Angst is geprogrammeert door je omgeving...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijn
Ik denk dat het gewoon een stukje beveiliging in je hersenen is
Maar je kan het altijd proberen, op het moment dat het echt niet goed meer aanvoelt gewoon stoppen.. Je bent voor mij al een held dat je überhaupt bent gaan abseilen
Dank uquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb ook geprobeerd mijn angst voor naalden te overwinnen met inkt en ijzer, maar ik denk niet dat je pure angsten kan overwinnen, want anders zou ik er nu niet meer zo bang voor zijn
Ik denk dat het gewoon een stukje beveiliging in je hersenen is
Maar je kan het altijd proberen, op het moment dat het echt niet goed meer aanvoelt gewoon stoppen.. Je bent voor mij al een held dat je überhaupt bent gaan abseilen
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
Stomme vraag, maar halverwege november ben ik misschien in NL. Kan er dan een meet komen? Natuurlijk kan dat, maar ook zo dat ik erbij kan zijn?
je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoor
gaat ook met naalden popquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tattoo is toch anders dan naalden he?
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angst is geprogrammeert door je omgeving...
vreemd dan dat mn ouders, zus en grootouders niet bang zijn voor naaldenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angst is geprogrammeert door je omgeving...
Dat was de vorige meet toh alquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Capstan het volgende:
Ik zal maar niet weer opperen dat er eens een meet bedacht moet worden waarbij iedereen ook nog op een behoorlijk tijdstip thuis kan zijn
Geen injectienaalden schatje.quote:
angst voor het onbekende?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?
Als dat zo was, dan was ik er wel bij geweestquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was de vorige meet toh al
nee scheet, want ik vond de piercenaalden ook doodengquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen injectienaalden schatje.
Meestal heeft bij belonephobia ook de soort naald, de steriele ziekenhuisnaald een grote invloed.
Jou niet iigquote:
Kan ik doen aan de hand van voorbeelden, dat wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan aan hoogtevrees terwijl ik ben opgegroeid in een land dat zo plat is als een biljartlaken?
We hebben geeneens een wingman nodig dan. It will just be the natural order of things hot chicks will come with us.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor het volk uiteraard. Wij pakken een 4 sterren hotel.
graag gedaanquote:
Ohhhh sorry poepiej, ik vind piercingnaalden toch minder eng.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee scheet, want ik vond de piercenaalden ook doodeng
Het was gewoon van 21 tot wanneer je wilquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan was ik er wel bij geweest
Maar het kan ook meer aan mij dan aan de meet liggen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben geeneens een wingman nodig dan. It will just be the natural order of things hot chicks will come with us.
Als ik kom moet jij ook komen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst wilde ik een keer naar een meet. En toen kon ik niet omdat ik ging verhuizen. Ik denk dat het een hint was dat ik niet op meets thuis hoor
Daar zal ik me dan niet over uitlatenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was gewoon van 21 tot wanneer je wil
Rond 12 uur ging ik naar huis, of valt dat niet onder tijdig
Ik heb al vanaf baby af aan hoogtevrees. Je moest mij met mn gezicht naar je toe van de trap afdragen, anders hield ik mn adem in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik doen aan de hand van voorbeelden, dat wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd.
Bv wanneer een moeder met haar kindje de trap af loopt en dan zegt; niet nar beneden kijken want dat is eng
Als je dit maar genoeg herhaalt krijgt ze vanzelf hoogtevrees.
Ow trouwens dan doel ik meer op de naalden van GvsE dan op hoogtevrees want dat zit er wel al in ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |