar voor de meet hadden we geen zin in.
Klopt. Maar dat ligt ook aan de persoon tegenover me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt het gesprek toch heel kort houden?
Vergeet Wickedman nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.
[..]
Zonde wel. Wel gezellig samen geweest dan?
Onze meet was erg leuk. Was eigenlijk pas vandaag om kwart voor 6 afgelopen.
Waren veel mensen. WT, Casie, Evie en Vinnie waren ook nog gekomen, dus het was extra leuk!
Enige minpuntje was dat Flipsje niet kon komen.
Cool. Soms kan ik dat wel waarderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.
[..]
Waren veel mensen. WT, Casie, Evie en Vinnie waren ook nog gekomen, dus het was extra leuk!
Ja, dat welquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tjah als een man alleen op je af komt kan ik wel begrijpen dat het ietwat vervelend is voor je gesprekspartner maar eventjes kort kan wel hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ligt ook aan de persoon tegenover me.
Wacht, wat?quote:
Als ik met bekende mannen oogcontact maak staan ze wel in 5 tellen voor m'n neusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah als een man alleen op je af komt kan ik wel begrijpen dat het ietwat vervelend is voor je gesprekspartner maar eventjes kort kan wel hoor
Is hij serieus geweestquote:
Ja die heb ik niet gesproken ofzo. Is die langer dan 5 minuten geweest dan?quote:
quote:
Ja, eerst in mijn stamkroeg geweest en het achterste gedeelte bezet gehouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Klinkt goed. Wat hebben jullie gedaan? Gewoon wezen stappen ofzo?
Nou, toch nog sjans toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als ik met bekende mannen oogcontact maak staan ze wel in 5 tellen voor m'n neus
En héél zelden nog dichterbij dan dat..
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is hij serieus geweest
Ik krijg nog spijt dat ik niet gekomen ben
Meatloafquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet gesproken ofzo. Is die langer dan 5 minuten geweest dan?
[..]
Nu Meatloaf.
[..]
Ja, eerst in mijn stamkroeg geweest en het achterste gedeelte bezet gehouden.Wat wezen snacken ook nog. Pindasaus.
Zaklopen kijken op SkySports.
Daarna naar Mur zijn stamkroeg en daarna naar huis en lief en vredig slapen met de handjes boven de dekens terwijl Heloef stiekem zit te lachen beneden en er vervolgens met de TV vandoor gaat.
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echt.
Sjans, sjans.. Meer de normaalste zaak van de wereld voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, toch nog sjans toch?
[..]
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echt.
Haha voor jou wel ja, op mij komen de vrouwen niet af hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sjans, sjans.. Meer de normaalste zaak van de wereld voor mij
Jij wel begrijp ik?quote:
Wie is het dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is hij serieus geweest
Ik krijg nog spijt dat ik niet gekomen ben
Bat out of Hellquote:
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha voor jou wel ja, op mij komen de vrouwen niet af hoor.
[..]
Jij wel begrijp ik?
Wicked is mijn favoriete kutmarokkaanquote:
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is het dan?
En heb je niet sowieso spijt dat je mij niet gemeet hebt? Anders had je een hele fijne knuffel gehad.
[..]
Bat out of HellBazen CD.
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks mee
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoax, niemand is gerolt in de kroeg!
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletstquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeet
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletst
Undercover in Nederland?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen zieke confrontatie op 6
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelen
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, wel
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?![]()
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.
Ja, dat onzin uitkramen doe ik toch al welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.
Alleen dan ga ik onzin uitkramen enzo.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best mee
Dappere uitspraak!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontken jij nou maar lekker wat je wilt ontkennen..
Dat doen we achter je rug om.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom praat niemand over mij op fok zonder dat ik erbij ben
quote:
Allemaal via DM, jwz.quote:
Have funquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga lekker lamballen op de bank, kusjesss
Meisje tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
crap. Ik moet de was nog uit de machine halen en ophangen..
Ik heb echt een bediende nodigquote:
Nee hoor, mijn bediende mag in de schuur slapen. Die moet alleen hygienisch zijn en alles doen wat ik zeg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die aan een hele waslijst eisen moet voldoen
Toen Gerrie er nog was?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
Wat is Spuiten en Slikken toch een stompzinnig programma geworden.
Vroeger was het nog grappig.
5000 euro de maand, kom ik je bediende spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn bediende mag in de schuur slapen. Die moet alleen hygienisch zijn en alles doen wat ik zeg.
Ik dacht meer aan 0000 euro in de maandquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5000 euro de maand, kom ik je bediende spelen.
Nee toen was het ook stompzinnig. Alleen zij maakte een hoop goed.quote:
Ik vroeg je niet te denken...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 0000 euro in de maand
Ik denk uit mezelf.quote:
FUCKING MURDERA!!quote:
Kost en inwoning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 0000 euro in de maand
Is dat nu bezig?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
Wat is Spuiten en Slikken toch een stompzinnig programma geworden.
Vroeger was het nog grappig.
Inwoning in mn schuur. Daar lopen ook muizen rond, die je op kan eten. Dus idd, kost en inwoning.quote:
Jij ook nietquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inwoning in mn schuur. Daar lopen ook muizen rond, die je op kan eten. Dus idd, kost en inwoning.
Ja, Soms.quote:
Dat je mn bh wilde lenen voor je moobs?quote:
Dat die poes van je de muizen nog niet heeft opgevretenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inwoning in mn schuur. Daar lopen ook muizen rond, die je op kan eten. Dus idd, kost en inwoning.
Hoe kom je er bij dat ik moobs hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je mn bh wilde lenen voor je moobs?
Nee, die mag je aanhouden hoorquote:
Ja man.quote:
Die komt niet in de schuurquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat die poes van je de muizen nog niet heeft opgevreten
ik heb idd geen tettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik moobs heb
Of is dit een bevestiging dat je geen tetten hebt?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ongeloofwaardig, maar mooie poging.
quote:
verdommequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je snapt dat echte mannen dan niet op je vallen he, die willen een echte vrouw
Vast wel als je je slipje omlaag doetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verdomme
gaan ze dan mijn penis ook niet waarderen?
Te laat, die is al lang uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]een schatje ben je wel
Maar die broek mag je echt aanhouden
quote:
Deed me denken aan:quote:
Ja, die probeerde ik dan ook na te doen. Ik vergat alleen mn handenquote:
*zwart balkje ophangt*quote:
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand wil meekijken in tv sc dus lama
Kunstzinnigquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die probeerde ik dan ook na te doen. Ik vergat alleen mn handen
Zo ben ikquote:
Succesquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef PeuRac het volgende:
morgen twee sollicitaties waar ik geen zin in heb
Jupquote:
Interessant.quote:
Thanks, btw waarom verdween jij zaterdag ochtend ineens?quote:
Trein halen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, btw waarom verdween jij zaterdag ochtend ineens?
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.quote:
bnn gaat alleen maar over die mensen van bnn, valerio en dennis enzzzzquote:
Je mag mij wel 2x knuffelen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blank, en waar wil je mijn balkje aan ophangen?
Ik keek er zo naar uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een afscheidsknuffel willen geven.
quote:
Reden voor een vervolg meeting.quote:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog lid ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bnn gaat alleen maar over die mensen van bnn, valerio en dennis enzzzz
Niks aan, geen onderwerpen, alleen ludiek gekut van hun, opdronderen
Ik heb hier gelukkig nog de dvd's van Bart
Bart
Wijze woorden mijn neger, wijze woorden.quote:
Ik was ook lid van bnn alleen voor gratis shirt, heb me al 5x proberen uit te schrijven, bellen, mailen, niks lukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog lid ben.
Het enige toffe programma van BNN is op de radio.
Die oude tijd, toen BNN nog ballen had.
LEUGENS. Maar des te meer Mur voor mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
FeraG vs E zegt dat ze me niet zou doen
Wij waren de hele nacht stappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende meeting gaan we wel de hele nacht stappen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
LEUGENS. Maar des te meer Mur voor mij.
Dat zeggen we altijd, maar toch zitten we rond 3 uur weer in de trein. De helft al om 12 uur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik deel alles met Kaneel.quote:
En?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.
Zo lang? Faalerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was tot half 5 casie aan het hosselen jwz.
Ja maar ... Het wordt veel later licht nu.quote:
Dus langer feesten/hosselenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Het wordt veel later licht nu.
Volgende keer gaan we wel dansen.quote:
quote:
Pff, ik was allang blij dat ik de fietstocht naar huis heb gehaald zonder een stilstaande auto aan te rijden.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken geen echte danspasjes. Ik doe maar wat
Dat is al een hele prestatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ik was allang blij dat ik de fietstocht naar huis heb gehaald zonder een stilstaande auto aan te rijden.![]()
Bullshitquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen we altijd, maar toch zitten we rond 3 uur weer in de trein. De helft al om 12 uur.
Ik swing altijd gewoon op de muziek. Zolang je lol hebt is het goed.quote:
jij gaat helemaal niks organiseren dat faalt altijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik organiseer de volgende meet, ik zoek wel een vet feest.
Enige wat ik wil weten: locatie?
Anywhere, behalve het hoge Noorden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik organiseer de volgende meet, ik zoek wel een vet feest.
Enige wat ik wil weten: locatie?
Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apartquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik swing altijd gewoon op de muziek. Zolang je lol hebt is het goed.
Beetje klein voor de niet-rokers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen de kroeg van Mur vond ik een beetje apart
En ik meen het ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
FeraG vs E zegt dat ze me niet zou doen
Lulkoekquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niks organiseren dat faalt altijd
Zoveel mensen waren er ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat was niet het grootste probleem. Het leggen van oogcontact was echt onmogelijk
Ik dacht dat we niet gingen slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe gewoon amersfoort, t/m 3 fokkers kunnen hier slapen
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.quote:
50% kans dat het misluktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek![]()
Ik heb twee meets georganiseerd, een mislukte een slaagde.
wat heb je gedaan schat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
Hey GvE![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, ik met mijn grote bek
nodig karzai uit daar kan ik dan slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.
Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50% kans dat het mislukt
maar ik geef je een kans hoor
Lijkt me wel vet, stappen in A'dam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik er wel Amsterdam van, zo lui ben ik wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij, Kaneel en Fera maar komen komt alles goed.
Ja hebben we al eens gedaan met fokkers, sowieso de beste meet was datquote:
Awesome. Pitten bij heloef mogelijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Mag je voor me wingmannen
Whut, ik? Kan dat als vrouw?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.quote:
ik moet ook een wingmanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
quote:
Ok wij wingmannen voor elkaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet ook een wingman
I'll do my best.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
Dat zijn meestal zelfs de bestequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
quote:
Ik help jullie beiden. Ik praat die chicks wel om.quote:
je bent zeker stoerder dan ik. Ik weigerde vorige week al om op de bar te gaan staan bij ons in de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.Heb geoefend op een klimmuur, maar das toch wat anders dan klimmen op een klif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als ik nou even je moeder spoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Nee niemand kan bij mij slapen.![]()
Strenge ouder, alles.
WTF ... Wat moeten we dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
Neen, Mur.quote:
Nice denk ik, tenzij we jaloers worden op elkaar, ik denk dat het hadig is als de wingman een vriendin heeft, maar met fokkers is dat zelden het gevalquote:
1 iemand toch wel, boeie, ik kom gewoon okquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
Er moet wel iets te regelen zijn qua slaapplekken bij andere mensen die komen.quote:
IK SPOON FLIPSquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Er moet wel iets te regelen zijn qua slaapplekken bij andere mensen die komen.
Nee het gaat echt niet, ik krijg daar gezeik van tot dat ik het huis uit ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 iemand toch wel, boeie, ik kom gewoon ok
Karzai moet je uitnodigen, hij is sowieso baas en doet rondjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Er moet wel iets te regelen zijn qua slaapplekken bij andere mensen die komen.
Nee hoor, zoiets heet de bro-codequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nice denk ik, tenzij we jaloers worden op elkaar, ik denk dat het hadig is als de wingman een vriendin heeft, maar met fokkers is dat zelden het geval
Kijk, daar hebben we al wat. Daar kunnen sowieso 2 a 3 mensen blijven pitten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Karzai moet je uitnodigen, hij is sowieso baas en doet rondjes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nodig karzai uit daar kan ik dan slapen
Lol wat nou als een vriend of een potentiele vriendin wil blijven slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het gaat echt niet, ik krijg daar gezeik van tot dat ik het huis uit ben.
Dit helpt me niet he...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik help jullie beiden. Ik praat die chicks wel om.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent zeker stoerder dan ik. Ik weigerde vorige week al om op de bar te gaan staan bij ons in de kroeg
Maar dan kan je toch een halve meter klimmen en dan heb je toch geklommen?
Hmmm, ik denk niet dat ik met een halve meter wegkom met de opmerking "jamaar ik ben een halve meter van de grond!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil graag die debiele angst overwinnen, maar volgens mij ga ik iets te snel. Check die hoogte alleen al
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
bro's b4 hoesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets heet de bro-code
Twi en kaneel zijn trouwens bezet
Dat mag allemaal wel, maar dat zijn dan de vrienden de ze al jaren kent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol wat nou als een vriend of een potentiele vriendin wil blijven slapen
is dat in amsterdam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we al wat. Daar kunnen sowieso 2 a 3 mensen blijven pitten.
Desnoods breng ik mensen onder op mijn werk in het nieuwsleeshok.
Wow gast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk niet dat ik met een halve meter wegkom met de opmerking "jamaar ik ben een halve meter van de grond!"En ik wil graag die debiele angst overwinnen, maar volgens mij ga ik iets te snel. Check die hoogte alleen al
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga me nu inzetten om je moeder beter te leren kennenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag allemaal wel, maar dat zijn dan de vrienden de ze al jaren kent.
Kaneel bezet? Ik mis iets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets heet de bro-code
Twi en kaneel zijn trouwens bezet
Als je in pak komt, kom ik ook in pak. Als ik in NL ben, that isquote:
4 minuten van Amsterdam Centraal.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga me nu inzetten om je moeder beter te leren kennen
Waarom niet?quote:
Deal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je in pak komt, kom ik ook in pak. Als ik in NL ben, that is
Wie noem jij een ho?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bro's b4 hoes
Ik wil twi ook wel als wingman, die heeft weinig moeite met mensen aanspreken
mn maag draait alleen al bij het zien van die fotoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk niet dat ik met een halve meter wegkom met de opmerking "jamaar ik ben een halve meter van de grond!"En ik wil graag die debiele angst overwinnen, maar volgens mij ga ik iets te snel. Check die hoogte alleen al
![]()
[ afbeelding ]
Jij wel, dat klopt.quote:
Dat ben ik niet hoor, op die foto. Maar het is dus wel de bedoeling dat ik daar ga klimmen morgenquote:
Dat snapte ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik niet hoor, op die foto. Maar het is dus wel de bedoeling dat ik daar ga klimmen morgen
Dat is niet helemaal hoe ik de code bedoeldequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bro's b4 hoes
Ik wil twi ook wel als wingman, die heeft weinig moeite met mensen aanspreken
klinkt goed ik wil met murdera daar slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
4 minuten van Amsterdam Centraal.
Lachen toch, slapen in een kantoorgebouw.
Niemandquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Okee wie heeft er een bloedhekel aan een hele avond 90's muziek?
Ja ik ken die bro code erg goed... heel erg goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe ik de code bedoelde.
Meer van, als jij een meidje leuk vind dan blijf ik daar vanaf (tenzij ze je helemaal niks vind en achter me aan komt).
*brofistquote:
Dan heb je erger hoogtevrees dan ik denk ik. Maar ik vind het gewoon zinloos en onnodig, angst voor zoiets. Dus ik wil het uit mijn systeem. Ben alleen ongeduldig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn maag draait alleen al bij het zien van die foto
En ik snap dat je die angst wil overwinnen, maar doe het dan stapje voor stapje.
Klimmuur eerst nog ff een paar keer doen, dan een minder hoge rots/berg/ding ofzo en zo opbouwen
In dat geval, 90's feestje Melkweg, 27 oktober, 12 eurie entree.quote:
yesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval, 90's feestje Melkweg, 27 oktober, 12 eurie entree.
Yea or Nea op dit voorstel?
Misschien kan ik wel korting regelen, netwerk jwt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
voor iedereen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel korting regelen, netwerk jwt.
Klinkt goed, wat doen we met slaapplaatsen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hostel kost je max 30 euro per nacht hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat doen we met slaapplaatsen?
ik zeg een gaypile in een steegjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*brofist
[..]
Dan heb je erger hoogtevrees dan ik denk ik. Maar ik vind het gewoon zinloos en onnodig, angst voor zoiets. Dus ik wil het uit mijn systeem. Ben alleen ongeduldig.
That will wrinkle my suitquote:
nja dan kan je ook doorhalen, maar slaapplek is veel chillerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een hostel kost je max 30 euro per nacht hoor
Tattoo is toch anders dan naalden he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijn
Ik denk dat het gewoon een stukje beveiliging in je hersenen is
Dat moeten we even bekijken waar we wat kunnen regelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angst is geprogrammeert door je omgeving...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijn
Maar je kan het altijd proberen, op het moment dat het echt niet goed meer aanvoelt gewoon stoppen.. Je bent voor mij al een held dat je überhaupt bent gaan abseilen
Dank uquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar je kan het altijd proberen, op het moment dat het echt niet goed meer aanvoelt gewoon stoppen.. Je bent voor mij al een held dat je überhaupt bent gaan abseilen
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
Stomme vraag, maar halverwege november ben ik misschien in NL. Kan er dan een meet komen? Natuurlijk kan dat, maar ook zo dat ik erbij kan zijn?
je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoor
gaat ook met naalden popquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tattoo is toch anders dan naalden he?
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angst is geprogrammeert door je omgeving...
vreemd dan dat mn ouders, zus en grootouders niet bang zijn voor naaldenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angst is geprogrammeert door je omgeving...
Dat was de vorige meet toh alquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Capstan het volgende:
Ik zal maar niet weer opperen dat er eens een meet bedacht moet worden waarbij iedereen ook nog op een behoorlijk tijdstip thuis kan zijn
Geen injectienaalden schatje.quote:
angst voor het onbekende?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?
Als dat zo was, dan was ik er wel bij geweestquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was de vorige meet toh al
nee scheet, want ik vond de piercenaalden ook doodengquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen injectienaalden schatje.
Meestal heeft bij belonephobia ook de soort naald, de steriele ziekenhuisnaald een grote invloed.
Jou niet iigquote:
Kan ik doen aan de hand van voorbeelden, dat wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?
We hebben geeneens een wingman nodig dan. It will just be the natural order of things hot chicks will come with us.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor het volk uiteraard. Wij pakken een 4 sterren hotel.
graag gedaanquote:
Ohhhh sorry poepiej, ik vind piercingnaalden toch minder eng.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee scheet, want ik vond de piercenaalden ook doodeng
Het was gewoon van 21 tot wanneer je wilquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan was ik er wel bij geweest
Maar het kan ook meer aan mij dan aan de meet liggen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben geeneens een wingman nodig dan. It will just be the natural order of things hot chicks will come with us.
Als ik kom moet jij ook komen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoor
Daar zal ik me dan niet over uitlatenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was gewoon van 21 tot wanneer je wil
Rond 12 uur ging ik naar huis, of valt dat niet onder tijdig
Ik heb al vanaf baby af aan hoogtevrees. Je moest mij met mn gezicht naar je toe van de trap afdragen, anders hield ik mn adem in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik doen aan de hand van voorbeelden, dat wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd.
Bv wanneer een moeder met haar kindje de trap af loopt en dan zegt; niet nar beneden kijken want dat is eng
Als je dit maar genoeg herhaalt krijgt ze vanzelf hoogtevrees.
Ow trouwens dan doel ik meer op de naalden van GvsE dan op hoogtevrees want dat zit er wel al in ja
maar dan is alle mysterie rondom mij wegquote:
Met jou discussieren heeft geen zinquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf baby af aan hoogtevrees. Je moest mij met mn gezicht naar je toe van de trap afdragen, anders hield ik mn adem in.![]()
Voorgeprogrammeerd mn reet.
Could be.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
angst voor het onbekende?
Could very well be. Damn you momquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik doen aan de hand van voorbeelden, dat wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd.
Bv wanneer een moeder met haar kindje de trap af loopt en dan zegt; niet nar beneden kijken want dat is eng
Als je dit maar genoeg herhaalt krijgt ze vanzelf hoogtevrees.
Ow trouwens dan doel ik meer op de naalden van GvsE dan op hoogtevrees want dat zit er wel al in ja
De enige naalden die ik niet eng vind zijn naainaalden, want die gaan mn huid niet inquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhhh sorry poepiej, ik vind piercingnaalden toch minder eng.![]()
we doorzien je allemaal al lang.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan is alle mysterie rondom mij weg
Kan wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De enige naalden die ik niet eng vind zijn naainaalden, want die gaan mn huid niet in
We creeren gewoon een nieuwequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan is alle mysterie rondom mij weg
Hoe kom ik dan aan mn angst voor naalden als niemand in mijn omgeving daar last van heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou discussieren heeft geen zin.
Sowieso zei ik net dat het een voorbeeld was en dat hoogtevrees er wel inzit omdat instinct. Ja, ook dat is geprogrammeert ivm zelfbehoud.
Jullie weten al dat ik een dikke zwetende behaarde kerel met kontkorsten ben en dat ik 62 ben?quote:
nee dank jequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel.zal ik een filmpje voor je zoeken?
Daar ben ik niet van overtuigd, sowieso heb je als baby vaccinaties gehad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan mn angst voor naalden als niemand in mijn omgeving daar last van heeft?
Mn bindingsangst snap ik. Maar sommige angsten zitten er gewoon zonder een oorzaak
Wat voor een dan?quote:
granny pornquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jullie weten al dat ik een dikke zwetende behaarde kerel met kontkorsten ben en dat ik 62 ben?
ik ben daar wel van overtuigd..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, sowieso heb je als baby vaccinaties gehad.
Ik ben ervan overtuigd dat kinderen blanco worden geboren met uitzondering van bv hoogtevrees. Zaken die het zelfbehoud bevorderen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Misschien de meet in de op plaatsen?
Ow ben ik de ts. Niet gezien :'0
Precies mijn punt. Je angst is niet instinctief in die zin dat je ermee geboren bent. Het is je onbewust aangeleerd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben daar wel van overtuigd..
Het is onnatuurlijk om naalden vrijwillig in je te laten komen.
Of het is aangeboren dat het natuurlijk is om jezelf geen pijn te (laten) doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Je angst is niet instinctief in die zin dat je ermee geboren bent. Het is je onbewust aangeleerd.
Voor in de OPquote:Heloef presenteert met grote trots op vrijdag 26 oktober aanstaande de "Meet in de Melkweg" losgaan op de betere en slechtere kneiters uit het tijdperk 1990-1999 ook wel de 90's genoemd.
Waar?
De Melkweg, Amsterdam (om precies te zijn Lijnbaansgracht 234a)
Waar spreken we af?
Ik denk dat het Centraal het makkelijkst is, het feestje begint pas op 23:00 uur dus tijd zat om na je werk/school in Damsco te komen.
Is er entree?
Jup, 12 eurie (ja poeh poeh) daarom is deze meet ook twee dagen nadat de stufi binnenrolt, jwz.
Maar ik wil wel meeten maar hou niet van 90's muziek, boehoehoe wat nu?
Thuisblijven
Mensen die komen:
Heloef
Kaneel (hij moet)
Sint
Flipsels
Fera
Meer info over 90's Now
Hopelijk tot de 26ste.
Je kan gewoon aanleg voor angst hebben hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Je angst is niet instinctief in die zin dat je ermee geboren bent. Het is je onbewust aangeleerd.
Dat ben ik wel grotendeels met je eens. Ik vraag me alleen wel af waar die angsten vandaan kunnen komen. Kijk, ik heb een beetje hoogtevrees, het beinvloed mijn dagelijkse leven niet. Ik kwam er zelfs pas achter toen ik voor de eerste keer naar Zwitserland op vakantie ging en voor de eerste keer echte bergen zag. Maar ik had eens een collega, die had agorafobie, of iets soortgelijks. Had ze altijd al gehad. Van huis naar werk was een opgave. Boodschappen doen als het druk was, was onmogelijk. Geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, sowieso heb je als baby vaccinaties gehad.
Ik ben ervan overtuigd dat kinderen blanco worden geboren met uitzondering van bv hoogtevrees. Zaken die het zelfbehoud bevorderen.
5 uurquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tot hoelaat gaat die party door dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |