ik moet ook een wingmanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Mag je voor me wingmannen
quote:
Ok wij wingmannen voor elkaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet ook een wingman
I'll do my best.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
Dat zijn meestal zelfs de bestequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, het zal misschien een beetje vreemd zijn maar het kan prima
quote:
Ik help jullie beiden. Ik praat die chicks wel om.quote:
je bent zeker stoerder dan ik. Ik weigerde vorige week al om op de bar te gaan staan bij ons in de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik, met mijn hoogtevrees, ben een tijdje terug wezen abseilen. Was briljant, dat zeker. Maar nu heb ik gezegd dat ik mee zou gaan klimmen.Heb geoefend op een klimmuur, maar das toch wat anders dan klimmen op een klif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als ik nou even je moeder spoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Nee niemand kan bij mij slapen.![]()
Strenge ouder, alles.
WTF ... Wat moeten we dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
Neen, Mur.quote:
Nice denk ik, tenzij we jaloers worden op elkaar, ik denk dat het hadig is als de wingman een vriendin heeft, maar met fokkers is dat zelden het gevalquote:
1 iemand toch wel, boeie, ik kom gewoon okquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Strenge ouder, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |