Dat ben ik niet hoor, op die foto. Maar het is dus wel de bedoeling dat ik daar ga klimmen morgenquote:
Dat snapte ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben ik niet hoor, op die foto. Maar het is dus wel de bedoeling dat ik daar ga klimmen morgen
Dat is niet helemaal hoe ik de code bedoeldequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bro's b4 hoes
Ik wil twi ook wel als wingman, die heeft weinig moeite met mensen aanspreken
klinkt goed ik wil met murdera daar slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
4 minuten van Amsterdam Centraal.
Lachen toch, slapen in een kantoorgebouw.
Niemandquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Okee wie heeft er een bloedhekel aan een hele avond 90's muziek?
Ja ik ken die bro code erg goed... heel erg goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe ik de code bedoelde.
Meer van, als jij een meidje leuk vind dan blijf ik daar vanaf (tenzij ze je helemaal niks vind en achter me aan komt).
*brofistquote:
Dan heb je erger hoogtevrees dan ik denk ik. Maar ik vind het gewoon zinloos en onnodig, angst voor zoiets. Dus ik wil het uit mijn systeem. Ben alleen ongeduldig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn maag draait alleen al bij het zien van die foto
En ik snap dat je die angst wil overwinnen, maar doe het dan stapje voor stapje.
Klimmuur eerst nog ff een paar keer doen, dan een minder hoge rots/berg/ding ofzo en zo opbouwen
In dat geval, 90's feestje Melkweg, 27 oktober, 12 eurie entree.quote:
yesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval, 90's feestje Melkweg, 27 oktober, 12 eurie entree.
Yea or Nea op dit voorstel?
Misschien kan ik wel korting regelen, netwerk jwt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
voor iedereen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel korting regelen, netwerk jwt.
Klinkt goed, wat doen we met slaapplaatsen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hostel kost je max 30 euro per nacht hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat doen we met slaapplaatsen?
ik zeg een gaypile in een steegjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*brofist
[..]
Dan heb je erger hoogtevrees dan ik denk ik. Maar ik vind het gewoon zinloos en onnodig, angst voor zoiets. Dus ik wil het uit mijn systeem. Ben alleen ongeduldig.
That will wrinkle my suitquote:
nja dan kan je ook doorhalen, maar slaapplek is veel chillerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een hostel kost je max 30 euro per nacht hoor
Tattoo is toch anders dan naalden he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijn
Ik denk dat het gewoon een stukje beveiliging in je hersenen is
Dat moeten we even bekijken waar we wat kunnen regelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |