Wie is het dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is hij serieus geweest
Ik krijg nog spijt dat ik niet gekomen ben
Bat out of Hellquote:
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha voor jou wel ja, op mij komen de vrouwen niet af hoor.
[..]
Jij wel begrijp ik?
Wicked is mijn favoriete kutmarokkaanquote:
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is het dan?
En heb je niet sowieso spijt dat je mij niet gemeet hebt? Anders had je een hele fijne knuffel gehad.
[..]
Bat out of HellBazen CD.
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook gewoon lui.
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en ik heb het nooit door wanneer ze oogcontact proberen te leggen en als ik het eindelijk zie doe ik er niks mee
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoax, niemand is gerolt in de kroeg!
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga sowieso niet zomaar op iemand af..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dat er niks mee doen is je eigen schuld.
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletstquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog nooit iets verdwenen de keren dat wij hebben gemeet
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hij bleef niet zo lang tho. Ik heb heel kort met hem gekletst
Undercover in Nederland?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen zieke confrontatie op 6
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jagen was toch een mannending? Wij vrouwen verzamelen
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zomaar niet. Op het moment dat ik ''mjum'' denk, wel
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat alleen als ik genoeg alcoholische versnaperingen achter de kiezen heb.
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw in een mannenlichaam?![]()
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om dat te doen.
Ja, dat onzin uitkramen doe ik toch al welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met gaat t allemaal in een zeer rap tempo.
Alleen dan ga ik onzin uitkramen enzo.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, aan die moobs te zien, valt dat mannenlichaam best mee
Dappere uitspraak!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontken jij nou maar lekker wat je wilt ontkennen..
Dat doen we achter je rug om.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom praat niemand over mij op fok zonder dat ik erbij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |