Dat wou ik net aan jou vragenquote:
Ik hoorde die vroeger al op de radio toen ik klein was. Toen vond ik 'm al leuk. Zo'n liedje waar ik 's nachts in de auto, als het donker was, bij in slaap kon vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Silk.
Hoe was de meet?
[..]
JA!
Mijn vriendinnen snappen niet hoe mijn smaak werkt.. Ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom, lijkt me lastig om het dan successvol af te kunnen ronden. Misschien kan 1 van je vriendinnen je koppelen. Dan kan ze de potentiele kandidaat vooraf al instrueren hoe het werkt
Hopeloos danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen snappen niet hoe mijn smaak werkt.. Ik ook niet
Je kunt het gesprek toch heel kort houden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja maar, ik vind dat zo asociaal naar mijn gesprekspartner om iemand naar me toe te lokken..
je vergeet oud.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopeloos dan
Nouja ik snap je smaak wel, spieren, grote lul, mannelijk maar niet te
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde die vroeger al op de radio toen ik klein was. Toen vond ik 'm al leuk. Zo'n liedje waar ik 's nachts in de auto, als het donker was, bij in slaap kon vallen.
Zonde wel. Wel gezellig samen geweest dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen
Wij zijn uiteindelijk niet te gaan. Andere afspraak in Deventer ging niet door, en op en neer alleen maar voor de meet hadden we geen zin in.
Klopt. Maar dat ligt ook aan de persoon tegenover me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt het gesprek toch heel kort houden?
Vergeet Wickedman nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.
[..]
Zonde wel. Wel gezellig samen geweest dan?
Onze meet was erg leuk. Was eigenlijk pas vandaag om kwart voor 6 afgelopen.
Waren veel mensen. WT, Casie, Evie en Vinnie waren ook nog gekomen, dus het was extra leuk!
Enige minpuntje was dat Flipsje niet kon komen.
Cool. Soms kan ik dat wel waarderen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had van die zwijmelliedjes cd's.
[..]
Waren veel mensen. WT, Casie, Evie en Vinnie waren ook nog gekomen, dus het was extra leuk!
Ja, dat welquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tjah als een man alleen op je af komt kan ik wel begrijpen dat het ietwat vervelend is voor je gesprekspartner maar eventjes kort kan wel hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ligt ook aan de persoon tegenover me.
Wacht, wat?quote:
Als ik met bekende mannen oogcontact maak staan ze wel in 5 tellen voor m'n neusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah als een man alleen op je af komt kan ik wel begrijpen dat het ietwat vervelend is voor je gesprekspartner maar eventjes kort kan wel hoor
Is hij serieus geweestquote:
Ja die heb ik niet gesproken ofzo. Is die langer dan 5 minuten geweest dan?quote:
quote:
Ja, eerst in mijn stamkroeg geweest en het achterste gedeelte bezet gehouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Klinkt goed. Wat hebben jullie gedaan? Gewoon wezen stappen ofzo?
Nou, toch nog sjans toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als ik met bekende mannen oogcontact maak staan ze wel in 5 tellen voor m'n neus
En héél zelden nog dichterbij dan dat..
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is hij serieus geweest
Ik krijg nog spijt dat ik niet gekomen ben
Meatloafquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet gesproken ofzo. Is die langer dan 5 minuten geweest dan?
[..]
Nu Meatloaf.
[..]
Ja, eerst in mijn stamkroeg geweest en het achterste gedeelte bezet gehouden.Wat wezen snacken ook nog. Pindasaus.
Zaklopen kijken op SkySports.
Daarna naar Mur zijn stamkroeg en daarna naar huis en lief en vredig slapen met de handjes boven de dekens terwijl Heloef stiekem zit te lachen beneden en er vervolgens met de TV vandoor gaat.
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echt.
Sjans, sjans.. Meer de normaalste zaak van de wereld voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, toch nog sjans toch?
[..]
Hij is heel even geweest ja alleen we kenden hem niet echt.
Haha voor jou wel ja, op mij komen de vrouwen niet af hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sjans, sjans.. Meer de normaalste zaak van de wereld voor mij
Jij wel begrijp ik?quote:
Wie is het dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is hij serieus geweest
Ik krijg nog spijt dat ik niet gekomen ben
Bat out of Hellquote:
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha voor jou wel ja, op mij komen de vrouwen niet af hoor.
[..]
Jij wel begrijp ik?
Wicked is mijn favoriete kutmarokkaanquote:
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is het dan?
En heb je niet sowieso spijt dat je mij niet gemeet hebt? Anders had je een hele fijne knuffel gehad.
[..]
Bat out of HellBazen CD.
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks mee
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoax, niemand is gerolt in de kroeg!
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletstquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeet
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletst
Undercover in Nederland?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen zieke confrontatie op 6
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelen
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, wel
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?![]()
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.
Ja, dat onzin uitkramen doe ik toch al welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.
Alleen dan ga ik onzin uitkramen enzo.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best mee
Dappere uitspraak!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontken jij nou maar lekker wat je wilt ontkennen..
Dat doen we achter je rug om.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom praat niemand over mij op fok zonder dat ik erbij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |